iss Skrevet 20. august 2007 #3221 Skrevet 20. august 2007 Ja du kan få sagt det :juhu: For åpning og modning!!!! Snaaaaaaart er trollet her!
pondusa Skrevet 20. august 2007 #3224 Skrevet 20. august 2007 vel, noen får inn spirer og da må andre ut! Håper det ikke drøyer så lenge nå.
smile Skrevet 20. august 2007 #3225 Skrevet 20. august 2007 (endret) Så spennende det er her om dagen da! Lenge siden jeg har vært her nå men jeg har visst ikke gått glipp av så altfor mye skjønner jeg. "Fusk for trollet! Natta! Endret 20. august 2007 av smile
Liljen Skrevet 20. august 2007 #3226 Skrevet 20. august 2007 ja, her er det bare å benke seg altså :juhu: Jeg tror neppe det går ett par uker før du føder altså. store
Toblerone Skrevet 21. august 2007 #3227 Skrevet 21. august 2007 Innom og konkluderer med at jeg ikke har gått glipp av noen fødsel. Så da er det bare å vente da! Spennende med både modning og åpning!!
Impala Skrevet 21. august 2007 #3229 Skrevet 21. august 2007 Så spennende det kommer til å bli her nå fremover da Er jo bare to dager til tippedatoen min, så det er bare å slippe løs Trollet
Pi@ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3230 Skrevet 21. august 2007 Gedigen til alle dere som har vært innom. I dag tidlig var det litt rosa utflod på papiret, er vel ikke noe jeg trenger å ringe til jordmor om det :klø:? Er vel helt normalt?? Hun sa i går at det kunne komme litt blod etter undersøkelsen, men det gjorde det ikke, men da gjør det sikkert ingen ting om det kom litt i dag tidlig? Har jo lest om det her, men det blir noe helt annet når det faktisk skjer
angelou Skrevet 21. august 2007 #3231 Skrevet 21. august 2007 Kanskje det er begynnelsen på slimproppen? Tegningsblødning? Men den kommer vel ikke før fødselen er i gang? Litt rosa utflod er sikkert ikke noe å bry seg om, hadde det et par ganger i ferien jeg, men tilskrev det et sprukket blodkar eller noe. Og siden hun sa at du kanskje kunne blø litt så er det nok i orden. Det skjer iallefall mye med kroppen din om dagen, tipper du har trollet hos deg om ikke altfor lenge jeg
Epona Skrevet 21. august 2007 #3232 Skrevet 21. august 2007 Så spennende med modning da!! Heldige du som vet du begynner å få åpning! Jeg hadde hatt rier i ca 17 timer da jordmor på fødestuen skulle sjekke åpning, og den var 2 cm. Det var nedtur og slag i trynet, det skal jeg love deg! Men det slipper du! Spennende tider nå!!! Hva tenker du om fødselen? Gruer du deg, gleder du deg, er du spent, føler ingenting kanskje?
Pi@ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #3233 Skrevet 21. august 2007 angelou: Ikke kommet noe mer, så da var det sikkert bare litt rester fra i går tenker jeg. Jeg trodde også at sånne blødninger skjedde når fødselen var i gang, men det er den definitivt ikke . Ikke noe vondt i dag , eller kanskje jeg ikke burde være så fornøyd med det.... . . Epona: Bra med alt som er unnagjort . Jeg er veldig glad for at jordmora mi spurte om hun skulle undersøke meg. Hadde selvfølgelig vært kjedelig hvis det ikke hadde skjedd noe, når jeg har hatt så mye vonde murringer, men siden det faktisk hadde skjedd noe så er det litt lettere å ha vondt............ Ganske frustrerende de "mensvondtene" jeg har hatt hittil fordi det er jo ikke fødsel og jeg vet ikke når den begynner eller hvor lenge disse murringene skal foregå. Ganske nedpsykende å gå med irriterende vondter på ubestemt tid. Du er faktisk den første som har spurt meg om tanker rundt fødselen . Jeg er helt rolig, gruer meg ikke i det hele tatt. Er fryktelig spent og gleder meg enormt til å komme i gang. (Ble merkelig skrevet ) Jeg tenker på fødselen hele tida, men ikke på hvordan jeg tror det blir. Er mest på hvordan det starter og når .
Mrs N Skrevet 21. august 2007 #3234 Skrevet 21. august 2007 Tror ikke det blir så lenge til fødsel her så skyndter meg å ønske lykke til!
iss Skrevet 21. august 2007 #3235 Skrevet 21. august 2007 Sambo og jeg tror det startet sånn her, med litt blod dagen før... Utrolig hva man glemmer
Toblerone Skrevet 21. august 2007 #3236 Skrevet 21. august 2007 Vet du, jeg tenkte faktisk på deg i natt når jeg lå våken med kvalme. Og da lurte jeg på hva du tenkte om fødselen, så det skulle jeg spørre deg om i dag. Men jammen kom Epona meg i forkjøpet Er spennende tider på gang altså.
Gjest Madden Skrevet 21. august 2007 #3238 Skrevet 21. august 2007 Så herlig at det har gitt resultater da Pi@!!! Da er ikke vondtene forgjeves!!!! Fuck for trollet ja... Du får virkelig sagt det!!! Ikke slit deg helt ut på sengeaktivitet nå da...må ha litt krefter igjen til fødselen også!!
smile Skrevet 21. august 2007 #3239 Skrevet 21. august 2007 Lykke til!!! Her kommer det til å skje noe veldig snart tror jeg!!!
Fibonacci Skrevet 21. august 2007 #3240 Skrevet 21. august 2007 Spennende tider! Høres ut som det kan skje noe om ikke lenge, kanskje jeg må revurdere tippinga mi? Får vel bosette meg her framover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå