iss Skrevet 7. mars 2007 #2261 Del Skrevet 7. mars 2007 Så bra! Genialt med masse klær man føler seg vel i. Jeg har prioritert å kjøpe endel topper og slikt, for er så viktig å føle seg vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mars 2007 #2262 Del Skrevet 7. mars 2007 Moro med pakker Og så bra at nesten alt passet. Da har du en bekymring mindre i lang tid fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. mars 2007 #2263 Del Skrevet 7. mars 2007 Så utrolig bra at så masse passet! Og det som er for stort nå blir heeeeelt sikkert stort nok. Jeg har måttet legge til side en del mammaklær allerede for magen endrer seg fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #2264 Del Skrevet 7. mars 2007 iss: Jeg føler meg mer vel med magen allerede med nye klær som passer . Må jo ha litt nå som jeg skal bli karrierekvinne Eeoyre: Jeg var veldig spent på om det passa, men deg gikk veldig bra. Ikke bare bare å få tak i mammaklær her hvor jeg bor, må kjøre ganske langt og nå skal jeg jo begynne å jobbe fult så da er det ikke sikkert jeg orker å farte rundt for å kjøpe klær. smile: Synes det var kjempefint at det var noe som var litt for stort nå for da passer det sikkert etterhvert. Var mest redd for at det skulle passe akkurat eller være litt trangt, men det var ikke noe problem. Jeg er nok ikke så stor ennå , eller så er mammaklær store i størrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. mars 2007 #2265 Del Skrevet 8. mars 2007 Så bra at du fikk så masse fine klær som passet. Jeg har jo egentlig masse butikker å gå i, men sliter med å finne bukser. Alle er jo så lange i beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 8. mars 2007 #2266 Del Skrevet 8. mars 2007 iss: Jeg føler meg mer vel med magen allerede med nye klær som passer . Må jo ha litt nå som jeg skal bli karrierekvinne ← sånn hadde jeg det også. ble mye mer komfortabel med magen med en gang jeg fikk på meg mammaklær som passet! Så bra at du fikk så masse fine klær som passet. Jeg har jo egentlig masse butikker å gå i, men sliter med å finne bukser. Alle er jo så lange i beina ← du kan bare klippe av det som er for langt og sende det til meg. jeg har kun to mamma-olabukser som passer - alt annet blir for kort i bena... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #2267 Del Skrevet 8. mars 2007 Jeg husker også at jeg følte meg mer vel i mammaklær. Akkurat som om magen formet jeg mye bedre. Ha en super-duper kvinnedag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #2268 Del Skrevet 8. mars 2007 Impala, Petra P og smile: Skikkelig dårlig i dag . Slitt veldig med nakken siden fredag og bestilte time til kiropraktoren på mandag. Gikk ganske greit, men så var jeg veldig hormonell i går og vi endte opp med en teit krangel og i dag er nakken helt for j****. Klarer ikke rette opp hue ordentlig går liksom å ser ned hele tida. Med nakkevondt kommer selvfølgelig huevondt.... og oppå alt så har jeg vært kvalm og spydd i dag. Blir dårlig når det blir for mye styr og stress. I helga skal vi på byferie (ikke akkurat store byen, men...) og bo på hotell. Det blir veldig bra . Kanskje vi kan se litt på vogn og andre babyting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mars 2007 #2269 Del Skrevet 8. mars 2007 Byferie er byferie! kommer ikke an på størrelsen vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. mars 2007 #2270 Del Skrevet 8. mars 2007 Byferie blir godt!!! God bedring!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mars 2007 #2271 Del Skrevet 8. mars 2007 Kjempegod bedring vennen.. stor stor godbedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mars 2007 #2272 Del Skrevet 8. mars 2007 I helga skal vi på byferie (ikke akkurat store byen, men...) og bo på hotell. Det blir veldig bra . Kanskje vi kan se litt på vogn og andre babyting ← Deilig å kose seg med hverandre da. Benytt tiden godt og ha det fint på babyshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. mars 2007 #2273 Del Skrevet 9. mars 2007 sånn hadde jeg det også. ble mye mer komfortabel med magen med en gang jeg fikk på meg mammaklær som passet! du kan bare klippe av det som er for langt og sende det til meg. jeg har kun to mamma-olabukser som passer - alt annet blir for kort i bena... ← Ja, det var lurt Kos dere masse på byferie i helga Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mars 2007 #2274 Del Skrevet 10. mars 2007 Hei på deg!! Håper dere har det knallfint på byferie!Det hørtes fryktelig fristende ut i allefall! Gi magen en stooor kos fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. mars 2007 #2275 Del Skrevet 10. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. mars 2007 #2276 Del Skrevet 10. mars 2007 Håper nakken er bedre og at dere koser dere på byferie Bestemt dere for hvilken vogn dere skal ha eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. mars 2007 #2277 Del Skrevet 11. mars 2007 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. mars 2007 #2278 Del Skrevet 11. mars 2007 Håper helga har vært bra og at du gleder deg til å begynne i den nye jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. mars 2007 #2279 Del Skrevet 12. mars 2007 Håper du har kost deg masse i helga, og at du får en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. mars 2007 #2280 Del Skrevet 12. mars 2007 Håper du har hatt ei kjempefin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå