Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I dag kom jeg meg ikke på jobb før kl 10 :sjenert:. Fikk rett og slett ikke sove i natt. Var ingen spesiell grunn, bortsett fra at jeg sovna en halvtime på kvelden da..... :sjenert:. Da klokka ringte 0630 i dag så kjente jeg at hvis jeg står opp nå, så knekker jeg sammen og begynner å grine, så det var rett og slett ingen vits. Finnes grenser for hvor mye jeg skal pushe meg sjøl akkurat nå!

Så fint du klarer å se dine egne grenser! Stolt av deg ;)

Skrevet

Jobben din virker som en ideell arbeidsplass for gravide :ler:

Tror du kommer til å føde før termin jeg Pi@, så kanskje på tide med tippeliste snart?

:klem:

Skrevet (endret)

Shatika: :klem:

iss: Var ganske flink ja :sjenert:, men var i skikkelig dårlig form i går. Uvell og rar. Heldigvis så kjenner jeg meg vanlig igjen i dag :). :klem:

Eeoyre: Kan ikke klage over jobben :). Fleksitid og IA-bedrift hjelper godt på. Passer meg utmerket å kunne "bestemme arbeidsdagen sjøl". Tippeliste opprettes mandag 30. ;):klem:

Felixa: :klem:

Den uka her er det 2-3 mann som jobber på huset (sambo, svigerinne og svigerfar). Får gjort unna MASSE og jeg slipper å gjøre noe :sjenert:. Eneste er at det blir litt ensomt for meg. Er helt mutters putters alene på jobb, må til og med spise lunsj alene og så er jeg helt alene når jeg kommer hjem også :forvirret:. Veldig glad for at ting blir i orden, men gleder meg til det blir ferdig....

Endret av Pi@
Skrevet

:)

Du behøver ikke føle deg ensom du har jo oss.

:dagens-rose:

Skrevet

Du behøver ikke føle deg ensom du har jo oss.

:dagens-rose:

Ja, det har du rett i :legrine: og det setter jeg stor pris på også

Skrevet

Det er jo bare å ringe, eller stikke innom på en :kaffekopp: .

;)

Skrevet

God morgen du vakre gravide. :klem:

Skrevet
Tippeliste opprettes mandag 30. ;):klem:

Her er alt timet og tilrettelagt :ler: Har du skrevet det opp i kalenderen eller?

Gjest Madden
Skrevet

:hallo: Innom og kikker litt igjen jeg! Må liksom innom hver dag for å se hvordan det går!! :)

Kjipt å tilbringe så mye tid alene...men som sagt lenger opp her..du har jo oss!!! :ler::klem:

Jeg er her iallefall MYE akkurat nå! Mannen driver og bygger bad..og det svimehodet mitt tillater ikke så mange sprell for min del..så da sitter jeg her da!! :ler:

Håper du får en flott dag!!! :klem:

Skrevet

Du! Mutters alene er du aldri! Du har jo trollet!!! :rødme:

Skrevet

Kort innpå: :). :klem:

pondusa: :rodme::sexy::klem:

Eeoyre: :ler: Ikke mere innvikla enn at jeg er 36 uker på mandag ;). :klem:

Madden: Veldig koselig at du er innom. Jeg har i grunnen ikke lov til å klage over at jeg må være alene, for det blir gjort MYE på huset om dagene. Har vært 10 000 små uferdige ting rundt omkring. Det blir såååå fint :tommel:. Jeg gjør ikke akkurat så mye om dagen jeg heller fordi sambo har lest at jeg skal hvile mye og generelt oppvartes som ei prinsesse :fnise:. Det er vel bare å nyte det så lenge det varer :legrine:. :klem:

smile: Det har du rett i. Vi "leker" masse. :klem:

Har vært i shithumør et par dager, men det kom seg på kvelden i går. Dro bort på besøk til ei venninne til de andre var ferdige med å styre med huset og så gikk jeg og sambo en liten tur på kvelden. Er ikke så veldig moro å gå for tida fordi jeg får kraftige "menssmerter". Det er rett og slett skikkelig vondt :tristbla:.

I dag var første dagen jeg virkelig har slitt med å få på meg sokkene. Tror jeg hadde en konstant kynner fra jeg gikk på badet til jeg var ferdig med å kle på meg :ler:. I allefall ikke lett å få beina oppunder meg slik at jeg kan ta på sokkene (i sittende stilling) med en knallhard mage fant jeg ut. Nesten så jeg måtte be om hjelp :fnise:

Skrevet

Håper du får en flott helg. :klem:

Skrevet

Pondusa og Eeoyre: :klem:

Gått fint på jobb i dag (en time igjen da..). Er heldigvis i mye bedre humør i dag :). Hatt medarbeidersamtale med sjefen i dag. Var veldig bra. Fikk sagt hva jeg synes har fungert og hva som ikke har fungert, og lagt litt planer for framtida :tommel:. Hvis ting går etter planen så kan det bli videreutdanning høsten 2008 på meg :).

Hadde en liten iskjøpepause i stad, men det går dårlig å gå. Får fryktelig vondt i magen :sur:. Ingen sammentrekninger da ;). Spørs om jeg bare må gi opp å gå turer. Har ikke merka noe sånn symfyseømheter/vondter på lenge nå, så det er i allefall positivt.

Skrevet

Ville bare innom å klemme mye på den vakre gravide Pi@!!

Tenk at du snart er ferdig da?!?! Helt sprøtt og herlig!

Håper det tikker inn en sms da.......*plystre*

KLEM!

Skrevet

Skytte: selvfølgelig vennen. :kyss:

36 uker i dag og inne i siste arbeidsuke :sjarmor:. Håper virkelig at denna uka går fort, sjølom jeg har mine tvil :sjenert:. Jeg har blitt seende ut som en gull- :fisk::sur:. Fått sikkelig utstående silikonlepper :grine:. Det er værst om morran og blir litt bedre utover dagen heldigvis.

På lørdag var jeg skikkelig rar og svimmel, men var i fin form i går. Fikk hjulpet litt til med å rydde og ordne. Nå begynner det virkelig å se fint ut både inne og ute :tommel:. Ble akkutt stressa for å ikke rekke å vaske Trollklærne for h*n kommer, så har vaska litt i helga. Føler meg faktisk fortsatt stressa for at jeg ikke har ordna senga og vogna osv. Det var jo det jeg skulle kose meg med når jeg går ut i permisjon, så jeg skal prøve å tvinge meg til å vente :sjenert:. Jeg har til og med begynt å tenke på fødebagen, og det trodde jeg virkelig aldri skulle skje før fødselen satte i gang :ler:. Kommer sikkert til å angre for at jeg stressa med å bli ferdig med slike småting når jeg har gått 1 1/2 uke på overtid :ler:.

Lovet Eeoyre at jeg skulle opprette tippeliste i dag, så den kommer i neste innlegg :). Må få litt hjelp til å få linka til den i signaturen min. *hint hint* til en eller annen......

Skrevet

Pling på meg hvis du kommer på msn, jeg har ett spm til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...