Toblerone Skrevet 1. september 2007 #3361 Skrevet 1. september 2007 Nå er det din tur ut neste gang altså Pi@
Pi@ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3362 Skrevet 1. september 2007 Ja, det må det være Toblerone for nå vet jeg ikke om flere som jeg har fulgt med som er rundt termin
Felixa Skrevet 1. september 2007 #3363 Skrevet 1. september 2007 Håper du får sove bedre i natt! Selv om jeg ikke legger igjen spor så er jeg her inne hver dag, er super spent på om trollet har kommet hver gang jeg er inne i dagboka di.
kort innpå Skrevet 1. september 2007 #3365 Skrevet 1. september 2007 Hey en ny ting å gjøre mens man venter på trollet.
Eeyore Skrevet 1. september 2007 #3366 Skrevet 1. september 2007 Du skal se trollet kommer i natt, nå som de endelig er hjemme igjen... Ha en fin helg! Forhåpentligvis den siste uten Trollet
Pi@ Skrevet 1. september 2007 Forfatter #3367 Skrevet 1. september 2007 Sovet litt og er i litt bedre humør . Ble liksom siste dråpen når jeg sov så dårlig i natt, for jeg er så utrolig lei av alle vondtene og kynnerene og modninga uten at det skjer noe som helst. Holdt på slik i over 4 uker nå og det er leeeeeeeeeeeeeenge. Felixa: Så koselig smile, kort innpå og Eeoyore:
pondusa Skrevet 1. september 2007 #3368 Skrevet 1. september 2007 Innom å ønsker god lørdagskveld. Måtte dette bli den siste helgen med trollet på innsiden.
magolia Skrevet 1. september 2007 #3369 Skrevet 1. september 2007 Uff, kjenner meg så godt igjen Pi@! Håper du slipper å vente så mye lenger....
Liljen Skrevet 1. september 2007 #3370 Skrevet 1. september 2007 Jeg tror snart det er på tide å rigge seg med og !! Blir utrolig spennende her fremover. Ha fortsatt fin helg. Ta vare på deg selv store
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3372 Skrevet 2. september 2007 Må skuffe dere alle: Her er jeg Skal vi se, det mest spennende som har skjedd i dag er mikroskopiske mengder med blod som har kommet. Det må skje noe mer spennende enn det, hvis jeg skal få rett angående min egen tippedato . pondusa: vil ikke tenke meg noe annet enn at det var siste lørdagen. magolia: Takk for sympatien. Liljen: Spørs om du ikke må finne mye og hvis du skal sitte og vente på det her Trollet kort innpå:
pondusa Skrevet 2. september 2007 #3373 Skrevet 2. september 2007 Og definitivt siste søndag. Kos dere nå mens dere er alene, denne tiden kommer aldri igjen.
Klematis Skrevet 2. september 2007 #3374 Skrevet 2. september 2007 Spennende dette! Krysser fingrene for at du snart er i gang, PI@!
Pi@ Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3375 Skrevet 2. september 2007 pondusa og klematis: Mulig det kan skje litt i dag allikevel.................... Har hatt regelmessige tak siden litt over kl 6 i dag tidlig med 10-15min mellomrom og det har kommet mere blodblanda slim. Kommer nettopp fra en sjekk hos jordmora og jeg har 1cm åpning og avflata livmortapp. Hun ble faktisk overraska over det . Hun skrev jeg er i latent fødselsfase, så får vi se hvor lenge det varer.......før det skjer noe mere spennende. Jeg bare venter på at det skal stoppe opp!
iss Skrevet 2. september 2007 #3376 Skrevet 2. september 2007 Ja det kan gå begge veier! Kan stoppe opp og du kan være mamma innen midnatt... Men spennende allikevel! Jeg trodde jo at det skulle stoppe opp helt til vannet gikk Og da var jeg også inne på tanken at det kunne stoppe opp og at jeg måtte ha drypp Fint at du tenker sånn, for realiteten er faktisk sånn.... Men heier på deg allikevel jeg! :juhu:
kort innpå Skrevet 2. september 2007 #3377 Skrevet 2. september 2007 pondusa og klematis: Mulig det kan skje litt i dag allikevel.................... Har hatt regelmessige tak siden litt over kl 6 i dag tidlig med 10-15min mellomrom og det har kommet mere blodblanda slim. Kommer nettopp fra en sjekk hos jordmora og jeg har 1cm åpning og avflata livmortapp. Hun ble faktisk overraska over det . Hun skrev jeg er i latent fødselsfase, så får vi se hvor lenge det varer.......før det skjer noe mere spennende. Jeg bare venter på at det skal stoppe opp! Viste att det ville skje noe i dag kansje du hadde rett med tippinga. derfor så skrev jeg att vi hadde med i kjelleren i dag tidlig. lykke til får håpe att det går fort nå da, så lenge som du har gått å modnet så gjør det vel det.
Annie Skrevet 2. september 2007 #3378 Skrevet 2. september 2007 Lykke til!! Så spennende dette er!!! :juhu:
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 2. september 2007 #3379 Skrevet 2. september 2007 Hei, første besøk fra meg tror jeg Men fikk høre fra KI at det var på tide å ta en tur innom her Så spennende, krysser fingre for at du får en heftig ettermiddag og en rolig natt .)
pondusa Skrevet 2. september 2007 #3380 Skrevet 2. september 2007 Så spennende, krysser fingre for at du får en heftig ettermiddag og en rolig natt Signerer denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå