pondusa Skrevet 22. august 2007 #3241 Del Skrevet 22. august 2007 Høres bra ut dette. Blir nok ikke lenge igjen nå. Og fødselen er jammen noe å se frem til. Uansett hvordan den blir, så er det en opplevelse uten like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. august 2007 #3242 Del Skrevet 22. august 2007 Litt rosa utflod mener jeg jeg hadde rett før fødsel også. (Henger meg på iss. Det er utrolig hva man glemmer.) Lykke til! Med min besøksrate her, så har du nok født før jeg er innom neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. august 2007 #3243 Del Skrevet 22. august 2007 Høres ut som vi tenker helt likt i forhold til fødselen også Gleder meg mest, men gruer meg nok også litt innerst inne, men er nok mest spent på hvordan den vil begynne. Tørr ikke ringe mannen på jobb lenger for småting. Han kan jo tro det er noe på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. august 2007 Forfatter #3244 Del Skrevet 22. august 2007 Fryktelig så populær jeg er for tida da . Veldig koselig . I dag er det akkurat ei uke til termin, og jeg har vondte-døgn igjen . Virker som om det kommer annenhvert døgn. Var i superform i går. Heldigvis så har jeg sovet en del mellom vondtene, så kjenner meg ikke helt knust. Hadde forresten en vanvittig kynner ene gangen jeg var på do i natt. Ikke kjent noe liknenede før. Tenkte med en gang at hvis det her gjentar seg så er jeg i gang, men nei da.......... Mrs N: Takk iss: Ser ikke ut til at det starter slik for min del.... Jeg er helt sikker på at fødselen kommer til å starte på natta, så siden det ikke har skjedd noe hittil i dag så blir det ikke nå . Toblerone: Eeoyre: Madden: Jeg kan jo bare ligge på ryggen og ikke gjøre så mye Ups glemte at jeg ikke klarer å ligge på ryggen smile: Plutselig så går jeg et par tre uker til vet du . La Traviata: pondusa: Jeg ser virkelig fram til fødselen. Jeg er så veldig klar for å hilse på Trollet. Gleder meg så veldig til å se hvordan h*n ser ut og hvordan h*n er. Susan: Impala: Jeg har hatt en liten periode der jeg var litt smånervøs for fødselen. Eller sagt mere riktig, var litt mindre rolig. Nå gruer jeg meg faktisk ikke i det hele tatt. Veldig merkelig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 22. august 2007 #3245 Del Skrevet 22. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 22. august 2007 #3246 Del Skrevet 22. august 2007 Nå blir det fødsel her snart!!! Spennende tider altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. august 2007 #3247 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg tror ikke du går så mye over tiden nei!!! Modningen er jo godt i gang! Så bra du gleder deg til fødselen. Det gjorde jeg også og det tror jeg gjorde at jeg var så rolig hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3248 Del Skrevet 23. august 2007 Lurer på om slimproppen gikk nå nettopp :klø:??? Var en ganske stor klump med slim i allefall (ca 1cm3 ), men det var ikke noe blod i den. (supre detaljer på morran) Kort innpå, Havfrua og smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 23. august 2007 #3249 Del Skrevet 23. august 2007 SLimpropp??!? da skjer det noe hvertfall :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. august 2007 #3250 Del Skrevet 23. august 2007 Se der ja! Vet ikke om det stemmer, men jeg har hørt at når slimproppen er uten blod så har den ingen sammenheng med at en fødsel er nært forestående. Men dersom den er blandet med blod derimot.. Som sagt, vet ikke altså... Snart blir jeg kg tante igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3251 Del Skrevet 23. august 2007 Måtte forresten stå opp og spise.......igjen...... Måtte opp etter at jeg hadde lagt meg for å spise og nå var jeg dødsulten igjen . Ikke sovet så godt som jeg hadde planlagt . Vært plaga med urolige bein når jeg har lagt meg i det siste og i tillegg så tenker jeg litt for mye på Trollet og så er h*n spinnvill hver kveld... Hatt litt vonde kynnere når jeg har vært våken for å gå på do i natt. Jeg får spise og så legge meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. august 2007 Forfatter #3252 Del Skrevet 23. august 2007 Toblerone: iss: Det der høres veldig logisk ut. Jeg tror ikke fødselen starter riktig ennå og ble ikke noe gira over funnet mitt . Litt mere sånn: "åja, det der må jo være.........." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. august 2007 #3253 Del Skrevet 23. august 2007 Hmmm... Så kan jeg også roe deg litt ned med at min gikk ei uke før fødselen startet og den var med blod Men hos mange skjer det jo noe om ikke så lenge da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 23. august 2007 #3254 Del Skrevet 23. august 2007 (endret) Spennende!!!! Hos meg gikk slimproppen (deler av den) om mandagsmorgenen, og godt og vel et døgn senere ble Gullet født, midt på dagen tirsdagen. Hos meg hadde riene begynt før slimproppen gikk, begynte noen timer før. Snart kommer Trollet!!!!! Tenker masse på deg Pi@! Dette blir stort!!! Og du virker godt forberedt på fødselen også, det er også en god ting. Gled deg, det er en stor stor opplevelse!! Endret 23. august 2007 av Epona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 23. august 2007 #3255 Del Skrevet 23. august 2007 Må jo innom og sjekke ståa hos deg Slimproppen gått hos deg også. Spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 23. august 2007 #3256 Del Skrevet 23. august 2007 Spennende med slimpropp-avgang! Hos meg har fødselene starta samme dag/innen et par dager etter at proppen gikk! Med lillejenta var den ikke blodblandet, og jordmora sa til meg at jeg nok ville gå enda noen dager... men hun ble født samme natt hun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 23. august 2007 #3257 Del Skrevet 23. august 2007 Gu så spennende!! Slimproppavgang er jo uansett fremgang!! Jeg følger spent med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 23. august 2007 #3258 Del Skrevet 23. august 2007 Gu så spennende!! Slimproppavgang er jo uansett fremgang!! Jeg følger spent med!! Lykke til med foedselen Pi@mor (ja, snart er du det! ), haaper du faar en grei foedsel. Gled deg til du har Trollet i armene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. august 2007 #3259 Del Skrevet 23. august 2007 *sjekker* utålmodig, jeg, nei, langt ifra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 23. august 2007 #3260 Del Skrevet 23. august 2007 Lykke til med fødselen! Hos meg gikk deler av slimproppen på dagen, og så startet riene påfølgende natt. Jeg var kjempehappy da slimproppen gikk, men etter en liten leting på nett, fant jeg ut at det alikevel ikke betydde at ting var startet. (Men jeg tror at i kombinasjon med modning, og de vondtene du har hatt, så er det nok nært forestående for deg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå