Pi@ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3161 Del Skrevet 12. august 2007 Lucky: Impala: Glad de følger med, men skulle ønske jeg slapp å måle bt så ofte . Er bare det som er stress.... Epona: Smile: I går var en rolig og trivelig dag. Bare koste meg sammen med sambo . I dag er teite magesmerter og kynnerne tilbake . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 12. august 2007 #3162 Del Skrevet 12. august 2007 Så koslig med en helt rolig dag da Summe magesmerter og kynnere Godt de er godt ment da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 12. august 2007 #3163 Del Skrevet 12. august 2007 Heisann Pi@. Nå nærmer det seg for oss begge altså....kjenner jeg blir litt gira inni meg når jeg tenker på det. Er alt på plass hjemme hos deg nå eller? Har igjen noen småting når det gjelder innkjøp også har jeg ikke vasket klærne jeg har kjøpt inn til babyen enda. Men bortsett fra det så tror jeg det meste er på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3164 Del Skrevet 12. august 2007 Toblerone: Havfrua: Nå tror jeg ting er på plass . Er sikkert noe vi har glemt å tenke på, men det kan vi ta etter fødselen også. Har vaska det aller meste av klær, men har igjen strikkeklær/pledd som skal håndvaskes. Senga er redd opp :rødme:. Jeg syr mai tai . Foreløpig går det veldig bra, så forventer å gå på en smell snart . Blir ikke helt ferdig i dag, fordi jeg mangler tråd til panelet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. august 2007 #3165 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg har også lyst på mai tai når den tid kommer. Kanskje jeg kan få oppskrift av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 12. august 2007 #3166 Del Skrevet 12. august 2007 Mei tai er genialt! Jeg bar Julegaven på ryggen i min 2. mei tai for første gang idag. Både han og jeg elsker den! Lær deg knyteteknikkene for nyfødte med en gang. Så har du en måte å bære på som er koselig for en liten baby, og som ikke er fullt så slitsom for mor. Regner med du har funnet tettinntil.com selv. Lykke til med innspurten. Har kun ett igansettingstriks! Sov!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. august 2007 #3167 Del Skrevet 13. august 2007 Nå ble jeg misunnelig gitt!!! Jeg skulle ønske at jeg også kunne sy meg en Mei Tai selv!!! De er ganske dyre hvis man skal kjøpe! Kanskje jeg kan få min kjære mor til å sy en?! (kom jeg plutselig på!! ) Hvor finner man en fin oppskrift på en sånn en da? Det nærmer seg virkelig her inne...jeg følger spent med, og må innom minst en gang for dag for å sjekke ståa! Blir vel enda verre når terminen nærmer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 13. august 2007 #3168 Del Skrevet 13. august 2007 Menne du Pi@..... Med alle disse vondtene dine, så må du snart ha meldeplikt her inne altså... Nysgjerrige vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. august 2007 #3169 Del Skrevet 13. august 2007 Ikke hørt noe Hun er sikkert opptatt med å bygge rede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 13. august 2007 #3170 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg forlanger også meldeplikt Håper du har en fin dag - godt du blir fulgt opp så bra med blodtrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 13. august 2007 #3171 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg forlanger også meldeplikt Håper du har en fin dag - godt du blir fulgt opp så bra med blodtrykk Signerer den!!! Det er bare 2 dager siden jeg på den Nå er det på tide å melde seg her 2 ganger om dagen. HØRER DU PIA!!!! BLIR ILLE NÆRVØS JEG SE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 13. august 2007 #3172 Del Skrevet 13. august 2007 Håper du hviler mye for tiden, Pi@vennen! Det trenger du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 13. august 2007 #3173 Del Skrevet 13. august 2007 Nå ble jeg misunnelig gitt!!! Jeg skulle ønske at jeg også kunne sy meg en Mei Tai selv!!! De er ganske dyre hvis man skal kjøpe! Kanskje jeg kan få min kjære mor til å sy en?! (kom jeg plutselig på!! ) Hvor finner man en fin oppskrift på en sånn en da? Det nærmer seg virkelig her inne...jeg følger spent med, og må innom minst en gang for dag for å sjekke ståa! Blir vel enda verre når terminen nærmer seg! Siden Pi@ ikke har vært her og svart, så kan jeg absolutt anbefale å få mor til å sy. Det gjorde jeg, to ganger... Hun syntes det var helt genialt enkelt. Oppskrift finner du på tettinntil.com Der har de også forklaringer på forskjellige knytemetoder også. Både for bæring av nyfødt og bæring av større barn på magen og på ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. august 2007 #3174 Del Skrevet 14. august 2007 Håper det går bra med deg Jeg kjøpte meg mai tai jeg da, er ikke noen reser på å sy Kunne sikkert spurt svigermor da, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 14. august 2007 #3175 Del Skrevet 14. august 2007 Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 14. august 2007 #3176 Del Skrevet 14. august 2007 Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 14. august 2007 #3177 Del Skrevet 14. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 15. august 2007 #3178 Del Skrevet 15. august 2007 Altså, å stikke av på den måten der uten å melde fra hvor du går når du snart skal føde Blir jo helt nervevrak her jeg sitter jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 15. august 2007 #3179 Del Skrevet 15. august 2007 Du driver vel ikke og foeder, vel?! Hvis ikke, saa haaper jeg du benytter tiden til aa hvile deg og lade opp til den store dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. august 2007 #3180 Del Skrevet 15. august 2007 Jeg har ikke hørt noe, så hun og kjæresten bruker nok tiden sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå