Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

:vinke: Har vært på hytta fra mandag til i går :). Sendte melding til iss på mandag, men ser ut til at hun ikke har fatt den :klø:. Lover dere at når det skjer noe så får dere vite det, dermed: så lenge det er stille så har det ikke skjedd noe ;).

Hatt noen fine dager :). Er fryktelig tung og klumpete, men heldigvis ikke så mye magevondter. Bare fryktelig nedpress og stikking mellom beina :sprettoy:. Faktisk tvunget meg til å gå en liten tur hver dag siden mandag. Ikke behagelig i det hele tatt, men nå er jeg litt lei :sjenert:. Og så blir det litt :humpe: også.

Er forresten ferdig med mei taien og ble superfornøyd :). Var ikke noe vanskelig i det hele tatt, men brukte litt tid og tålmodighet :fnise: og så måtte jeg tenke litt :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeoyre: Jeg har bare søkt på nett etter oppskrift og sett på tettinntil.com. Laget en veldig enkel en med panel på 50*40cm og med 190cm lange stropper oppe og 200cm til sammen nede. Stroppene oppe ble festa på skrå oppe. :klem:

Susan*2: Jeg har øvd litt med å knyte et pledd oppi mm på sambo :fnise:. Prøvd litt på meg sjøl også, men jeg har en sånn gedigen mage i veien :ler:. Var enklere å knyte enn jeg hadde trodd :). Funnet tettinntil.com ;). :klem:

Madden: Tenkte jeg skulle be svigermor sy til meg, men så ville jeg prøve sjøl, og det gikk veldig greit. Mye penger å spare med å sy sjøl, og så får du den akkurat slik du vil ha den. Jeg kjøpte ganske dyrt stoff og tror jeg brukte en 200-250kr på alt sammen. :klem:

Toblerone*2: :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss*2: :klem:

angelou*2: iss melder for meg hvis jeg ikke rekker å gjøre det sjøl, så ingen fare. Dere vil bli oppdatert hvis det skjer noe :). :klem:

kort innpå: :hoho:. Morsomt at hanefar i kurven er den mest spente :ler::klem:

Epona: Jeg hviler mye og gjør bare det jeg har lyst til. Det er helt herlig :sjarmor:. Merker at jeg begynner å få igjen litt energi. :klem:

Impala, shatika og La Traviata: :klem:

Holly: Jeg er fortsatt på lading ;). :klem:

Tror dere helt har glemt at jeg har sagt jeg ikke skal føde denna uka :ler:. Jeg skal jo vente til jordmora mi er tilbake ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tippet fredag jeg, så du har dessverre ikke tid til å vente på jordmor... :ler:

Så deilig at dere har slappet av på hytta. Er du mer opplagt til å føde nå?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Nå fredag :overrasket:, det hadde jeg glemt :ler:. Jeg begynner å føle meg bedre nå :). Ikke noe superenergi, men jeg kjenner meg ikke direkte sliten. Nå er det slik at jeg har lyst til å finne på ting :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du har tiltakslyst igjen. Bare ikke gjør for mye sprell, så du blir sliten igjen :ler: Kan nok uansett ikke vente å ha superenergi så nære fødselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som er saa spennende med foedsel er at man aldri vet naar det skjer...plopp, saa kan vannet gaa! :lur: Neida, skal ikke skremme deg, det er jo vanlig aa foede litt etter termin. Men jeg ble skikkelig tatt paa sengen da vannet gikk midt paa natten sent i uke 37...var sikker paa at jeg ikke skulle foede den uken, hadde jo masse planer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper du føder den 25.august og at det blir ei lita tulle med øyne blå. :rødme:

Endret av pondusa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn::fnise: Vi går jo nesten av skaftet her inne når du driver og tar sånne forsvinningsnummer!!! :ler:

Godt å høre at dere har det bra!!! :klemmer: Det er herlig å få litt energi igjen etter å ha vært sliten og trøtt lenge!! Du trenger jo litt mere overskudd også nå...for nå er det jammen meg ikke lenge igjen!!! :juhu: Er så spent på dine vegne at du aner bare ikke!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet skikkelig dårlig i natt pga hundre tusen millioner kynnere :sur:. Var på et tidspunkt ganske så irritert fordi kynnerne, som uansett holdt meg våken, ikke ble vonde :ler:. De bare stakk litt liksom. Skal vel få igjen fordi jeg sov så godt natt til i går....

Vært på en liten shoppingtur i dag. Gleder meg så vilt til magen er borte og jeg kan kjøpe meg nye bukser. Så så mange jeg har lyst på idag, og som var på salg i tillegg.

Eeoyre: Veldig godt å ikke være helt utslitt. Jeg passer på og ikke gjøre for mye. Veldig herlig å bare surre :). :klem:

Fjellrypa: Så koselig at du legger igjen en liten hilsen :). :klem:

Holly: Det er så utrolig spennende hvordan fødselen starter. Tenker på det omtrent hele tida tror jeg :fnise:. Har hele tida sett for meg at det skal starte med rier, men nå i det siste har jeg tenkt litt på at det kan begynne med vannavgang også. Tror jeg også hadde blitt tatt kraftig på senga hvis fødselen min hadde starta på samme måte og samme tid som din. :klem:

pondusa: Notert :). :klem:

Madden og Impala: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Klar til fødsel på mandag?? For det blir 20 på både deg og impala, det er helt sikkert :tommelsmil: Og da sitter jeg her benket foran pc og følger med!!! :popcorn::mobil:

Godt å høre du passer på deg selv, fortsett med det.

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt skulle jeg rett og slett ikke få sove :grine:. Ingen grunn, har bare vært våken. De to siste nettene har tært på mitt sårt tiltrengte energilager :sur:. I tillegg har jeg en vanvittig sultfølelse for tida som gjør at jeg må stå opp tidlig for å spise. Skal få i meg litt mat nå og se om jeg får sove litt etter det. Holder sambo våken også :tristbla:. Han har heldigvis ferie, så han kan ta det igjen i løpet av dagen.

Liljen: Føde på mandag passer bra :sjarmor:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :)

Håper du får sove litt på dagen i dag. En blir helt utslitt når søvnen uteblir. Du må lade batteriene nå før fødselen som er ganske så snart ;)

Håper du får en strålende dag

store :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk sove en par tre timer i formiddag, så kjenner meg ikke sååå værst.

Vært på kontroll hos legen. Bt var høyt synes jeg, men hun sa ikke noe på det siden jeg ikke hadde utslag på proteiner denne gangen :). Nå var det bare leukocytter........tror nesten ikke jeg har hatt en ren urinprøve i svangerskapet :fnise:. Spilte ingen rolle da. Sf-målet var veldig høyt i dag, men tror det er noe med måten legen min måler på. Ellers lurte hun på om hode fortsatt var bevegelig, men jm har sagt det var festa de to siste gangene :klø:. Jeg kjenner det er godt nedi bekkenet, så jeg orker ikke tenke så mye på det. Skal uansett til ordentlig jm-time på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...