Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:legrine: morsom facebookspøk da

Ja, nå er jeg og spent hvordan dere har tenkt å komme dere unna det ;)

Ha en strålende mandag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig smser! :kyss:

Er heeelt klar for en facebook forlovelse altså!

(har bare skumma gjennom de siste sidene dine, du får skrike hvis jeg har gått glipp av noe annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er facebookforlovelsen blitt offesiell forlovelse :sjarmor:

Ikke helt klart å bestemme oss for dato ennå, siden det gikk litt fort i svingene :ler:, men muligens neste sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone, Eeyore, Susan og angelou: Takk :legrine::klem:

Begynner å gå så vidt opp for meg :), blir sikkert mer virkelig når vi har fått ringer (sjølom sambo har fått fritak fra å gå med sin til etter at vi er gift....men jeg har et hemmelig håp om at han vil gå med den frivillig). Får ikke sett på i dag, men kanskje i morra :hoppe:.

Vi har bare så vidt snakka om hvordan vi skal gjøre det. Vi skal ikke gifte oss i kirka. Snakka litt om tinghuset i byen der jeg er i fra. Vi vet ikke helt hva som er mulig, ennå. Det fine med å være der er at min familie kan være med på vielsen (ikke like greit for alle å komme nordover) og så har vi selve festen her oppe. Vi ønsker ikke sånt stort formelt bryllup. Greit med mange gjester, men vil ikke ha det så stivt. Passer ingen av oss det. Lurer på om vi vil gifte oss i bunad, men da må sambo få sydd en først. Funnet ut at det kan være dato for bryllupet, når han har fått seg bunad :ler:. Tror det kan bli fart på et par svigermødre :ler:.

Men først er det ringene :). Ikke bare bare det der. Vi så så vidt på nett i går. Jeg har ikke lyst på masse krims-krams. Sånn profilgreier. Vil ha en helt enkel en. Synes hvittgull ser veldig fint ut. Liker sånn sølvfarge, bedre enn gullfarge :ler:. Hva har dere skrevet inni ringene? Mange ting jeg ikke har tenkt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt glatte ringer i gult gull, med hvitt gull i midten er veldig pent også :) er så glad på dine vegne :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt glatte ringer i gult gull, med hvitt gull i midten er veldig pent også :)  er så glad på dine vegne :klem:

Sambo så på noen slike, som jeg tror han likte :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone, Eeyore, Susan og angelou: Takk  :legrine::klem:

Begynner å gå så vidt opp for meg :), blir sikkert mer virkelig når vi har fått ringer

Men først er det ringene :). Ikke bare bare det der. Vi så så vidt på nett i går. Jeg har ikke lyst på masse krims-krams. Sånn profilgreier. Vil ha en helt enkel en. Synes hvittgull ser veldig fint ut. Liker sånn sølvfarge, bedre enn gullfarge :ler:. Hva har dere skrevet inni ringene? Mange ting jeg ikke har tenkt på.

Det er veldig gøy med ringer når de er helt blanke og nye! :hoppe:

Vi kjøpte egentlig ringene for å ha dem klare når vi følte oss klare, men Mannen ble så ivrig etter å bruke sin at han fridde bare noen dager etterpå... :ler:

(Vi fant de perfekte ringer i utlandet, hadde sett dem før, og visste at vi ikke fikk sånne ringer i Norge.)

Hvitt gull er veldig fint. :Nikke: Jeg liker også sølvfarge bedre enn gullfarge.

Jeg har alikevel en formening om at en giftering skal være enkel, og i gult gull. (Så min er i gult gull, med et spor i midten, der det er hvitt gull i et slags ujevnt lag. Det gir en stilig glittereffekt, uten å være feminint, siden Mannen har identisk ring. Likte dette veldig godt, siden det gjør at ringen passer i alle sammenhenger, også når jeg skitner til fingrene på jobb. )

Vi har bare skrevet det "klassiske" "Evig din ..... :hjerte: og så bryllupsdatoen i våre.

edit: Måtte bare inn og kommentere at jeg tydelig skriver som mitt digresjonselskende meg... :ler:

Endret av Susan Sto Helit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

gratulerer så mye med forlovelse!!!

vi har ringer i hvitt gull - helt enkle - og veldig fine såklart :sjarmor:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susan: Jeg liker digresjonene dine veldig godt :tommel:. "Evig din" hørtes fint ut. Eller bare "din". :klem:

Petra: Takk :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan: Jeg liker digresjonene dine veldig godt  :tommel:. "Evig din" hørtes fint ut. Eller bare "din". :klem:

Takk! :klem:

Synes jeg er flink så lenge jeg klarer å holde meg nokså bra til temaet. Ender ofte opp med å fortelle noe helt annet enn det jeg starter på. :ler:

Når det gjelder gifteringer synes jeg det enkle gjerne er det beste, uansett om det gjelder tekst eller utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, gratulerer så mye Pi@ :hoppe:

Vi har vanlig glatte ringer i gull vi. Inni står det "Din ..... forlovelesdato :hjerte: bryllupsdat"

Så utrolig gøy, og så fint at dere er enige om hvordan dere vil ha det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan: :ler:. Jeg er helt enig med deg. Smugtitta litt på nett nå og det finnes vanvittig mye rart og fancy for en 15000 og oppover :overrasket:. Lite aktuelt for vår del.... :klem:

Impala: Takk :). Jeg likte den måten å gjøre det på. Lurt litt på hvordan man kan gjøre det med datoene, men det der var ikke dumt. Vi er enige om hovedlinjene :). Veldig glad for at sambo respekterer at jeg ikke har lyst til å gifte meg i kirka, sjølom jeg tror det er det han har mest lyst til, men på en annen side så har han ikke så mye valg hvis vi skal bli gift en gang :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...