Eeyore Skrevet 7. august 2007 #3141 Del Skrevet 7. august 2007 Ja, jeg har tippet fødsel om 10 dager jeg... Men hva gjør dere om du må føde neste uke da? Kan jo ikke bare knipe igjen til JM er tilbake fra ferie liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. august 2007 #3142 Del Skrevet 7. august 2007 Hei hei, vennen Jeg tror du får før termin jeg.. Blir veldig spennnende dette her :juhu: Ha en flott kveld, og pass på deg selv stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3143 Del Skrevet 7. august 2007 Prøver å huske på at kraftige "menssmerter" er positivt Lånt meg litt husmorporr av svigermor , så skal bikke meg på sofaen og se om jeg blir bedre. Snille svigerfar ringte og inviterte meg på middag akkurat da jeg begynte å bli sulten i dag . Toblerone: . Ikke fått pakka noe bag ennå , men jeg har ganske så klart for meg hva jeg skal ha med Havfrua: Sambo som maser her i huset også. Han hadde nemlig ikke så veldig lyst til å pakke den bagen for meg . Impala: smile: Ja, det er ikke mange ukene til jeg er mamma . shatika: kort innpå: dato notert Eeoyre: nei, slipper å knipe igjen. Eneste som skjer er at jeg kanskje ikke får jordmorfølge i sjukebilen. Sjukebil skal jeg kjøre uansett fordi det er så langt (16mil). Liljen: Det er greit for meg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. august 2007 #3144 Del Skrevet 8. august 2007 Ha en fin onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 9. august 2007 #3145 Del Skrevet 9. august 2007 16 mil med ambulasne til sykehuset!!! Jeg hadde under ti minutter og jeg synes det var både langt og lenge da jeg satt i bilen med heftige rier... Men du drar vel i en litt tidligere fase av fødselen enn meg da kanskje. Ha en fin dag, klapp litt på magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 9. august 2007 #3146 Del Skrevet 9. august 2007 NÅ ENDELIG! Har jeg fått lest litt hos deg. Veldig godt å lese at det gikk bra hos jordmor og at hodet er festet. Jeg tror som flere andre her at det er lurt med de murringene og kynnerne osv. Jeg hadde lite av det, og Sigurd kom seg jo som kjent ikke ut før de hjalp ham... Det kan høres ut som om du kan komme til å ta en iss. Men det er vel greit å forsøke innstille seg på en uke etter termin, ellers kan de siste dagene bli grusomt kjedelige. Det ER slitsomt å være gravid, men som du sier, kroppen er lur og sier fra når du prøver for mye. Kos deg med magen den siste tida! STOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. august 2007 #3147 Del Skrevet 9. august 2007 Husmorporr...hva er det du har begitt deg ut på nå da? Hulebjørnens klan?? Det er DEILIG å sløve på sofaen...håper du føler deg bedre nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 9. august 2007 #3148 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg tipper du får den 27.august Skal ikke kimse av husmorporr - kos deg med lesestoffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 10. august 2007 #3149 Del Skrevet 10. august 2007 Hvordan går det med Pi@-mor i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3150 Del Skrevet 10. august 2007 Impala: Epona: Her er det vanlig å ta kontakt med jordmor så fort man merker noe, så er man inne til sjekk og så vurderer hun videre. Vi drar tidligere enn det du gjorde . Jeg har grua meg veldig til ambulanseturen og tenkt veldig mye på den, sjølom jordmora sier den går veldig greit og fint for de aller fleste. Kaffedama: Så koselig . Nå tar jeg bare en dag om gangen og teller ikke ned til termin. Jeg er helt enig med deg at det er viktig å ikke fokusere så altfor mye på når det skal skje, det er jo uansett ikke lenge til . Madden: Harlequin. Alle historiene er superteite og helt like, men det er lett underholdning angelou: notert Toblerone: I dag føler jeg meg i fin form . Onsdagen var helt j***. Hadde omtrent ikke sovet pga vondter som bare fortsatte utover dagen. Helt vanvittige "menssmerter". Hjalp ikke akkurat på at det var 30 grader i skyggen heller........... Fatta ikke helt hvordan jeg skulle holde ut i kanskje 4-5 uker til med de vondtene. I går var heldigvis alt så mye bedre . Sov litt på formiddagen og etter det var formen fin. Var en dagstur på hytta og monterte ny seng. Eller sambo monterte og jeg dirigerte . Så godt som ingen vondter. Kjenner meg foreløpig i fin form i dag. Sovet godt i natt. Skal til jordmor kl 1215. I dag skal ikke sambo være med. Skal bare sjekke urin og måle bt, og så skal hun sikkert høre på hjertelyden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. august 2007 #3151 Del Skrevet 10. august 2007 Lykke til hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. august 2007 #3152 Del Skrevet 10. august 2007 Hoeres jo ut som du er rimelig foedeklar naa, med alle de vondtene! Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3153 Del Skrevet 10. august 2007 Impala: Takk. Jeg er litt spent. Kjedelig hvis det skal bli noe tull nå på slutten... HH: Jeg har funnet ut at jeg er for sliten til å føde akkurat nå , men ja, jeg kjenner meg ganske klar . Jeg er innstilt på at jeg kommer til å gå med de vondtene en lang stund framover..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. august 2007 #3154 Del Skrevet 10. august 2007 Ta deg en hvil på dagtid hver eneste dag!!! Det er det beste tipset fra meg siden jeg ikke gjorde det den dagen fødselen startet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. august 2007 #3155 Del Skrevet 10. august 2007 Høres ikke godt ut med de vondtenen, men tror ikke du kommer til å slite med de så veldig lenge. Er nok viktig å slappe av i denne tiden, så man hele tiden er forberedt på en fødsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. august 2007 Forfatter #3156 Del Skrevet 10. august 2007 Fikk litt utslag på protein i dag også, men alt annet var bra . Må til legen for å sjekke urin og bt neste fredag også. Blir litt stressa av det, men godt de passer på meg da. smile: Det tror jeg er kjempesmart. Eeoyre: Jeg tror det er ei god stund til jeg skal føde , men kjenner jeg trenger å slappe av . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. august 2007 #3157 Del Skrevet 10. august 2007 Innom med en stor Nå begynner det jo virkelig å nærme seg for deg da. Blir kjempespennende Slapp godt av og pass på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. august 2007 #3158 Del Skrevet 11. august 2007 Ingen grunn til å bli stressa, er jo ikke uvanlig at det skjer på slutten. Du skal bare være glad for at de følger med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 12. august 2007 #3159 Del Skrevet 12. august 2007 Innom og leser! Tenk at du blir mamma snart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 12. august 2007 #3160 Del Skrevet 12. august 2007 Ingen grunn til å bli stressa, er jo ikke uvanlig at det skjer på slutten. Du skal bare være glad for at de følger med deg Det er jo en bra sikkerhet da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå