Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GRRRRRRRRRRRRRRRrrr dumme hotellnett :kjefte: Hadde skrevet et innlegg som forsvant.

Wadjet: Jeg er vist det :sur::klem:

Eeoyre: Jeg synes jeg har prøvd div kjerringråd i lengre tid jeg....Men hvis Trollet slekter på mora så er h*n fryktelig sta og egenrådig og kommer ikke til å titte ut før h*n sjøl vil :ler:.

Shopping ble gedigen nedtur. Jeg ble jo utslitt med en gang, hadde vondt i magen og i det hele tatt :kjefte:. Tror jeg valgte et dårlig tidpunkt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Ikke noe gøy med spolert shopping...

Men så må du jo tenke på det vennen...at shopping er igrunnen forferdelig hardt arbeid!! Ikke rart at høygravide damer må melde pass!! :jepp: Skjønner at det er kjipt nå som dere er "i by'n" og har gode shoppingmuligheter..men kanskje dere kan få gjort litt etter at du har fått lilleknerten? For det var vel denne uka du tenkte å få det unnagjort? :lur::fnise: Jeg tror iallefall at det er VELDIG nært forestående! Det er bare mandag i dag... :jepp::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert at jeg føder før deg likevel, ting kan ta tid ser det ut til.

Shopping har jeg gitt opp for en ukes tid siden, ble jo kjempesliten av en bitteliten tur.

Håper dere slipper å dra fra Tromsø uten Trollet da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endte opp med en shoppingrunde til med sambo :fnise:, men DA ble jeg sliten da. Har så fryktelig lyst til å kjøpe masse klær til Trollet på Lindex. Jeg synes de har så fryktelig mye fint der, men vi skal til Tromsø igjen om 6 uker og da har jeg litt bedre oversikt i forhold til gaver, og da kan jeg heller handle da :). Men på en annen side så er jo magen borte så da må jeg nok ha noen klær til meg sjøl også :sjarmor:, til mine gamle klær passer :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det hørtes ut som en god ide å vente med handling til om 6 uker :) Du er nok i myyye bedre form da ja!!

Ha en flott natt. Skal nok innom å sjekke her og ja ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke: alle sammen. Ikke noe hørt, ikke noe skjedd ;).

Her er alt som vanlig.

Shoppa litt mer i dag :fnise:. Vært riktig så utholdene, ble 5 timer trasking faktisk :hakeslepp:. Kjenner meg i fin form, sjølom jeg er litt sliten nå :).

Liljen: Håper virkelig jeg er i bedre form om 6 uker, men i dag skal jeg ikke klage :). :klem:

Kaffedama: Synes det er kjempekort til fredag jeg. Ingen tro på at det kommer til å skje noe før den tid :klem:

angelou: Takk :klem:

Eeoyre: Det går bra med meg, men det skjer ikke noe spennende.... :klem:

Wadjet, smile, kort innpå*2: :klem:

Liljen: Jeg venter på turen min vet du ;). Kan ikke være to i fødsel samtidig, det tror jeg blir for mye for alle kg-tantene :hoho::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig merkelig at det er termin i morra. Synes liksom ikke det er så stort. Rundt da jeg gikk ut i permisjon trodde jeg aldri jeg skulle gå rundt med mage på den her tida. Trodde virkelig jeg kom til å føde før termin :sjenert:. Alt har jo liksom tyda på det i forhold til alle modningsvondtene jeg har, at jeg faktisk er moden, og har litt åpning osv.... og ikke minst kommentaren til jordmora mi om at hun ikke ble overrasket hvis jeg fødte i løpet av forrige uke. Nå tror jeg rett og slett at jeg begynner å bli vant til situasjonen, og jeg har begynt å innstille meg på at det kan ta ei god stund før Trollet har tenkt å komme seg ut i verden. Tror h*n trives utrolig godt inni magen min og spreller og kaver fortsatt fryktelig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske deg lykke til med fødselen :klemmer: Får håpe trollet snart kommer ut da :jepp:

Ha en fortsatt fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...