Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Så lenge de ikke sier noe om blodtrykket så er det helt greit :)

Jeg er også sulten for tids, og selv om jeg spiste kveldsmat i går, så var jeg så sulten etter at jeg hadde vært på do i 03:30 tia, at jeg ikke fikk sove. Men jeg gadd ikke stå opp og finne noe heller, så da kan jeg jo skylde meg selv.

Min jordmor sa at hodet fester seg uansett når riene begynner, så det var ingeting å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

iss, shatika, Eeoyre, kaffedama og Liljen: :klem:

Impala: Regner med at jeg hadde fått høre det hvis det hadde vært noe problem med bt. Synes bare det var litt merkelig at hode plutselig ikke var festa lengre, men så kom jeg på at jm har sagt jeg har god plass i bekkenet mitt og at det har vært mulig å røre bittelitt på hode før også, men jm har allikevel satt HF på kortet. :klem:

Har styrt altfor mye i dag :sjenert:. Sydd gardiner, putetrekk og duk til hytta. Sliten nå :sprettoy:. Tenkte vi skulle dra på hytta i kveld og være der til i morra. Må henge opp gardinene :), men det og strykinga får sambo ta seg av for nå orker jeg ikke mere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Har ikke skjønt helt det der med festa og bevegelig jeg skjønner jeg... :fnise: Men jeg tror legen sa noe sånt som at hodet kunne være bevegelig helt frem til fødselen..selv om det lå "på rett plass"...

Så flott at det ikke var proteiner i urinen da! Ikke så lett å skulle tolke noen som helst slags prøver på gravide damer egentlig..(ihvertfall ikke blod- og urinprøver!) Nyrene filtrerer jo kjempedårlig mot slutten og slipper igjennom alt mulig! Blodet er så utvannet at verdiene går i alle retninger! :fnise: Godt at det retter seg igjen etterpå altså!

La nå mannen ta seg av resten...jeg er imponert over tempoet ditt!! Her er det små oppgaver...som tar laaaaaang tid! :ler:

Ha en flott helg Pi@mor! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: Det at hode er festa i bekkenet er vel så enkelt at det rett og slett sitter fast der :). Jeg har skjønt at nyrene filtrerer veldig dårlig :ler:, så lenge jeg slipper svangerskapsforgiftning eller andre alvorlige tilstander så kan de dere sticksene gi utslag på hva di vil for min del :fnise:. Blir litt slik: "Å ja, var det det som fikk utslag i dag" :ler:. :klem:

Epona og iss: :klem:

17. august kom visst og gikk igjen, Eeoyre. Og Trollet er fortsatt inni magen :forvirret:..........Det er lov til å tippe ny dato hvis du vil :).

Heldigvis sovet godt to netter på rad :juhu:, så nå føler jeg meg i fin form igjen. Har mye kynnere, som til tider er ganske så regelmessige, noe "menssmerter" og en del stikkinger mellom beina (de er skikkelig vonde :kjefte:). Trollet er spinnvill som vanlig :). Jeg har ikke noe følelse for at jeg kommer til å føde de nærmeste dagene. Jeg er faktisk mere tålmodig nå, enn jeg var for ei uke siden, og så er jeg helt rolig. Uansett hvordan man vrir og vender på det så er det uansett ikke lenge til vi får møte Trollet :hoppe:. Bare så det er sagt så er jeg veldig klar da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har sovet bra ja :)

Mini her er også veldig aktiv i magen for tida, det er faktisk nesten plagsomt til tider, særlig når h*n finner blæra :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. august kom visst og gikk igjen, Eeoyre. Og Trollet er fortsatt inni magen :forvirret:..........Det er lov til å tippe ny dato hvis du vil :).

Nei, det er jo juks... Men jeg tror ikke det blir så lenge til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet dårlig igjen i natt pga kraftige "menssmerter" :tristbla:. Var fryktelig vondt. Typisk at det skal bli slik når jeg følte meg ovenpå..........men jeg tror jeg ser en viss sammenheng med :humpe: og vondter/kynnere. Så det er vel bare å takke seg sjøl :sjenert:.

Skal til jm om en time. Jeg synes det er så koselig å dra dit at jeg bare gleder meg :), spesielt siden sambo skal være med. Han har ikke vært med på de to siste kontrollene da det bare har vært urin og bt.

Impala: Blærebanging er en populær aktivitet...........ja. Jeg synes det ble litt bedre nå som hodet er lengre ned i bekknet, men da er det stanginga i utgangen som har tatt over som favorittlek...........og det er ti ganger værre for det er vondt :sprettoy:. Jeg tror Trollet bærer sitt navn med rette :ler:. :klem:

Eeoyre: :). :klem:

Pondusa: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kaffedama

:hallo:

Ha, jeg tror h*n kommer om ikke så lenge jeg! Det høres veldig ut som om kroppen din bedriver intense forberedelser! ;)

:kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stanging mot utgangen er et velkjent fenomen!! Jeg har sluppet unna dunking mot blæra..bortsett fra når h*n har kommet på at man kan bruke hendene til sånt ja! :fnise: Men det gir ikke så store utslagene liksom! :ler:

Men den andre stangingen er UTROLIG ubehagelig! Sånn at jeg hopper litt i sofaen når h*n begynner! Med litt kjærlig irettesettelse og litt dulting fra min side skjønner h*n som regel at dette er aktiviteter h*n helst bør unngå og lar være en liten stund! :fnise:

Jeg føler at jeg ikke kan klage heller da..for tross alt har jo knøttet helt at seg selv lagt seg i fødepositur, og er klar for verden snart...så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe!! :ler:

Jeg merker også at diverse aktivitet fremkaller vonde kynnere...men velger å lide i stillhet.. :fnise: Klarer meg ikke uten heller liksom!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok et lite troll du har i magen ja :fnise: Mitt troll, som egentlig oppfører seg ganske pent, synes visst det er hysterisk morsomt å sparke mor i blæra når mor fra før holder på å tisse seg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis har ikke vondtene mine vært helt forgjeves. Jeg har bittelitt åpning nå (en fingertupp i følge jordmor) :hoppe: og er godt moden :juhu:. Hun sa hun ikke ble overraska om jeg fødte i løpet av uka, men det kunne selvfølgelig gå ennå et par uker :). Akkurat som om jeg ikke visste det :ler:. Ellers sto alt bra til. Sf-målet ligger akkurat på grensa mellom grønnfeltet og det hvite, og følger kurven sin perfekt. Bt var litt høyt, men ikke noe stress og i dag fikk jeg utslag på nitritt :fnise:. Mest sannsynligvis er dette siste gangen jeg er hos jordmora mi, for det er jm fra nabokommunen som følger denna uka og om to uker. Neste uke blir jeg i Tromsø, veldig lettvint :), fordi sambo skal noe der. Fått jordmortime der borte på torsdag.

Jeg har funnet ut at vi har bare en ting å gjøre nå framover og det er "fuck for Trollet" :lur::hoho:

Kaffedama: :). :klem:

Madden: Jeg skvetter også til, og av og til hyler jeg "au" også :ler:. :klem:

Holly: Takk :). :klem:

Eeoyre: Ja :fnise:. :klem:

angelou: Jeg har også fått testa bekkenbunnsmusklaturen innimellom. Vært ganger der jeg seriøst har vært redd for å tisse på meg :ler:, men jeg har klart å knipe igjen. :klem:

Impala: :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck for trollet. :ler:

Så bra at du er såpass moden, da er det jo bare å kjøre på. ;)

Håper du slipper å vente så mye lenger på fødselen.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...