Petra Prøvedokke Skrevet 9. mai 2007 #2601 Del Skrevet 9. mai 2007 hvordan går det med vondtene dine? er de litt snillere mot deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2602 Del Skrevet 9. mai 2007 Eeoyre: Takk Liljen: Knekkern ringte nå nettopp og hadde en ledig time i dag kl 14 . Kaffedama: Jeg kom meg aldri på orienteringsløp i går fordi jeg knapt klarte å gå . Ble gardinshopping i stedet . Du er kul du også Petra P: Foreløpig er vondtene litt bedre i dag, men tror ikke det er mulig å få det værre enn det var i går..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2603 Del Skrevet 9. mai 2007 Som nevnt ovenfor så ringte kiropraktoren og sa han hadde en ledig time til meg i dag. Håper virkelig ikke det er en ordentlig betennelse jeg har fått og så håper jeg at det kan ordnes på ganske kjapt. I går hadde jeg noen av de værste vondtene jeg har hatt (og jeg har hatt mye vondt div steder). Skulle stikke innom kid en tur før o-løpet for å se på noen gardiner og der inne ble jeg helt bevegelsehemma. Jeg kom meg nesten ikke av flekken fordi det gjorde noe så usannsynlig vondt. Bestemte meg der og da at jeg ikke kunne dra på noe o-løp sjølom jeg hadde kjørt veldig langt, så da ble det shopping i stedet . Kiropraktoren sa jo jeg skulle bevege meg..... . Klarte så vidt å slepe meg rundt på kjøpesenteret i omtrent 0,5km/t. Jeg er vant til å gå ganske fort så det var veldig rart. Så jo ut som den hypergravide dama med skikkelig bekkenløsning der jeg knapt snegla meg framover i typisk gåsegang . Jeg fikk kjøpt nye hvite panelgardiner, duker, puter og pledd til 700kr så jeg er strålende fornøyd . Det ble så utrolig lyst og fint i stua. Skikkelig sommerstemning. Det er første gangen jeg har hatt råd til å fornye på den måten. Veldig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2604 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvis jeg bare blir oppegående igjen, så blir det tur sørover på meg helga etter 17.mai og fram til tirsdag 22. . Nyttig kurs og tvangssosialisering med familie . Banna på at jeg ikke skulle dra sørover uten sambo etter sist gang, men jeg tror ikke han har mulighet til å være med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2007 #2605 Del Skrevet 9. mai 2007 Så bra knekkeren fikk en time!!! Det gjør nok godt for en vond pi@ kropp kan jeg tenke meg... Tvangssosialisering med familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #2606 Del Skrevet 9. mai 2007 iss: Tilbake fra kiropraktoren. Jeg har på mystisk vis klart å overbelaste (på grensa til betennelse) et muskelfeste i bekkenet med rakinga mi. Knekkern hadde aldri opplevd noe liknende utløst ved raking, så jeg er unik . Han mente med 70-80% sannsynlighet at jeg kom til å være bra/bedre i løpet av uka og at jeg klarte med med en behandling . Håper han har rett! Jeg kunne dra på gravidyoga i dag, men måtte ta det litt rolig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. mai 2007 #2607 Del Skrevet 9. mai 2007 Det var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. mai 2007 #2608 Del Skrevet 9. mai 2007 *spor* og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. mai 2007 #2609 Del Skrevet 9. mai 2007 Så godt å høre at du ikke behøver å bli verre. Vet alt som bli helt låst på et butikksenter og vralte rundt... Huff! God bedring og kos deg på yoga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. mai 2007 #2610 Del Skrevet 9. mai 2007 *oppdatert* Håper vondtene går vekk snart Ha en fortsatt fin kveld og ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. mai 2007 #2611 Del Skrevet 9. mai 2007 Huffameg....ikke noe godt med sånne bekkenplager nei! Håper knekker'n får rett og at vondtene er på vei bort nå! Så deilig med en liten "ferie" da!!! Herlig!! Måtte litt jeg også av den tvangssosialiseringen...føler det slik med min familie også iblant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #2612 Del Skrevet 10. mai 2007 I dag går jeg normalt i et normalt tempo . Det her virker lovende . Var sur, gretten og ukonsentrert på yogaen i går fordi jeg ikke kunne gjøre som jeg pleier.....men når jeg ser på de andre på kurset så skal jeg vel ikke klage. Samtlige av de andre sliter med en del øvelser og slet med å komme seg opp fra gulvet etter avspenninga, og det er flere der som er kortere på vei enn meg og alle (bortsett fra de som har termin om 2-3 uker) har mindre mage enn meg. angelou: Jepp magolia: Så koselig smile: Det er heldigvis bare muskulære plager jeg har. Etter mandagen og tirsdagen så tror jeg jeg har fått litt større forståelse og ennå mere sympati for dere som virkelig sliter med bekkenplager. Det er helt grusomt og ikke kunne gå normalt og ha så vondt. Lucky: Det ser lovende ut . Madden: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. mai 2007 #2613 Del Skrevet 10. mai 2007 innom med en stor godt morgen håper kroppen oppfører seg pent i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 10. mai 2007 #2614 Del Skrevet 10. mai 2007 Så bra at ryggen er på bedringens vei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. mai 2007 #2615 Del Skrevet 10. mai 2007 Godt å høre at det er bare muskulært da. Ha en muskel i venste rumpeball jeg også som kjennes godt innimellom, men den plager meg ikke så veldig mye, så jeg klager ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #2616 Del Skrevet 10. mai 2007 Petra P: Foreløpig har den vært veldig snill. Det er så deilig når kroppen kjennes ut som den skal . Toblerone: Impala: Det er den muskelen (eller en i nærheten) som klikka totalt hos meg. Jeg hadde også bare litt vondt før jeg presterte å overbelaste muskelfeste. Det er vist kjempevanlig problem hos gravide (og ofte forveksla med BL) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. mai 2007 #2617 Del Skrevet 10. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. mai 2007 #2618 Del Skrevet 11. mai 2007 Impala: Det er den muskelen (eller en i nærheten) som klikka totalt hos meg. Jeg hadde også bare litt vondt før jeg presterte å overbelaste muskelfeste. Det er vist kjempevanlig problem hos gravide (og ofte forveksla med BL) ← Jeg har også tenkt på BL, men jeg kjenner at det er ømt i huden når jeg trykker der, så derfor er jeg 99,9% sikker på at det bare er muskulært. Men får nevne det for jordmora idag, og høre hva hun sier også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #2619 Del Skrevet 11. mai 2007 Eeoyre: Impala: Nesten så jeg ikke hadde turt å ta det opp med JM, for jeg tror de roper BL med en gang . Du kan jo høre med henne og evt gå til en fysioterapaut/kiropraktor eller liknende og få de til å se på det. De er flinke til slike ting, og så tar de på deg for å finne ut hva det er i stedet for å bare mene ett eller annet.... Jeg var ikke så veldig flink i går, eller det var nettopp det jeg var..... Prøvde meg på litt støvsuging og da fikk jeg vondt igjen med en gang, jeg kan rett og slett ikke gjøre den bevegelsen (og det passer meg utmerket ). Jeg kjølte ned med ispose, slik jeg har fått beskjed om og etterpå var jeg bedre. Er litt støl og øm i dag, men det kan være en litt sen reaksjon på behandlinga. Støl og øm er helt greit, så lenge det ikke er direkte vondt. På onsdag kom pakkelappen for vogna, men siden den er sendt til sambo og hele duovogna er pakka i en gedigen pappeske så har jeg ikke fått henta den fordi sambo er borte. Han kommer hjem i dag, men jeg tror ikke han rekker postkontoret. Gleder meg slik til å få den hjem i morra . Det kommer til å bli trangt i stua vår etterhvert, siden sambo insiterer på at alle babytingene skal stå der . Jeg satte ned foten da han ville ha en slik høy stol (som vi har arva) stående i stua. Den kommer jo ikke Trollet til å bruke før h*n er 6-12mnd. Han er søt da :rødme:. Det har skjedd en stor utvikling inni magen denna uka. Plutselig kjenner jeg mer og mer av bevegelsene til Trollet. Til og med på den sida der morkaka ligger. Nå synes det tydelig på utsida at h*n rører på seg. Nå har det blitt mer moro å bare se på magen, enn å kjenne på den . I går tror jeg Trollet tok skikkelig spenntak inn mot ryggen min og prøvde å presse ryggen sin gjennom magen min . Det ble en ordentlig bul, og så var det nesten litt ubehagelig fordi det pressa slik. Tørr ikke tenke på hvor sterk h*n blir om en måned eller to eller tre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2007 #2620 Del Skrevet 11. mai 2007 Heia!! Åååå nå bare drømte jeg meg helt bort i det du har skrevet Det er så utrolig koselig med spark og leven i magen selv om det etterhvert kan bli sinnsykt vondt når de sparker fra seg! Godt at du får hjelp med vondtene dine!Det er helt pyyyyton å ha vondt hele tiden...I know Jeg kunne heller ikke støvsuge da jeg var gravid og jammen henger det ikke igjen i sambo så det er fortsatt han som støvsuger Hehe,søte mannen din da som vil ha alt i stua!Det er jo utrolig kos å titte på sakene da...Tror jeg redde opp i vognbagen to tre mnd før jeg fikk........ Men du vet nå meg da Håper dere får ei superfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå