Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Holly: :klem:

Susan: Intervju nr to skal være på en helt annen kant av landet enn jobben er (og første intervju var). Nå skal personalsjefen lede intervjuet og jeg tror ingen fra avdelingen kommer til å være til stede. Jeg lurer veldig på om jeg kan få en slags personlighetstest. :klem:

Personlighetstest kan jo være noe, ja... Det har jeg tatt noen ganger. Der er også det viktigste å være seg selv. Dersom dette utføres rett, skal det brukes som utgangspunkt i en samtale med deg, for å få hele bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olala!!! :hoppe:

Godt sagt!!!! :ler:

Og så håper jeg at jeg får treffe deg når du kommer sørover.

:klem:

Husk på å fortsatt ta deg tid til å slappe av og gjøre "ingenting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: :klem:

Susan: Jeg hadde noen praktiske spørsmål rundt intervjuet så jeg sendte en mail og spurte samtidig om det var test og det var det ikke. Så da blir det et helt vanlig intervju. Jeg hadde blitt så gira på en slik test og samtale rundt det, at jeg nesten er skuffa :ler:. Selvfølgelig kommer jeg til å være meg sjøl, jeg klarer ikke noe annet uansett. Hadde jeg vært så dum å prøve hadde det lyst igjennom ;). :klem:

miiip: Ser ut til at vi kan treffes, så lenge det passer for deg :hoppe:. Kan nok være at jeg er litt sliten og fraværende, men det har du sikkert forståelse for.

Etter 3 litt bedre dager har jeg helt fortrengt hvordan det er å være skikkelig kvalm...... I dag har vært en dårlig dag :tristbla:. Jeg blir så lei meg, trodde virkelig at det var på vei til å bli bedre nå og så kommer det igjen. Sjukemeldinga mi går ut i morra, tenkte jeg skulle be om en telefontime med legen og snakke litt med henne hva hun tror. Jeg kan fint jobbe litt når formen er som de siste dagene, men jeg orker ikke jobbe hvis den er slik som i dag.

I går kveld fikk jeg ikke sove. Var spinnvill. Lå bare å tenkte på intervjuet, var bare positive tanker og jeg var bare gira, men uansett slitsomt når det går ut over søvnen. Er så veldig fornøyd med meg sjøl for at jeg klarer å tenke så positivt og ikke bli psyka ut. Har faktisk klart å si til meg sjøl at det er meg og mine egenskaper som teller og ikke hvordan den andre er og hva h*n kan. Veldig fornøyd med den innstillinga (takk miiip ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld fikk jeg ikke sove. Var spinnvill. Lå bare å tenkte på intervjuet, var bare positive tanker og jeg var bare gira, men uansett slitsomt når det går ut over søvnen. Er så veldig fornøyd med meg sjøl for at jeg klarer å tenke så positivt og ikke bli psyka ut. Har faktisk klart å si til meg sjøl at det er meg og mine egenskaper som teller og ikke hvordan den andre er og hva h*n kan. Veldig fornøyd med den innstillinga (takk miiip ;))

Hvis jeg har hjulpet deg til det der er det kjempehyggelig! (Nå blei jeg litt stolt også faktisk.) Men mest av alt må du takke deg selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med 2. gangsintervju Pi@ :hoppe:

Nå får du vise dem at du er den de har lett etter :)

Dumt å høre at formen er dårlig idag da, får håpe den bedrer seg permanent snart. Jeg har jo ikke vært kvalm som du, mer uvel, og jeg har også dager innimellom som ikke er helt gode, så får bare håpe det blir sånn for deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg snuppa!

Så helig å lese at du er så positiv og i så godt humør!

Godt å vite at du har det bra!Selv om den kvalmen var fælt så kranglete da...Nå må den jammen meg snart gi deg fred!

Håper du får ei fin og kvalmfri helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo har fått omgangssjuken. Han tror han skal dø :ler:. Jeg er nesten så ond at jeg synes han fortjener det. Nå har jeg gått og vært kvalm i snart to måneder i strekk og forrige helg ble han faktisk litt småsur fordi jeg ikke hjalp til å rydde stua da jeg var kjempekvalm. Nå får han kjenne sjøl hvor lett det er å rydde stua når man er kvalm............han ligger særdeles langt under dyna. Jeg har vært snill mot han da og ordna mat og spybøtte :).

miiip: :kyss:

Impala: Det blir kjempespennende med 2. gangs intervjuet. Hvis du har noen tips til spørsmål du har fått stilt på intervjuer du har vært på (angående personlig egnethet) så tas de imot med takk :) (gjelder dere andre også) :klem:

LinKri: :klem:

Skytte: :klem:

Charmina: Så hyggelig å "se" deg igjen. :klem:

Kort innpå: :ler::klem:

Forresten 11 uker i dag :sjarmor:. Nå synes jeg faktisk det går ganske fort. Kjenner meg ikke det minste bekymra, tror det er derfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for 11 uker!!!! :hoppe:

Må le litt av sambo.... jeg skjønner deg godt jeg! Men ingen er jo så syk som når mannfolk er syke! :ler:

Endret av smile
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for 11 uker :hoppe:

Impala: Det blir kjempespennende med 2. gangs intervjuet. Hvis du har noen tips til spørsmål du har fått stilt på intervjuer du har vært på (angående personlig egnethet) så tas de imot med takk :) (gjelder dere andre også) :klem:

De siste intervjuene mine har vært mer samtaler enn intervju, så jeg har desverre ingen gode tipe. Men søk på jobbintervju på nettet, så får du opp amnge gode treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...