Pi@ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2341 Del Skrevet 26. mars 2007 I dag er det 17 uker . Synes nesten det går for fort jeg nå , nærmer meg jo halvveis med stormskritt. Ser at telleren min er på en liten snurr, får prøve å ordne det etterhvert. Skjønner ikke hvorfor den plutselig ligger en dag foran når den har vært rett før :klø: Har vært ordentlig vår i helga. Veldig deilig. På lørdag gikk jeg på ski i bare superundertøytrøya og så ble jeg solbrent også. Impala: Sambo har tilbudt seg å snakke med henne om det, tror det kan være smart. Når jeg er som mest sint tenker jeg ikke det som en god løsning i det hele tatt, da vil jeg bare være ekkel tilbake, gjerne tre ganger så fæl . Blir så glad av å høre at du har gått opp litt, det hjelper, og så moro at du har fått ordentlig gravidmage. Liljen: smile*2: Strutte gjør magen, det er det som er "problemet" . Magen ble veldig tidlig ordentlig gravidmage. Jeg har ikke lagt meg ut noe i bredden, bare utover. Toblerone: Jeg er veldig glad i magen når jeg får være i fred med den, uten noen kommentarer. Det er jo veldig stas. Vektoppgangen synes jeg er litt værre og takle. Lucky: Eeyore: Det er bare mage, ikke noe annet som er anderledes ved meg , kanskje bortsett fra at jeg nok desverre har mista litt muskler pga kvalmen i starten og mindre trening. Tror nok Valla/Yssen saken kan ha vært bra i forhold til jobb og graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2342 Del Skrevet 26. mars 2007 Nå har jeg fresha opp tikeren min med litt vårfarger og ordna den så den stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 26. mars 2007 #2343 Del Skrevet 26. mars 2007 Grattis med 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. mars 2007 #2344 Del Skrevet 26. mars 2007 Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #2345 Del Skrevet 26. mars 2007 Ticker? :klø: Hvor har du gjemt den hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mars 2007 #2346 Del Skrevet 26. mars 2007 ps. trykk på 17 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mars 2007 #2347 Del Skrevet 26. mars 2007 *sniker meg til kg mens pcen står i vinuet* Desperat jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #2348 Del Skrevet 26. mars 2007 ps. trykk på 17 uker ← Aha... Takk skal du ha! Trodde hele linken gikk til dagboka jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 26. mars 2007 #2349 Del Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med 17 uker! Hva synes du om gravid-yogaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. mars 2007 #2350 Del Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer med 17 uker Da er det vel snart UL tid også Veldig koselig at nyheten ble så godt mottatt på jobben da. svigers - vet akkurat hvordan min kommer til å bli også Sikker på at du er kjempefin med gravidmage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. mars 2007 #2351 Del Skrevet 27. mars 2007 Grattis med 17 uker!!!! Det raser avgårde her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #2352 Del Skrevet 27. mars 2007 Oh heavens!!17 uker allerede Jøj meg...du kommer til å føde før jeg får sukk for meg...Må bare forte eg allerede nå å tigge om en bitteliten sms når det hele skjer siden jeg sikkert ikke får mer tid til å være her fremover...... Govær er kanondeilig ja!Hehe,så bra du har kosa deg på ski i undertrøya!Da snakker man sol ja Kjenner det faktisk litt i kjakene idag enda je ikke har vært så veldig lenge ute,men det er bare herlig! Stoooor til deg og den i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2353 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg har holdt foredrag for 50 gamle gubber om fagfeltet mitt, på et seminar i dag. Fikk kjempebra respons, sjølom det var siste foredrag på en lang dag. Det var kjempemoro og jeg blir så gira. Jeg skulle til og med få honorar Impala, miiip, Eeoyore*2, iss*2: Fjellrypa: Jeg kunne ønske den var litt mere fysisk, men den funka veldig bra da jeg var litt sliten. Likte avspenningene veldig godt, for det synes jeg er vanskeligst å gjøre alene. angelou: Det nærmer seg ul med stormskritt nå ja . To uker i morra. Tror det er noe spesielt med svigermødre.... Madden: Det gjør det. Og du som har passert 12 uker Skytte: Du må ikke forlate oss . Du trenger ikke være her så ofte, bare du er innom dagboka di sånn innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2007 #2354 Del Skrevet 27. mars 2007 Honorar I like! Snart UL!!! Vil dere vite kjønn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. mars 2007 #2355 Del Skrevet 27. mars 2007 Tenk at du allerede er 17 uker på vei! Så stas med skryt for foredraget da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2356 Del Skrevet 27. mars 2007 iss: Vi vil vite kjønn, men tenkte å holde det hemmlig Toblerone: Det er helt vilt, synes ukene går unna i et rasende tempo. Tror det har mye med den nye jobben og alt i forkant av den. Nå synes jeg nesten det kan stoppe litt opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. mars 2007 #2357 Del Skrevet 27. mars 2007 Hemmelig?? Hvor hemmelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 27. mars 2007 #2358 Del Skrevet 27. mars 2007 Skal du vite og så får ikke vi vite..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2359 Del Skrevet 27. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 28. mars 2007 #2360 Del Skrevet 28. mars 2007 Så gøy at det går så bra med deg for tiden Det er virkelig fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå