Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Synes takene har blitt kraftigere etter jordmortimen, men kommer fortsatt med samme frekvens. Viktigste er at det ikke har stoppa opp :tommelsmil:.

iss, kort innpå, Annie, Dallandra Darcy :velkommen: og pondusa: :klem:

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åjåjåj, her blir det jo bare mer og mer spennende! Lykke til, snart er dere foreldre :klemmer:

Og jeg som hadde tenkt meg på trening. Kan jo ikke det nå... ;) Har lett lenge etter en unnsyldning til å forbli på sofaen under et pledd med laptopen i fanget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid :), og plutselig så stopper hele greia ;). :klem:

Toblerone: :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringt jordmora igjen for takene begynner å bli vonde og er under 10min. Siste timen har lengste oppholdet vært på 7min. Nå må jeg begynne å ta tida på hvor lenge de varer.

Begynner å få litt tro på at det blir fødsel etterhvert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:duskedame: :juhu: :popcorn:

Så herlig at du endelig er igang Pi@!!! Jeg følger spent med fra sidelinja og heier deg frem!!!!

Håper sladrisen din er klar med mobilen oppladet!!! :jepp:

Masse lykke til nå! Tenk! Snart er lilletrollet her endelig!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da drar vi straks :juhu:. Ikke mere enn 1-2cm, så det er litt tidlig, men jordmora mente det var greit. Så nå skal jeg humpe i sjukebilen i et par timer :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klematis: Synes du skal komme deg på trening jeg. Kommer ikke til å ha skjedd så mye spennende i løpet av den tida. En fødsel tar tid :), og plutselig så stopper hele greia ;). :klem:

Ser jo ikke ut til at det er noen vei tilbake nå!

Men jeg skal følge oppfordringen din å dra på trening, så regner jeg med at du har Trollet i armene når jeg kommer tilbake :) Stå på, jeg krysser fingre og tær! (hvertfall i tankene, blir ellers litt vanskelig å trene :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da blir nok jeg her resten av kvelden!

Endelig er dagen kommet, og lilletrollet skal snart se mamman og pappan for første gang. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått sms fra pi@. Ikke noe særlig som har skjedd på åpningsfronten, men det hadde hun ikke forventet heller... De får lov til å være på barselhotellet og de er fornøyde med det for da får de være i fred!

:juhu: Snart blir jeg kg tante!! Og skjønningen får en kg-"søster"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...