Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

I dag er det 17 uker :hoppe:. Synes nesten det går for fort jeg nå :ler:, nærmer meg jo halvveis med stormskritt. Ser at telleren min er på en liten snurr, får prøve å ordne det etterhvert. Skjønner ikke hvorfor den plutselig ligger en dag foran når den har vært rett før :klø:

Har vært ordentlig vår i helga. Veldig deilig. På lørdag gikk jeg på ski i bare superundertøytrøya :sjarmor: og så ble jeg solbrent også.

Impala: Sambo har tilbudt seg å snakke med henne om det, tror det kan være smart. Når jeg er som mest sint tenker jeg ikke det som en god løsning i det hele tatt, da vil jeg bare være ekkel tilbake, gjerne tre ganger så fæl :sjenert::ler:. Blir så glad av å høre at du har gått opp litt, det hjelper, og så moro at du har fått ordentlig gravidmage. :klem:

Liljen: :klem:

smile*2: Strutte gjør magen, det er det som er "problemet" :legrine:. Magen ble veldig tidlig ordentlig gravidmage. Jeg har ikke lagt meg ut noe i bredden, bare utover. :klem:

Toblerone: Jeg er veldig glad i magen når jeg får være i fred med den, uten noen kommentarer. Det er jo veldig stas. Vektoppgangen synes jeg er litt værre og takle. :klem:

Lucky: :klem:

Eeyore: Det er bare mage, ikke noe annet som er anderledes ved meg :ler:, kanskje bortsett fra at jeg nok desverre har mista litt muskler pga kvalmen i starten og mindre trening. Tror nok Valla/Yssen saken kan ha vært bra i forhold til jobb og graviditet. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer med 17 uker :klem: Da er det vel snart UL tid også :)

Veldig koselig at nyheten ble så godt mottatt på jobben da.

:frustrert: svigers - vet akkurat hvordan min kommer til å bli også ;) Sikker på at du er kjempefin med gravidmage :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh heavens!!17 uker allerede :overrasket: Jøj meg...du kommer til å føde før jeg får sukk for meg...Må bare forte eg allerede nå å tigge om en bitteliten sms når det hele skjer siden jeg sikkert ikke får mer tid til å være her fremover...... :sjenert:

Govær er kanondeilig ja!Hehe,så bra du har kosa deg på ski i undertrøya!Da snakker man sol ja :sjarmor: Kjenner det faktisk litt i kjakene idag enda je ikke har vært så veldig lenge ute,men det er bare herlig!

Stoooor :klem: til deg og den i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt foredrag for 50 gamle gubber om fagfeltet mitt, på et seminar i dag. Fikk kjempebra respons, sjølom det var siste foredrag på en lang dag. Det var kjempemoro og jeg blir så gira. Jeg skulle til og med få honorar :sjarmor:

Impala, miiip, Eeoyore*2, iss*2: :klem:

Fjellrypa: Jeg kunne ønske den var litt mere fysisk, men den funka veldig bra da jeg var litt sliten. Likte avspenningene veldig godt, for det synes jeg er vanskeligst å gjøre alene. :klem:

angelou: Det nærmer seg ul med stormskritt nå ja :sjarmor:. To uker i morra. Tror det er noe spesielt med svigermødre.... :klem:

Madden: Det gjør det. Og du som har passert 12 uker :legrine::klem:

Skytte: Du må ikke forlate oss :grine:. Du trenger ikke være her så ofte, bare du er innom dagboka di sånn innimellom. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: Vi vil vite kjønn, men tenkte å holde det hemmlig :lol::klem:

Toblerone: Det er helt vilt, synes ukene går unna i et rasende tempo. Tror det har mye med den nye jobben og alt i forkant av den. Nå synes jeg nesten det kan stoppe litt opp :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...