Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det imorgen som er den store dagen??!!

Hohooi!!! Det kommer til å gå som hakka møkk!Det pleide læreren min fra barneskolen alltid si,og sånne gamle lærere hadde alltid rett ;)

Men den nye kåpa di og bare det faktum at du er deg kommer du til å slå knockout på hele gjengen!

Er enig med deg ang det å bruke sambo sine penger...Får det ikke helt til jeg heller,men jeg kommer meg :ler: Vi må bare tenke på hvilken enorm jobb vi utfører!

MASSE LYKKE TIL!!!! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg overlevd intervjuet :ler:. Veldig fornøyd. Føler ikke at jeg kunne gjort noe anderledes. Nå er det bare å vente og se. Skulle bli kontakta uansett i løpet av uka. Jeg har absolutt sjans, men det er langt fra sikkert at jeg får noen jobb :).

Er forresten 10 uker i dag :hoppe:. Nå har jeg et foster i magen :).

Tusen takk for alle lykkeønskningene alle sammen :kyss:

Skrevet

:hoppe: for fosteret i magen din!!!! :hoppe:

Men da er det godt å vite at du ikke kunne ha gjort noe bedre på intervjuet! Jeg krysser fingre for deg, det blir spennende å høre!!!

Skrevet

Så bra at intervjuet gikk bra :)

Og gratulerer med foster i magen :hoppe:

Skrevet

Innom med en suuuuperstor tirsdags- :klem:

:hoppe: for jobbintervjuet :hoppe:

Skrevet

smile, iss, impala, kakao, Liljen og Epona: :klem:

Intervjutrilleren fortsetter :overrasket:. I går kveld begynte jeg å bli supernervøs og gira og tenkte bare på den jobben, og i natt sov jeg kjempedårlig. Samme i dag tidlig, lå jeg bare å venta på telefon. Etterhvert som klokka begynte å nærme seg 12 prøvde jeg å slå det hele fra meg med at det var bare viljen min som tulla med meg........så ringte telefonen :redd:. De hadde funnet meg så interesant at de ville kalle meg inn til runde 2 :redd:. Nå er det 50/50 sjanse for at jeg får den jobben. Akkurat nå kjennes det ut som det værste som kunne skjedd, fordi jeg vil så veldig veldig ha den jobben og det blir fryktelig surt å bli danka ut nå. Hvis jeg ikke får den så kommer jeg nok til å være lei meg en god stund, en slik mulighet kommer aldri tilbake og akkurat nå anser jeg den jobben som perfekt til meg.

Lurer så veldig på hvordan neste intervju vil være. Spurte litt om det og nå skal det vistnok legges vekt på personlige egenskaper. Hvordan skal jeg forberede meg? Er det noen som har vært med på noe liknende som kan komme med noen gode tips? Spesielt hva jeg kan bli spurt om.

:hoppe:

Skrevet

:klem: Saa fint at intervjuet gikk bra! Skal krysse fingrene for gode nyheter!

Og grattis med 10 uker! :danse:

:klem:

Skrevet

Intervju runde 2 er gjerne for å se hvordan du går over ens med de du skal jobbe sammen med. F.eks kolleger eller nærmeste sjef. Dermed er det viktigste å være seg selv.

Veldig lite du kan gjøre fra eller til, siden jobben nok vil gå til den de trives best sammen med.

Lykke til! :klem:

Skrevet

Holly: :klem:

Susan: Intervju nr to skal være på en helt annen kant av landet enn jobben er (og første intervju var). Nå skal personalsjefen lede intervjuet og jeg tror ingen fra avdelingen kommer til å være til stede. Jeg lurer veldig på om jeg kan få en slags personlighetstest. :klem:

Skrevet

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

så bra!!! det var det jeg sa!! flinke Pi@!!!

Skrevet

:blomst: Hurra!!!! Så bra!!!

Dette blie kjempespennende!!! Når er 2.runde da?

Skrevet

Så spennende med 2. gangs intervju!!

...og så koselig å lese at det går bra med deg og spiren!!! :legrine:

Skrevet

Ååå så spennende da :hoppe: :hoppe:

Når skal intervjurunde nr. 2 være da.?? Jeg krysser fingrer for deg altså. !! :)

Ha en strålende onsdagskveld.

Skrevet

Intervjuet skal være tirsdag neste uke. Så det er ikke lenge til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...