Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er jeg bare snørret og hoster *hurra* :ironi:. Kjempekjedelig, fordi jeg ikke kan gjøre noen ting. Hvis jeg bare rydder av bordet så får jeg kjempehosteanfall :forvirret:, men jeg tror det er i ferd med å løsne nå.

Takk for god bedring :klem: : Lucky, Eeoyre, Impala, Kaffedama og Petra P.

Om ikke anna så kan jeg ta meg en skikkelig dagbokrunde i dag :), det er evigheter siden sist.

Har nesten glemt å fortelle at vi har kjøpt oss vogn :hoppe:. Kjøpt en brukt Emmaljunga edge duo (eller var det duo edge? :klø:) i svart og grå, 04 modell på finn.no. Nå går vi bare og venter på at den skal komme med posten. Gleder meg så veldig til å få den i hus, da skal den få hedersplass på stua ei lita stund :sjenert:.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vogn!!! :hoppe: Den hørtes fin ut!!!

Men i dag har du vel fri så du kan slappe av og bli ordentlig frisk!!! :troest:

Skrevet

Så artig med vognkjøp :hoppe:

God bedring med forkjølelsen :klem:

Skrevet

Så utrolig morro med vogn! Vi må vel kanskje skru sammen vår snart :ler:

Koselig å ha deg på msn igjen :kose:

Skrevet

smile: Jeg tror den er fin. Bare sett den på bilde, så det blir veldig spennende. Riktig så bra at det er fri i dag, klarte bare 3timer på jobb i går. :klem:

Toblerone: :klem: Koselig med en liten prat.

iss: Jeg tror det er på tide at dere får vogna sammen ja :ler:. Superduperkoselig med msn-prat. :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye med vogn :hoppe: De er veldig fine de vognene :Nikke:

Hvilken farge??

Ha en flott kveld

stor :klem:

Skrevet

Liljen:

Emmaljunga edge duo (eller var det duo edge? :klø:) i svart og grå, 04 modell på finn.no.

;) Den er ikke sånn glinsende grå, bare vanlig. Fargen finnes ikke lengre på de nyeste modellene. Tror den kommer til å funke veldig fint i klimaet her oppe, men jeg skal kjøpe ei ordentlig joggevogn (babyjogger) når våren kommer i tillegg. :klem:

Eeyore: Takk :hoppe::klem:

Nå har vi fått vogge i stua :legrine:.

Skrevet

iss: JAAA :legrine:. Bare at vogna ikke er i hus ennå da :sur:, men uansett nå føler jeg vi begynner å komme på stell :ler: (bare et par ting småting som mangler :hoho:) :kyss:

Skrevet (endret)

Grattis med vogn og vogge :)

Da har vi samme vogn vi da, bare at vi kjøper årets modell (mamma og pappa betaler da :sjenert: )

Ellers har vi tilbud om å låne/få tre vogger og to sprinkelsenger, så da må vi bare titte på de og se hva vi velger.

Har igjen en del andre ting å kjøpe enda da, men det haster jo ikke akkurat.

Endret av Impala
Skrevet

Grattis med vogn og vogge. Håper du får vogna i hus snart også da. :hoppe:

God bedring, håper formen er bedre i dag.

:kose:

Skrevet

Impala: Svigers betaler vår vogn :), så i teorien så kunne vi kjøpt helt ny vi også, men synes det ble litt råflott siden jeg SKAL ha en babyjogger også (I tillegg så tjener vel svigers halvparten av det vi gjør, så vi ville ikke ruinere de heller :sjenert:. For de SKULLE kjøpe vogn). Hvis sprinkelsenga er i orden så får vi arve en vi også. Veldig kjekt med alt som ikke trengs å kjøpe nytt, det er mer enn nok som må det uansett. Jeg synes tida går så utrolig for for tida, så jeg synes absolutt det er på tide å begynne å tenke seriøst på alt som må være i hus :ler:. Det er straks bare tre måneder til vi går ut i permisjon :overrasket:. :klem:

Havfrua: Vogna kommer i løpet av uka med postman pat tenker jeg ;). :klem:

I går ble det pulings :sjarmor:. Kan ikke huske sist vi bedrev god gammeldags humpehumpe, så det var på tide :ler:

Jeg er heldigvis bedre i dag, sjølom litt av hosten fortsatt sitter i.

Skrevet
Det er straks bare tre måneder til vi går ut i permisjon  :overrasket:. :klem:

:overrasket:

Ja herregud, den tiden kommer til å gå fort tror jeg. Har dere funnet ut hvordan permisjon dere skal ha (80/100 %)?

Vi skal ha 100% lønn, også dytter jeg inn litt ferie slik at vi er hjemme med den lille til godt uti august 2008 :)

I går ble det pulings  :sjarmor:. Kan ikke huske sist vi bedrev god gammeldags humpehumpe, så det var på tide :ler:

Er ikke akkurat dagligdags hos oss heller det lengre nei :ler:

Skrevet

Vi fant ut i går at nå MÅ vi snart få på plass permisjonen, slik at arbeidsgiverne våre får vite det. Har hørt om enkelte arbeidsplasser som vil ha permisjonssøknaden 3måneder før man går ut i permisjon, heldigvis trenger ikke min arbeidsplass det. Vi skal ha 80% lønn og 100% permisjon, vi må bare bestemme oss for hvordan vi skal dele. Jeg tar de første 7-8 månedene og så tar sambo resten. Det er bare så fryktelig dumt at vi MÅ bestemme oss helt nøyaktig på forhånd hvordan vi skal dele, det er helt umulig å vite hvordan jeg opplever situasjonen i mars/april :forvirret:. Jeg er tilhenger av mest mulig lik fordeling av permisjonen, men vi blir nødt til å tenke litt på amming og slike ting, derfor tar jeg litt mer.

Skrevet

Jeg sender deg på mail en flott permisjonskalkulator jeg! Fikk den av liv, og den gjør det lettvint å beregnet..

For de som har excel :ler: Som jeg ikke har for øyeblikket..

Skrevet
Vi fant ut i går at nå MÅ vi snart få på plass permisjonen, slik at arbeidsgiverne våre får vite det. Har hørt om enkelte arbeidsplasser som vil ha permisjonssøknaden 3måneder før man går ut i permisjon, heldigvis trenger ikke min arbeidsplass det. Vi skal ha 80% lønn og 100% permisjon, vi må bare bestemme oss for hvordan vi skal dele. Jeg tar de første 7-8 månedene og så tar sambo resten. Det er bare så fryktelig dumt at vi MÅ bestemme oss helt nøyaktig på forhånd hvordan vi skal dele, det er helt umulig å vite hvordan jeg opplever situasjonen i mars/april  :forvirret:. Jeg er tilhenger av mest mulig lik fordeling av permisjonen, men vi blir nødt til å tenke litt på amming og slike ting, derfor tar jeg litt mer.

Det skal da være mulig å endre hvem som tar permisjon når, i ettertid. Man vet jo ikke alltid hvordan ting blir.

Det eneste er jo at begges arbeidsgivere bør være enige i endringene.

Skrevet

Hei hei :)

Det er ikke lett det der med permisjon. er sikker på dere finner ut av det. :)

Godt å høre du er bedre iallefall, ikke lenge til det slipper taket nå tenker jeg.

Ha en flott kveld

stor :klem:

Skrevet

ååååå, det permisjonsgreiene er noe herk. så vanskelig å vite når hvordan det blir når den lille kommer...

lykke til med kabalen! :klem:

*lurer på om iss er snill og deler med prøvedokker også...*

Skrevet

Send meg pm med mailadressen din petra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...