Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal si du har en lydig unge inni der, som hører på mamman sin allerede nå. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

veldig omtenksom baby som tenker slik på mora si :)

Håper du koser deg - ha ei fin påske :klem:

Gjest kaffedama
Skrevet
:klem: og god påske i drittværet(?!). Her er det sol og masse plussgrader. :) Hils til magen også!
Skrevet

Blir det noe påskefri på deg da??? Skjønner det er deilig å kjenen spark allerede men husk at du ikke kan forvente spark hver dag så tidlig selv om alt er i den skjønneste orden!!!!

Ha en super helg!!!

Skrevet

Æsj så tråki med snø nå da :frustrert: Håper ikke det kommer noe mer snø her før sommeren. Har knallvær her, så jeg har gått i t-shorte hele uka :)

Ha en fin søndag og kos deg med magen :klem:

Skrevet

Lucky er gal da, hun går jo i t-skjorte på vinteren og :roll: Så det er ingen bra målestokk :ler:

Men er pent vær her for tiden ja ;)

Skrevet

:vinke:

Nå er du på mine innlegg igjen ;)

God påske!

:klem:

Skrevet

...og forresten! Ei venninne av meg fikk dårligere syn for hver graviditet hun hadde ;)

Skrevet

Bare innnom en snartur. Vært på hytta i helga, vært nede og handla, og drar straks opp igjen.

Giga :klem: til alle som har vært innom. Rekker ikke å svare akkurat nå.

Skrevet

Innom for å ønske deg ei riktig koselig påske :klem:

Skrevet
Lucky er gal da, hun går jo i t-skjorte på vinteren og :roll: Så det er ingen bra målestokk :ler:

Men er pent vær her for tiden ja ;)

:legrine: Ja mange som mener jeg bør kle på meg mer, men jeg er så varm av meg. Må jo nyte solen ;)

Kos deg på hytta :klem:

Skrevet

*innom og holder litt liv*

:danse:

*tusler bort på soffan*

:sove:

Skrevet

I'm back :sjarmor::ler:

Jeg tror fjellpåska er ferdig for i år. Bare meldt dritvær og da gidder jeg ikke ligge alene på hytta når sambo jobber (tror jeg da). Fikk en kjempefin laaaaaang skitur i går i strålende sol :briller2:, men jeg tror den ble litt for lang for jeg var helt ferdig resten av kvelden og ble kvalm og greier. Ikke så lett å huske på at jeg faktisk er gravid når kroppen fungerer som normalt :sjenert:.

Trollet sparker og rører på seg hver dag så jeg kjenner det :hjerter:, men det varierer selvfølgelig hvor mye. Jeg lurer på om jeg kan ha kjent noe på utsida, men ikke godt å vite når jeg kjenner på innsida også :ler:. Sambo har ikke kjent noe ennå, men det er ikke så lett å time at han skal legge hånda på magen akkurat når det sparker.

Overlevde den tradisjonelle påskemiddagen hos svigermor uten noen dumme magekommentarer, men så hadde jeg tatt på meg en gedigen collagegenser så det var umulig å se noen ting :sjenert:. Barnslig jeg, nei da :ler:.

shatika, smile*2, Lucky, Eeoyre og iss: God påske :klem:

Skrevet

:legrine: Pi@ er hjemme! :legrine:

:grine: Og jeg reiser :grine:

Snakkes i kveld ;)

Skrevet

Høres ut som om du har hatt en bra påske så langt.

Og så fint at svigemor ikke kom med noen kommentarer. Man skal glede seg over de små ting her i livet :)

Skrevet

I dag har jeg endelig fått vaska, strøket og hengt opp kjøkkengardinene igjen..........har ikke vært noen gardiner der etter at julegardinene ble tatt ned :hoho:

iss og Eeoyre: :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...