Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Så bra! :) Genialt med masse klær man føler seg vel i. Jeg har prioritert å kjøpe endel topper og slikt, for er så viktig å føle seg vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro med pakker :) Og så bra at nesten alt passet.

Da har du en bekymring mindre i lang tid fremover ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra at så masse passet! Og det som er for stort nå blir heeeeelt sikkert stort nok. Jeg har måttet legge til side en del mammaklær allerede for magen endrer seg fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Jeg føler meg mer vel med magen allerede med nye klær som passer :). Må jo ha litt nå som jeg skal bli karrierekvinne :sjarmor::klem:

Eeoyre: Jeg var veldig spent på om det passa, men deg gikk veldig bra. Ikke bare bare å få tak i mammaklær her hvor jeg bor, må kjøre ganske langt og nå skal jeg jo begynne å jobbe fult så da er det ikke sikkert jeg orker å farte rundt for å kjøpe klær. :klem:

smile: Synes det var kjempefint at det var noe som var litt for stort nå for da passer det sikkert etterhvert. Var mest redd for at det skulle passe akkurat eller være litt trangt, men det var ikke noe problem. Jeg er nok ikke så stor ennå :ler:, eller så er mammaklær store i størrelsen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fikk så masse fine klær som passet. Jeg har jo egentlig masse butikker å gå i, men sliter med å finne bukser. Alle er jo så lange i beina :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Jeg føler meg mer vel med magen allerede med nye klær som passer :). Må jo ha litt nå som jeg skal bli karrierekvinne  :sjarmor::klem:

:Nikke: sånn hadde jeg det også. ble mye mer komfortabel med magen med en gang jeg fikk på meg mammaklær som passet!

Så bra at du fikk så masse fine klær som passet. Jeg har jo egentlig masse butikker å gå i, men sliter med å finne bukser. Alle er jo så lange i beina :grine:

du kan bare klippe av det som er for langt og sende det til meg. jeg har kun to mamma-olabukser som passer - alt annet blir for kort i bena... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker også at jeg følte meg mer vel i mammaklær. Akkurat som om magen formet jeg mye bedre.

Ha en super-duper kvinnedag!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala, Petra P og smile: :klem:

Skikkelig dårlig i dag :tristbla:. Slitt veldig med nakken siden fredag og bestilte time til kiropraktoren på mandag. Gikk ganske greit, men så var jeg veldig hormonell i går og vi endte opp med en teit krangel og i dag er nakken helt for j****. Klarer ikke rette opp hue ordentlig går liksom å ser ned hele tida. Med nakkevondt kommer selvfølgelig huevondt.... og oppå alt så har jeg vært kvalm og spydd i dag. Blir dårlig når det blir for mye styr og stress.

I helga skal vi på byferie (ikke akkurat store byen, men...) og bo på hotell. Det blir veldig bra :). Kanskje vi kan se litt på vogn og andre babyting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga skal vi på byferie (ikke akkurat store byen, men...) og bo på hotell. Det blir veldig bra :). Kanskje vi kan se litt på vogn og andre babyting :)

Deilig å kose seg med hverandre da. Benytt tiden godt og ha det fint på babyshopping :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: sånn hadde jeg det også. ble mye mer komfortabel med magen med en gang jeg fikk på meg mammaklær som passet!

du kan bare klippe av det som er for langt og sende det til meg. jeg har kun to mamma-olabukser som passer - alt annet blir for kort i bena...  :ler:

Ja, det var lurt :ler:

Kos dere masse på byferie i helga Pi@ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!

Håper dere har det knallfint på byferie!Det hørtes fryktelig fristende ut i allefall!

Gi magen en stooor kos fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper nakken er bedre og at dere koser dere på byferie :)

Bestemt dere for hvilken vogn dere skal ha eller??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...