Pi@ Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #2721 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg merker det også på pusten, særlig hvis jeg går trapper, men jeg føler ikke at det plager meg noe særlig enda. Møtte ei som hadde termin dagen før meg her tidligere i uka, og hun klagde også på at det strammet/strakk i magen. Det har jeg heller ikke merket noe til. Men når tror jeg også hun hadde litt mer utstikkende mage enn meg, så kanskje det er derfor?? Heldig du. Det er det jeg sier du er pittelita . Tror det kan være magefasongen som gjør at det blir ubehagelig. Sånn praktisk sett, så skulle jeg ønske at jeg fikk magen litt mere i bredden og lengre inn (og kanskje ikke livmora så høyt opp ennå ). Og så har jeg vært veldig plaga med tett nese i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. mai 2007 #2722 Del Skrevet 20. mai 2007 Heldig du. Det er det jeg sier du er pittelita . Tror det kan være magefasongen som gjør at det blir ubehagelig. Sånn praktisk sett, så skulle jeg ønske at jeg fikk magen litt mere i bredden og lengre inn (og kanskje ikke livmora så høyt opp ennå ). Og så har jeg vært veldig plaga med tett nese i det siste. Er jeg vel ikke Tett nese jeg også, men det er fordi jeg har vært forkjøla i snart en uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mai 2007 #2723 Del Skrevet 20. mai 2007 udugelig asmatisk flodhest Du får sagt det du Gratulerer med kjøp av ringer da, bra du fikk de ringene som du ville ha. De er sikkert kjempefine Ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #2724 Del Skrevet 20. mai 2007 Impala: . Jeg har vært potte-tett i nesa i en måned . Begynte som forkjølelse, men så har det aldri gått over, sjølom jeg ikke kjenner meg forkjøla lengre. Lucky: Jeg er fornøyd , sjølom det var litt kjedelig at vi ikke var enige med en gang....litt vanskelig av meg jeg.... Trollet prøver konstant å presse seg opp til puppen eller ut av navlen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 20. mai 2007 #2725 Del Skrevet 20. mai 2007 Gratulerer så mye med ringkjøpet! Fant du nye spennende opplysninger på bildene eller? Lo godt av udugelig asmatisk flodhest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. mai 2007 #2726 Del Skrevet 20. mai 2007 Du Pi@ du Pi@!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. mai 2007 #2727 Del Skrevet 21. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 21. mai 2007 #2728 Del Skrevet 21. mai 2007 Impala: . Jeg har vært potte-tett i nesa i en måned . Begynte som forkjølelse, men så har det aldri gått over, sjølom jeg ikke kjenner meg forkjøla lengre. Håper ikke det sitter i sååå lenge nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2729 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg skulle forandre signaturen min slik jeg gjør hver mandag og det gikk skikkelig dårlig , nå aner jeg ikke hvordan jeg skal klare å få den slik den skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2730 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg klarte det . Det hadde blitt noe krøll med kodinga for rødfargen. Eneste som irriterer meg litt nå er at det er svart strek under linkene i stedet for rød slik jeg hadde. Vet ikke riktig hvordan jeg skal fikse det. Toblerone: Studerte bildene nøye i går, men jeg klarer ikke se at du har så tynne fingre. Jeg må få se de live en gang . Skytte: smile: Impala: Håper virkelig for din del at det går over snart. Det er veldig slitsomt å være så tett. I dag har jeg bestemt meg for at det er sommer og tatt på meg mine lys beige gravidbukser. De er ekstremt behagelige å ha på, men har en veldig merkelig og ikke verdens fineste løsning over magen. Det var nesten 10 grader da jeg sto opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. mai 2007 #2731 Del Skrevet 21. mai 2007 *lurer litt på hvordan en udugelig astamtisk flodhest med ringstr 50 ser ut* Hihi - ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 21. mai 2007 #2732 Del Skrevet 21. mai 2007 Toblerone: Studerte bildene nøye i går, men jeg klarer ikke se at du har så tynne fingre. Jeg må få se de live en gang . Vi må prøve å få møttes en gang ja Så du får si fra en gang du er på mine kanter og har litt tid til overs Tenk at det bare er 14 uker til terminen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 21. mai 2007 #2733 Del Skrevet 21. mai 2007 hvis du er en flodhest - da lurer jeg på hva vi skal kalle meg? grattis med kjøp av ringer!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 21. mai 2007 #2734 Del Skrevet 21. mai 2007 Hei hei Gratulerer med ringkjøp. Bare 14 uker til termin?? Jøsses så fort tiden går.. :dåne: Ha en super tirsdag stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 22. mai 2007 #2735 Del Skrevet 22. mai 2007 Bare 14 uker til termin?? Jøsses så fort tiden går.. :dåne: ....spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #2736 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg er så fryktelig fryktelig spent på om ringene kommer i dag. Det gjør de sikkert ikke bare fordi jeg gleder meg så fryktelig . Vi skal til jormora i morra og det hadde vært så moro om vi kunne hatt de på da . Vedlig spent på symfysemålet i morra. Regner med det ligger godt over den grønne streken, ellers regner jeg med at alt er som det skal . I natt har vi drømt fødsel begge to, tror vi begynner å bli prega . angleou: Den ser ut som som meg . Det er egentlig bare magen som er stor på meg, men den er til gjengjeld stor også . Toblerone: Det må vi få til . Det høres mye kortere ut når jeg teller ned i stedet for å telle opp, derfor går jeg over til det heretter Petra P: Liljen: Takk magolia: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #2737 Del Skrevet 22. mai 2007 I sta presterte jeg å ta en baklengs salto med kontorstolen . Det finnes vist begrensinger om hvor layed back stolen tillater meg å være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 22. mai 2007 #2738 Del Skrevet 22. mai 2007 Gikk det bra med deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. mai 2007 #2739 Del Skrevet 22. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #2740 Del Skrevet 22. mai 2007 Toblerone: Det gikk veldig bra . Slo hue så vidt i skrivebordet, så jeg var utrolig heldig. iss: Må turne litt vet du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå