Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dagen idag ikke blir altfor trøtt da :klem:

Nå stikker jeg på ferie - ta vare på deg selv :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

Innom og oppdaterer meg! :hallo:

Skulle ønske at noen fant opp virkningsfulle middel mot mygg og klegg o.l...jeg holder på å klikke av kleggbitt her!! :sur::ler: Skulle gladelig betalt mye for å slippe å bli bitt!! :)

Skrevet

iss, Toblerone, angelou, Liljen og Madden: :klem:

Den helga her gikk også altfor fort :grine: så jeg rakk ikke å slappe av nå heller :sur:. Merker at jeg er litt mer sliten enn jeg egentlig vil innrømme for jeg har til tider vært sur og nebbete på sambo og begynt å grine hver gang han har spurt hva det er. Ikke så lett å bare slappe av når han styrer rundt i huset. Da synes jeg også at jeg må gjøre det samme, sjølom han sier jeg ikke skal :sjenert:. Fått rydda og vaska masse da :tommel:, men jeg har fått vondt i ryggen og nakken igjen :sur:. Lurer på om jeg skal prøve å ringe kiropraktoren og høre om det er mulig å få en time før det er "for sent". Har plagdes ganske mye med et punkt mellom skuldrene hele forrige uke og det er ubehagelig å sitte og jobbe.

Er 34 uker i dag :hoppe:. Tenk at Trollet er her om maks 8 uker :sprettoy: :juhu:. Har gått opp nesten en kg den forrige uka også :sur:, har faktisk prestert å gå opp 0,7kg siden i går :overrasket:. Skulle så veldig gjerne ønske jeg ikke raste så veldig opp i vekt i ukene framover :sjenert:. Er straks på +9kg....

Skrevet

Drit i vekta, etter 2 uker var jeg lettere enn noengang... Dine få kilo er ingenting! Værre med 25 kg og sånn, da skulle du fått lov til å bekymre deg litt..

Tipper du er tilbake til deg selv etter 13 dager!

Skrevet
Tipper du er tilbake til deg selv etter 13 dager!

:ler: en dag før deg :ler:

Vet egentlig at jeg skal drite i det, men det er så fryktelig vanskelig :sjenert:

:klem:

Skrevet

Ja jeg vet... Prøv å la være å gå på vekta du ;)

*må skjerpe meg og få gått gjennom den store baggen med tøy idag...*

Har fått fotoapparat og tatt masse bilder isteden :sjenert:

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å føde riktig ennå, skal vente 4 uker til ;). Har stor forståelse for at det er mere spennende å ta bilder.

Skrevet

Kort innpå: :vinke:

Gikk utrolig fort fram til lunsj i dag :hoppe:. Ikke ringt knekker'n ennå, jeg blir bare værre og værre av telefonfobien min :tristbla:

Skrevet (endret)

Har også telefonfobi innimellom, så vet hvordan du har det :klem:

Men håper du får ringt knekkeren, slik at du slipper å gå og ha det vondt :klem:

Endret av Impala
Skrevet

Impala: Så koselig at du stikker innom i ferien din :). :klem:

Fikk time hos knekkern på torsdag kl 14. Han sa det kunne bli litt vanskelig å behandle, men han skulle prøve.

Skrevet

Hjelpes som tiden flyr, er du 34 uker allerede!!!

Og du - ikke bekymre deg for vekten. Vekten går vanligvis opp under graviditet - du bærer på en unge som vokser, du har myyye større livmor, du har en morkake som er diger, du har en liter ekstra blod, ganske mye ekstra væske generelt, ekstra vekt i puppene, - ikke mye av de kiloene som er fett!! Min vekt øke med nøyaktig 20 kg fra før svangerskapet, men da jeg hadde født var jeg jo ikke 20 kilo feitere akkurat! Kropppen kom fort tilbake til normalen. Er ikke like fast i fisken, men du som trener så mye, blir nok stram fort som bare det :) Jeg får nøye meg med at vekten stemmer :ler:

Skrevet

Så koselig at du stakk innom Epona :legrine:. Du har sikkert rett, sammen med alle andre :sjenert:. Det er helt utrolig hvor fort det går, vi skal snart få lov til å hilse på Trollet :legrine:. :klem:

I natt sov jeg ennå dårligere enn vanlig. Vært våken hundre ganger uten noen spesiell grunn. Drømte at vi var på svangerskapskontroll. Der var den hyggelige jm vår bytta ut med ei utrivelig ei, og hun sa at Trollet lå i seteleie og alt annet var bare elendigheta. Jeg ble så bekymra. Tror jeg ble litt påvirka over at jeg ikke helt skjønte hvordan Trollet lå i gå, må bare innrømme at jeg er litt bekymra for at h*n skal snu seg. Bevegelsene i over navlen var som vanlig egentlig, men så kjente jeg kiling rett ovenfor/på baksida av symfysen. Syntes det var så fryktelig langt ned :klø:. Gleder meg frytkelig til den dagen hue sitter fast på rett plass inni der :).

Skrevet (endret)
:hoppe: for 34 uker sammen med deg, og ønsker lykke til hos kiropraktor på torsdag :klem: Endret av Eeyore
Skrevet

Eeyore: Tenk at du er gravid :hoppe: :juhu: :legrine:. :klem:

Jeg og iss sammenlikna magebilder på msn i går og det er utrolig morsomt å se hvor forskjellige mager vi har/hadde. Vi er omtrent like lange og veier omtrent like mye på bildene, men allikevel :).

I går hadde jeg den kraftigste kynneren jeg har kjent. Var ikke vond i det hele tatt, men kjente godt at livmora trakk seg sammen (vanligvis så kjenner jeg bare at det er hardt og jeg er ofte veldig usikker om det er kynner eller unge). Lå bare på sofaen og så på tv da jeg kjente den.

Ellers tror jeg at jeg skal døpe om Trollet til Hickupen :ler:. H*n hikker hele tida :ler:.

Skrevet

Innom for å oppdatere meg litt jeg.. Syns ikke det er lenge siden du ble gravid jeg og nå er det sannelig ikke mange ukene igjen til terminen din :)

Om et par uker så kan man vel bare sette seg til her for å vente på at ting skal skje :popcorn::ler:

Håper du får en fin dag Pi@ :klem:

Skrevet

Shatika: :ler: Ikke mange ukene til nei. Koselig at du stikker innom. :klem:

Jeg og magen er uvenner :slåss:. I dag har det vært helt j*** å sitte fordi magen er så høyt opp og presser slik på ribbeina og alle de stakkars organene mine. Tenkte jeg skulle ta med ei pute som jeg kunne ha i ryggen, men glemte det. Den fancy kontorstolen min er ikke tilpassa gravide og jeg sitter IKKE godt på den nå. I tillegg har Trollet vært helt gal og sparka og bukta seg så det har vært ordentlig vondt, og om det ikke var nok så har jeg fått "menssmerter" :sprettoy:. Gleeeeeeeeeder meg til permisjon, da skal jeg enten ligge eller stå. Skal i allefall ikke sitte.....

Skrevet
Eeyore: Tenk at du er gravid :hoppe: :juhu: :legrine:. :klem:

Takk! Det er fortsatt litt uvirkelig... :sjenert:

Hvor lenge er det til permisjon nå da?

:klem:

Skrevet

Kjenner til hikke i magen, ja! Kyllingen hikker fortsatt en hel masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...