Impala Skrevet 4. august 2007 #3121 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg fikk svar fra NAV jeg, selv om min arbeidsgiver betaler lønna mi, men det stod vel at endelig vedtak ville bli fattet etter at fødselen hadde funnet sted tror jeg. Kanksje det er fordi mannen min ikke får betalt av arbeidsgiver :klø: Men vi har ikke sendt inn detaljer om hans lønn enda, for han skal jo ikke ha permisjon før juni 2008. Også stod det til og med at de ville starte utbetalingene fra august Blir spennende å se hvem jeg får lønn fra i august da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2007 #3122 Del Skrevet 5. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3123 Del Skrevet 6. august 2007 37 uker og siste arbeidsdag :juhu: Nå kan Trollet bare komme uten at h*n er for tidlig ute , men jeg tror jeg trenger ei uke med "ferie" først i allefall Svigermor har bakt kake som jeg har med på jobben . Hadde ikke kommet til å bakt sjøl, men da sparte jeg de penga i allefall . På lørdag var vi på shoppingtur. Kjøpte ikke så mye da, men koselig å dra bort litt. Ble en ammebh til meg og to bodyer og en kjøredress til Trollet. Hadde veldige "menssmerter" på turen og på kvelden. I går var jeg helt ferdig. Tar virkelig på det her. Tror jeg har veldig godt av å ikke ha noe bestemt på planen framover, sjølom jeg er veldig redd for at jeg kommer til å kjede meg . Hadde sett for meg å gå lange turer og "trene", slik jeg pleier å gjøre når jeg har fri, men det går skikkelig dårlig . Etter at vi hadde lagt oss i går gikk Trollet fullstendig bananas. Styra slik jeg aldri har sett det tror jeg . Tror h*n prøvde å sparke og stange seg ut for det gjorde frytelig vondt mellom beina . Det stakk skikkelig liksom, sånn at jeg måtte si "au" og etterpå var det skikkelig ømt oppi der.... Har vært litt øm på det stedet over ei uke nå, men ikke så ille. Blir fryktelig spennende på jordmortimen i morra. Håper at hode er ordentlig festa nå, og så er sf-målet da.... Håper virkelig sambo ikke blir opptatt på jobben slik at han kan være med. Det er så fint å ha han der . Han har vært med på alle kontroller bortsett fra den første hos legen, så det er ingen krise, men i morra har jeg virkelig lyst til å ha han hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3124 Del Skrevet 6. august 2007 Liljen: Godt det er flere enn meg som sliter litt med skjemaveldet . Eeoyre: Funnet ut at jeg tror ikke jeg liker å slappe av jeg . Vil mye heller røre på meg... Impala: Det kan godt hende at vi skal få svar, jeg aner ikke. Finner ut om jeg får penger eller ikke den 12 . Får vel bare vente og se. La Traviata: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 6. august 2007 #3125 Del Skrevet 6. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3126 Del Skrevet 6. august 2007 Liljen: Nå er det bare litt kontorrydding som gjennstår . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 6. august 2007 #3127 Del Skrevet 6. august 2007 Saa herlig med siste arbeidsdag! Synes du skal nyte aa kunne gjoere akkurat som du vil de siste ukene naa! For snart er det en liten en som tar over styringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 6. august 2007 #3128 Del Skrevet 6. august 2007 Så godt med siste arbeidsdag. Nyt den og tenk på at det er leeeenge til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. august 2007 #3129 Del Skrevet 6. august 2007 Grattis med 37 uker Og nå kan du bare nyte dagene til Trollet kommer, og samle krefter til det som skal skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. august 2007 #3130 Del Skrevet 6. august 2007 Å!!! Så herlig!! ENDELIG PERMISJON!!!! :juhu: Blir skikkelig spennende hos jm i morgen ja! Hodet må da vel ha festet seg sånns om h*n har stanget mot "utgangen" de siste dagene da!! Kan ikke skjønne annet! Du får ta livet med knusende ro nå da, og bare hvile & lade batteriene til siste innspurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 6. august 2007 #3131 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Grattis med permisjon og 37 uker! Ta det med ro du, og samle krefter til det som kommer! Endret 6. august 2007 av La Traviata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. august 2007 #3132 Del Skrevet 7. august 2007 Vi søringer har hvordan er hos deg i dag. Så bra att det gikk bra hos JM i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3133 Del Skrevet 7. august 2007 Tilbake fra jordmortimen. Sambo kunne heldigvis være med . Hode til Trollet er festa Sf-målet har flata ut, så slipper heldigvis vektestimering. Ligger nå akkurat innenfor det grønne feltet. Jordmor anslo Trollet til å være rundt 3600g nå. Det som ikke var så bra var at jeg fikk utslag på protein i urinen og så blir jeg så stressa/nervøs av å måle bt..........lå slik det pleier, men må til time på fredag igjen. Jm har nemlig ferie neste uke. Fortalte om alle vondtene og kynnerene mine og jordmor mente det var modningsrier. Siden det ikke kommer til å være noen jordmor i kommunen eller nabokommunen neste uke lurte hun på om hun skulle sjekke modnigen, slik at både hun og vi kunne vite litt mere. Pleier jo ikke gjøre det før terminen. Livmortappen var noe avkorta, myk men ikke åpen (bare helt ytterst), så det skjer ting . Synes det hjelper veldig på å vite at vondtene ikke er forgjeves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. august 2007 Forfatter #3134 Del Skrevet 7. august 2007 Holly: Jeg skal prøve å huske på det. Jordmor sa akkurat det samme . Toblerone: . Impala: Det skal jeg gjøre. Tror kroppen min er ganske smart siden den tvinger meg til å være rolig Madden: Hodet hadde festa seg, så da var det som jeg trodde . Ikke noe jeg kunne tatt for gitt som førstegangs da.. La Traviata: Kort innpå: Vi har og sommer i dag vi også I dag tenkte jeg at jeg skulle pakke sjukehusbagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 7. august 2007 #3135 Del Skrevet 7. august 2007 Så bra at hodet er festet! Og ikke misnt at alle vondtene fører noe med seg. Blir spennende tider fremover dette her altså! Lykke til emd bag-pakking har du klart for deg hva du skal ha med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 7. august 2007 #3136 Del Skrevet 7. august 2007 Grattis med 37uker og permisjonstart Pi@!! Nå kan babyen bare komme!!! Min kjære har begynt å mase om at jeg må pakke sykehusbagen ellerede nå....selv har jeg ingen hast med det enda, venter nok ett par uker til tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. august 2007 #3137 Del Skrevet 7. august 2007 Så bra at alt stod bra til, og at hodet var festet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 7. august 2007 #3138 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med permisjon og 37 uker!!! Nå er du så nærme målet!!! :juhu: Jeg tipper 4.sept. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 7. august 2007 #3139 Del Skrevet 7. august 2007 Gratulerer med permisjon Nå kan jo trollet bare komme nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 7. august 2007 #3140 Del Skrevet 7. august 2007 igjen Jeg har lyst til å tippe 26-8 og jeg tror på en gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå