Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Lucky: :klem:

Impala: Glad de følger med, men skulle ønske jeg slapp å måle bt så ofte :sjenert:. Er bare det som er stress.... :klem:

Epona: :klem:

Smile: :klem:

I går var en rolig og trivelig dag. Bare koste meg sammen med sambo :hjerter_rundt:. I dag er teite magesmerter og kynnerne tilbake :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Pi@.

Nå nærmer det seg for oss begge altså....kjenner jeg blir litt gira inni meg når jeg tenker på det. :ler:

Er alt på plass hjemme hos deg nå eller?

Har igjen noen småting når det gjelder innkjøp også har jeg ikke vasket klærne jeg har kjøpt inn til babyen enda. Men bortsett fra det så tror jeg det meste er på stell. ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone: :klem:

Havfrua: Nå tror jeg ting er på plass :). Er sikkert noe vi har glemt å tenke på, men det kan vi ta etter fødselen også. Har vaska det aller meste av klær, men har igjen strikkeklær/pledd som skal håndvaskes. Senga er redd opp :rødme:. :klem:

Jeg syr mai tai :hoppe:. Foreløpig går det veldig bra, så forventer å gå på en smell snart :ler:. Blir ikke helt ferdig i dag, fordi jeg mangler tråd til panelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei tai er genialt!

Jeg bar Julegaven på ryggen i min 2. mei tai for første gang idag. Både han og jeg elsker den!

Lær deg knyteteknikkene for nyfødte med en gang. Så har du en måte å bære på som er koselig for en liten baby, og som ikke er fullt så slitsom for mor.

Regner med du har funnet tettinntil.com selv. :klemmer:

Lykke til med innspurten.

Har kun ett igansettingstriks! Sov!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg misunnelig gitt!!! Jeg skulle ønske at jeg også kunne sy meg en Mei Tai selv!!! De er ganske dyre hvis man skal kjøpe! Kanskje jeg kan få min kjære mor til å sy en?! (kom jeg plutselig på!! :fnise: ) Hvor finner man en fin oppskrift på en sånn en da?

Det nærmer seg virkelig her inne...jeg følger spent med, og må innom minst en gang for dag for å sjekke ståa! Blir vel enda verre når terminen nærmer seg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forlanger også meldeplikt :lur:

Håper du har en fin dag - godt du blir fulgt opp så bra med blodtrykk :klemmer:

Signerer den!!!

Det er bare 2 dager siden jeg :kjefte: på den :gravid:

Nå er det på tide å melde seg her 2 ganger om dagen.

:rope: HØRER DU PIA!!!!

BLIR ILLE NÆRVØS JEG SE...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg misunnelig gitt!!! Jeg skulle ønske at jeg også kunne sy meg en Mei Tai selv!!! De er ganske dyre hvis man skal kjøpe! Kanskje jeg kan få min kjære mor til å sy en?! (kom jeg plutselig på!! :fnise: ) Hvor finner man en fin oppskrift på en sånn en da?

Det nærmer seg virkelig her inne...jeg følger spent med, og må innom minst en gang for dag for å sjekke ståa! Blir vel enda verre når terminen nærmer seg! :jepp:

Siden Pi@ ikke har vært her og svart, så kan jeg absolutt anbefale å få mor til å sy. Det gjorde jeg, to ganger... Hun syntes det var helt genialt enkelt.

Oppskrift finner du på tettinntil.com Der har de også forklaringer på forskjellige knytemetoder også. Både for bæring av nyfødt og bæring av større barn på magen og på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det går bra med deg :klem:

Jeg kjøpte meg mai tai jeg da, er ikke noen reser på å sy :sjenert:

Kunne sikkert spurt svigermor da, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, å stikke av på den måten der uten å melde fra hvor du går når du snart skal føde :sjenert:

Blir jo helt nervevrak her jeg sitter jo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver vel ikke og foeder, vel?! :hoppe:

Hvis ikke, saa haaper jeg du benytter tiden til aa hvile deg og lade opp til den store dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...