Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

smile: Det går bra, tror jeg :). Kjøpte meg gravidbukser på mandag og det var som å komme til himmelen.... Jeg synes magen vises tydelig nå, men jeg tror nok ikke at ukjente ser det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe: :hoppe: :hoppe: GRATULERER MED JOBB :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Fantastisk altså :) :) Virkeli fortjent altså.

Ååå så gøy med gravidbukser, jeg kan ikke vente til det blir min tur å handle gravidklær og slikt :)

ha en aldeles strålende kveld.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Jeg har gratulert deg før, men kan gjøre det igjen!

GRATULERER VENNEN!!! :hoppe:

Dette skal du være stolt av :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: Det går bra, tror jeg :). Kjøpte meg gravidbukser på mandag og det var som å komme til himmelen....  Jeg synes magen vises tydelig nå, men jeg tror nok ikke at ukjente ser det. :klem:

:ler: man ser magen mye bedre med en gang man får på mammabukser. men det tar tid før folk ser det, ja! -og enda lenger tid før de tør å kommentere det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile: Det går bra, tror jeg :). Kjøpte meg gravidbukser på mandag og det var som å komme til himmelen....  Jeg synes magen vises tydelig nå, men jeg tror nok ikke at ukjente ser det. :klem:

Jeg selv ser og kjenner magen kjempegodt, men jeg tror ikke noen andre har lagt merke til den enda, men nå har jeg ikke begynt å bruke gravidbukser enda, men nå er det nok ikke lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 uker i dag :overrasket::sjarmor:. Nå synes jeg tida nesten går for fort :ler:

Før helga rydda jeg vekk 95% av alle buksene mine og en god del andre klær. Kjøpt meg en klespakke med mammaklær på finn.no som jeg venter på. Gleder meg veldig, håper de passer og er like fine som på bildene. Brukt en del penger på klær, men synes det er lov pga den nye jobben og fordi jeg ennå ikke helt klarer å være helt fortrolig med magen. Trodde aldri jeg skulle bli slik. Har jo gleda meg til å gå gravid i årevis og drømt om å ha mage osv, og så når det skjer så synes jeg det er rart og nesten flaut at magen vokser. Hadde kanskje vært litt lettere hvis jeg hadde sluppet å høre svigermorkomentaren: "Du har fått mage tidlig du, da jeg var gravid (med tvillinger) fikk jeg ikke mage før i 5. måned" eller "du har blitt stor ja....". Jeg har faktisk ikke gått opp en dritt, jeg er faktisk fortsatt i minus fra før jeg ble gravid :frustrert:. Synes mamma sin kommentar var bedre: "ja, men du kommer helt sikkert ikke til å legge på deg mye, du har jo aldri hatt anlegg for det" :).

Sånn nå har jeg fått av meg litt frustrasjon.

I helga har vi vært langt på fjellet. Hatt det veldig trivelig, ligget på hytte. Eneste som var litt synd var at det var for dårlig vær på lørdag til at et vennepar som skulle komme klarte å ta seg inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 14 uker!! Nå mærmer det seg vel UL etterhvert også! Har du fått innkalling???

Jeg kjenner meg igjen i det med å glede seg til å få mage så blir det litt rart også. Men i begynnelsen er magen litt slapp hvis du skjønner og etterhvert blir den mer fastere, det liker jeg bedre selv om folk glaner....

Men ikke bry deg om alle kommentarene, har fått en del jeg også på at jeg er stor osv men så lenge den lille har det bra og alt er som det skal være får alt det andre gå.

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: Ikke ofte jeg føler det er helt lov til å være stolt av seg sjøl, men akkurat i det her tilfellet synes jeg det er helt lov :). :klem:

Liljen: Tusen takk. :klem:

Shatika: Takk :). :klem:

Fjellrypa: :sjarmor::klem:

LinKri: Tusen takk :klem:

Petra P: Ikke så rart at det synes litt bedre med gravidbuksene, det er jo masse stoff som tar plass over magen. Synes magen blir finere også siden det ikke blir noen valk der bukselinninga går. :klem:

Impala*2: Har du ikke begynte ennå med gravidbukser :overrasket:. Heldig du, eller kanskje ikke for di er sjukt gode å ha på. Tror jeg har livmor som ligger veldig langt fram fordi det er kjempelett å kjenne den. Sambo kjenner den også veldig lett. Jeg har en tydelig (i allfall for meg og di som vet) kul på magen som er størst like nedenfor navelen. Litt under der er det helt hardt :). :klem:

angelou: Takk :legrine::klem:

kakao: Tror ikke livet mitt kan bli noe bedre akkurat nå, har fått alt jeg ønsker meg :legrine::klem:

Charmina: takk :klem:

Eeoyre: Tusen takk :klem:

Nå skal jeg ta meg en ordentlig dagbokrunde. Veldig lenge siden sist. Jeg har jo ferie :sjarmor: og etterpå tror jeg at jeg skal komme meg ut på ski. Det er strålende sol, men det blåser desverre en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

smile: Der hadde du vært innom mens jeg skrev. 5 uker til UL :hoppe:. Godt det ikke bare er meg som er litt rar angående magen :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var ikke så veldig komfortabel med magen i starten jeg heller... men det kommer etterhvert :)

magen er absolutt mye finere i mammabukser, ja! tror jeg kuttet ut "vanlige" bukser rundt uke 14...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lagt vekk de vanlige buksene mine. Mammabukser er jo såååå mye mere behagelig. :sjarmor:

Mannen min sa at svigermor hadde sagt at hun trodde at jeg kom til å bli stor..... Jeg har heller ikke lagt på meg noe siden jeg testet positivt. At jeg hadde noen kilo for mye fra før av er en helt annen sak. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg en strålende mandag :klem:

Har du forresten fortalt på den nye jobben at du er gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...