Skytte Skrevet 4. februar 2007 #2081 Skrevet 4. februar 2007 Er det imorgen som er den store dagen??!! Hohooi!!! Det kommer til å gå som hakka møkk!Det pleide læreren min fra barneskolen alltid si,og sånne gamle lærere hadde alltid rett Men den nye kåpa di og bare det faktum at du er deg kommer du til å slå knockout på hele gjengen! Er enig med deg ang det å bruke sambo sine penger...Får det ikke helt til jeg heller,men jeg kommer meg Vi må bare tenke på hvilken enorm jobb vi utfører! MASSE LYKKE TIL!!!!
Pi@ Skrevet 5. februar 2007 Forfatter #2085 Skrevet 5. februar 2007 Nå har jeg overlevd intervjuet . Veldig fornøyd. Føler ikke at jeg kunne gjort noe anderledes. Nå er det bare å vente og se. Skulle bli kontakta uansett i løpet av uka. Jeg har absolutt sjans, men det er langt fra sikkert at jeg får noen jobb . Er forresten 10 uker i dag . Nå har jeg et foster i magen . Tusen takk for alle lykkeønskningene alle sammen
smile Skrevet 5. februar 2007 #2086 Skrevet 5. februar 2007 for fosteret i magen din!!!! Men da er det godt å vite at du ikke kunne ha gjort noe bedre på intervjuet! Jeg krysser fingre for deg, det blir spennende å høre!!!
Impala Skrevet 6. februar 2007 #2088 Skrevet 6. februar 2007 Så bra at intervjuet gikk bra Og gratulerer med foster i magen
Kakao Skrevet 6. februar 2007 #2089 Skrevet 6. februar 2007 for bra intervju og foster i magen til Pi@!
Liljen Skrevet 6. februar 2007 #2090 Skrevet 6. februar 2007 Innom med en suuuuperstor tirsdags- for jobbintervjuet
Gjest Epona Skrevet 7. februar 2007 #2091 Skrevet 7. februar 2007 Grattis med 10 uker passert! Bare 30 igjen nå!!
Pi@ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2092 Skrevet 7. februar 2007 smile, iss, impala, kakao, Liljen og Epona: Intervjutrilleren fortsetter . I går kveld begynte jeg å bli supernervøs og gira og tenkte bare på den jobben, og i natt sov jeg kjempedårlig. Samme i dag tidlig, lå jeg bare å venta på telefon. Etterhvert som klokka begynte å nærme seg 12 prøvde jeg å slå det hele fra meg med at det var bare viljen min som tulla med meg........så ringte telefonen . De hadde funnet meg så interesant at de ville kalle meg inn til runde 2 . Nå er det 50/50 sjanse for at jeg får den jobben. Akkurat nå kjennes det ut som det værste som kunne skjedd, fordi jeg vil så veldig veldig ha den jobben og det blir fryktelig surt å bli danka ut nå. Hvis jeg ikke får den så kommer jeg nok til å være lei meg en god stund, en slik mulighet kommer aldri tilbake og akkurat nå anser jeg den jobben som perfekt til meg. Lurer så veldig på hvordan neste intervju vil være. Spurte litt om det og nå skal det vistnok legges vekt på personlige egenskaper. Hvordan skal jeg forberede meg? Er det noen som har vært med på noe liknende som kan komme med noen gode tips? Spesielt hva jeg kan bli spurt om.
Holly Hobbie Skrevet 7. februar 2007 #2093 Skrevet 7. februar 2007 Saa fint at intervjuet gikk bra! Skal krysse fingrene for gode nyheter! Og grattis med 10 uker!
Susan Sto Helit Skrevet 7. februar 2007 #2094 Skrevet 7. februar 2007 Intervju runde 2 er gjerne for å se hvordan du går over ens med de du skal jobbe sammen med. F.eks kolleger eller nærmeste sjef. Dermed er det viktigste å være seg selv. Veldig lite du kan gjøre fra eller til, siden jobben nok vil gå til den de trives best sammen med. Lykke til!
Pi@ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2095 Skrevet 7. februar 2007 Holly: Susan: Intervju nr to skal være på en helt annen kant av landet enn jobben er (og første intervju var). Nå skal personalsjefen lede intervjuet og jeg tror ingen fra avdelingen kommer til å være til stede. Jeg lurer veldig på om jeg kan få en slags personlighetstest.
Petra Prøvedokke Skrevet 7. februar 2007 #2096 Skrevet 7. februar 2007 :hoppe: så bra!!! det var det jeg sa!! flinke Pi@!!!
smile Skrevet 7. februar 2007 #2097 Skrevet 7. februar 2007 Hurra!!!! Så bra!!! Dette blie kjempespennende!!! Når er 2.runde da?
magolia Skrevet 7. februar 2007 #2098 Skrevet 7. februar 2007 Så spennende med 2. gangs intervju!! ...og så koselig å lese at det går bra med deg og spiren!!!
Liljen Skrevet 7. februar 2007 #2099 Skrevet 7. februar 2007 Ååå så spennende da :hoppe: Når skal intervjurunde nr. 2 være da.?? Jeg krysser fingrer for deg altså. !! Ha en strålende onsdagskveld.
Pi@ Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #2100 Skrevet 7. februar 2007 Intervjuet skal være tirsdag neste uke. Så det er ikke lenge til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå