Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

:gravid: Tippeliste :gravid:

17. aug: Eeoyre

20. aug: Liljen

22. aug: Susan Sto Helit

23. aug: Impala

25. aug: iss, pondusa

26. aug: kort innpå og La Traviata

27. aug: angelou

29. aug: UL-termin

30. aug: Madden

31. aug: Toblerone og Klematis

1. sep: Holly Hobbie

2. sep: Pi@

3. sep: Havfrua

4. sep: smile

5. sep: Menstermin

8.sep: Epona

:babygutt:: angelou, Impala, Felixa, smile, Madden, Havfrua, Susan Sto Helit, kort innpå og Toblerone

:babyjente:: Eeoyre, Liljen, pondusa og Holly Hobbie

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Silikonlepper?! :overrasket: Jasså...noterer ivrig ukjente fenomen som oppstår under graviditet! Det begynner å bli en lang liste for å si det slik! :fnise: Mye rart en skal måtte oppleve altså!! :)

Tippeliste... Jeg tipper 30 august jeg da!! og så tipper jeg.... :babygutt:!

Så da blir det sikkert jente..en helt annen dato!! :ler:

Hun som kommenterte vognkjøpet er en sånn dame som må kommentere på absolutt alt! Hun vet alt så mye bedre enn alle andre, og bare MÅ si alt hun tenker! :frustrert::ler: Skikkelig irriterende tante på mannens side... Haren sånn jeg også altså, var ikke det, men min bor lenger unna, ergo slipper jeg å forholde meg til henne! :ler:

Det blir sikkert ikke bedre når vi får barna våre heller...vi må vel regne med at alle har en mening om hvordan vi både skal stelle og oppdra dem....Jeg frykter at det aldri tar slutt!! :ler: Best å bare venne seg til å lukke ørene først som sist!! :ler:

Håper du får en flott mandag vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madden: Du er herved notert på tippelista :). Tror det kan bli litt for mange gode råd ja....... Gruer meg litt til akkurat det :sjenert:. Liker nemlig å finne ut av ting sjøl, og gjøre de på min måte :sjenert:. Det er vistnok mulig å få sånn rar munn, ikke noe jeg var klar over på forhånd. Helt utrolig hva slags rare ting som skjer med kroppen :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Samme her! Jeg liker også å be om råd selv, når jeg mener at jeg har behov for det!...ikke få dem tredd nedover hodet som en dårlig lue!! :ler: Vi får lære oss både grensesetting og kamelsvelging etterhvert tenker jeg...så går det nok bra! :)

Jeg har heller ikke hørt om sånn silikonmunn før altså..men noterer som sagt ivrig..jeg er überfascinert! :ler: Hadde vært litt moro å fått prøvd liksom..jeg er ikke utstyrt med de aller fyldigste leppene fra naturens side så.. :fnise: Venter i spenning jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei :)

Ja, nå har vi jammen meg ikke lenge igjen. Kjenner at det har vært deilig å ikke være på jobb disse to ukene ja, selv om jeg ikke skulle hatt noen problemer med å jobbe helt frem til permisjonen.

Jeg har jo tippet kjønn før, og da tipper jeg at du kommer til å føde den 23. august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den tippelista har jeg ventet på :ler: Tror nemlig du kommer til å føde lenge før termin med de kynnerene du allerede har. :klø: tenker 17. august jeg! Og siden ingen har tippet jente så gjør jeg det. Eller vet de andre noe ikke jeg vet?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser tacobolle :sikle::sjenert:. Brødskiver er ikke noe godt, og jeg sliter litt med å få i meg mat for tida. Ikke noe som frister.

Madden: Du kan få gullfiskleppene mine billig :ler:, synes i grunnen jeg har nok lepper fra før :fnise:. :klem:

Impala: Misunner deg virkelig ferien. Går helt greit å jobbe, men gleder meg vilt til permisjon nå. :klem:

Eeoyre: Endelig noen som tippa jente :juhu:. Ingen som vet noe mer enn deg ang kjønn :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Endelig noen som tippa jente :juhu:. Ingen som vet noe mer enn deg ang kjønn :). :klem:

Men du sitter jo på fasiten allerede der da :ler: Morer deg vel godt med tippinga vår tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Jepp det gjør jeg :fnise:. :klem:

iss: notert. :klem:

I går var jeg veldig hoven i beina etter jobb :tristbla:. Var slik at jeg kunne presse en finger mot leggen, holde litt og da jeg slapp var det et djupt søkk :overrasket:. Ble heldigvis bedre utover kvelden etter å ha sittet med beina høyt og gjort litt yoga. Ser veldig bra ut i dag, men MÅ sitte med beina på skrivebordet større deler av dagen. Orker ikke bruke mange hundre kroner på kompresjonsstrømper nå.

Må le litt av meg sjøl fordi jeg sovner HVER gang under avspenninga på yogacd'en. Har gjort det hele graviditeten :ler:. I går jobba jeg hardt med å holde meg våken slik at jeg kunne få med meg hva dama sa, men............ nei da :fnise:. Kanskje jeg må ha med den cd'en under fødselen i tilfelle den stopper opp og jeg trenger hvile, er et sikkert sovestikk :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Høres utrolig irriterende ut! Nesten så man kan bli fristet til å kaste maskinen ut vinduet!! :fnise:

Så du går til yoga?! Jeg blir bare såå misunnelig, har hatt så lyst til å begynne med det lenge, men her er det ingen sånne yogaklasser...Vet om en fysioterapaut som gir pilatestimer, men ikke yoga! Pilates er jo også gøy, men jeg har ikke kunnet gjøre noe av det pga. bekkenet (for å ikke forverre det!)

Ødem er ikke moro..jeg er en sånn heldiggris som er plaget med det når jeg ikke er gravid også... :sur:

Har et lite tips du kan prøve på kveldstid som funker bra for meg. Jeg går på tærne i 10 minutter før jeg legger meg (trasker rundt i stua eller på badet...) dette er utrolig effektivt for å tvinge venepumpen i beina igang og presse noe væske tilbake! :) Verdt et forsøk de kveldene det er ille! Når jeg er hjemme klarer jeg meg faktisk uten strømper bare jeg passer på å legge opp beina og gå på tærne innimellom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pi@. :vinke:

Jeg vil også være med å tippe. Tror den kommer mellom UL og menstermin så da sier jeg 3. september og at det blir en :babygutt: .

Ser du skriver at du sliter med å få på deg sokker om dagen. Jeg prøver å være flink å bruke støttestrømper om dagen siden jeg har så mye vann i kroppen og dèt er litt av ett prosjekt å få seg skal jeg si deg. :sprettoy: Men det hjelper litt så da får jeg bare slite på.

Blir koselig da å ta siste finish på babyutstyret når du går ut i permisjon. Driver og stuller og styrer jeg også om dagen med de siste tingene som må på plass. Koselig når barnerommet begynner å ta form altså. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madden: Ja, jeg var nesten litt frista til å dryle hele shiten ut :ler:. Kom seg heldigvis etterhvert, men plagdes litt med programmet i hele går. Gikk utrolig tregt :sur:. Jeg går ikke på yogakurs nå, men har gjort det :). Nå bruker jeg en gravidyogacd som jeg har lånt. Holdt en god del på med yoga så egentlig trenger jeg ikke noen cd/eller instruksjon, men det er så lettvint :fnise:.Takk for tipset. Prøvde litt i går :). :klem:

Havfrua: Tipping notert ;). Har vært fin i noen dager nå, for da har det vært så varmt at jeg ikke har trengt sokker :tommel::ler:. Kan virkelig tenke meg at det er vanskelig å få på kompresjonsstrømpene. Bare tatt på gamle damer slike da jeg jobba i hjemmesjukepleien og det var å bli svett av :ler:. Skjønner egentlig ikke hvordan det er mulig å få det til med den store magen jeg :ler:. :klem:

Eeoyre og impala: :klem:

Har ikke følt meg helt i form siden ettermiddagen i går :forvirret:. Vært sliten og plagdes veldig med Trollmagen. Hatt mye mensmurringer og mye kraftige (men ikke vonde) kynnere. Heldigvis så føler jeg meg i ganske godt humør :). Ingen trang til å sette meg ned for å grine liksom. Prøver å ikke tenke på at jeg skal gå med disse vondtene i en måned til, kanskje lengre, for da hadde jeg blitt litt :sprettoy:. Ikke at det er direkte smertefult, men det er en sånn irriterende og plagsomt vondt :sur:. Får håpe på at livmora mi er riktig så flink til å modnes og øve seg slik at fødselen blir lett :). Nå tror jeg jeg har klaga nok for i dag :ler:.

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hverken mensenmurringer eller kynnere jeg. Eller jeg har nok kynnere, men jeg merker ikke noe særlig til dem, de er iallefall ikke vonde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Det er virkelig ikke noe å trakte etter :ler:. Kynnerne mine er slik at jeg kjenner en kraftig sammentrekning uten at jeg kjenner på magen (hvis du skjønner), og så stråler den oppover hvis jeg sitter og nedover mot lårene hvis jeg står. Ganske så rar følelse. Rart at det går ann å få såpass kraftige sammentrekninger uten at det gjør vondt :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper 1. september og jente!

Haaper formen kommer seg! Uansett er det et godt tegn at kroppen oever seg til den store oppgaven den har foran seg! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...