Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er imun mot mas angående kjønn, dere klarer nok ikke å komme opp mot det vi har vært igjennom IRL. Med ren masing, surmuling og trusler om mindre gaver :hoho:.

Veldig ensidig tippeliste foreløpig da :ler:

:babygutt: : angelou, Impala og Toblerone.

Tror vi venter litt med datotippinga ;).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde noe skikkelig ekkelt i går på slutten av arbeidsdagen. Plutselig ble jeg skikkelig svimmel og kvalm og begynte å kaldsvette. Trodde jeg skulle svime av i kontorstolen. Prøvde å ringe sambo på jobben for han vet hva jeg skal gjøre når slikt skjer, men han var selvfølgelig opptatt. Endte med at jeg måtte legge meg rett ned på murgulvet på kontoret :forvirret:. Ble liggende der i over 20 min, og tror faktisk jeg sovna et par ganger :overrasket:. Kjente meg heldigvis bra da jeg sto oppigjen derifra. Jeg pendler drøye 2,5mil så jeg kunne ikke komme meg fra jobb før jeg ble bedre. Jeg hadde store planer for kvelden med tur og greier, men det måtte jeg bare kutte i redsel for at det skulle komme tilbake. Gjorde ikke det og kjente meg fin, men var fryktelig trøtt og slapp. Lurer på hva som skjedde :klø:, og håper det ikke kommer igjen for det var skikkelig ekkelt.

Skrevet
:redd: Blodtrykksfall kanskje?? Så ekkelt da!
Skrevet

Var blodtrykksfall jeg tenkte på med en gang jeg også, bra det hjalp å legge seg ned da :klem:

Skrevet

iss og angelou: Ja, kanskje det var det. Tenkte akutt svangerskapsforgiftning og hele pakka jeg :ler:. Jeg aner jo ikke og ekkelt var det i allfall. Kjenner meg helt fin i dag :). :klem:

Nå skal jeg ta en liten kontor-tøyogbøy. Synes sjøl jeg er ganske så flink til å ta pauser for å strekke på kroppen, men merka i går at jeg var litt stiv i nakken. Vet egentlig at det er pga sittestillingen min. Ikke så lett å finne en ordentlig stilling med den svære magen :ler:.

Skrevet

Så bra at du er i fin form igjen da :klem:

Hørtes ikke noe gøy ut nei, men er nok som de andre sier bare ett blodtrykksfall.

Merker at jeg begynner å få litt problemer med å finne en god stilling på kvelden når jeg skal sove jeg nå. Får vel bunkre opp med puter og dyner etter at besøket vårt har reist :)

Skrevet

Impala: Jeg klarer faktisk fint å finne en stilling i senga. Vent meg fint til å ligge på sida :), men jeg merker at det er tyngre å snu seg og komme seg opp. Tør ikke tenke på hvordan det er for de med bekkenløsning når jeg er så treg. :klem:

I går gikk jeg opp på en bitteliten topp i nærheten. Jeg puster som en hvalross :ler:. Skulle tro at jeg spurta opp og ikke gikk superrolig, men jeg kommer meg opp da :tommel:. Må innrømme at jeg gleder meg fryktelig til å få kroppen min tilbake for meg sjøl og begynne å trene ordentlig igjen. Jeg er den siste gravide som skal klage, men jeg føler virkelig at kroppen hemmer meg nå :sjenert:.

Helt glemt å skrive om at jeg har fått litt sånne menssmertegreier i magen siden helga. Ikke veldig vondt, men ganske irriterende fordi det er der hele tida over en periode. Ble litt stressa fordi jeg syntes det var litt tidlig med slike vondter og jm mi har ferie, men så snakka jeg med iss på msn og hun hadde det også slik. Så nå slapper jeg helt av og kaller det modning :).

Skrevet

Merker også pusten godt ja, og ikke minst de 13 ekstra kiloene :forvirret:

Gleder meg også til jeg kan få trene som vanlig en stund etter fødselen.

Spennende med modning da. Det har jeg ikke merket noe til, men det kommer vel :)

Skrevet

Impala: Godt å høre at det ikke bare er meg som puster og peser. Merker generelt at jeg puster veldig tungt for tida sjølom jeg er i ro også. Før kunne jeg knapt høre meg sjøl puste, men nå hører jeg det GODT :ler:. Snart kommer jeg til å ta igjen vektøkningen din :sjenert:. Har rast opp to kg på to uker nå :sur:, og jeg fatter ikke hvor de kg kommer fra fordi jeg har slitt så veldig med matlysten i det siste og nesten ikke fått i meg noen ting. Jeg tror det er best å ikke ha så mye modning jeg :ler: for det er ikke så veldig behagelig. :klem:

Skrevet

Nei hvor kiloene kommer fra, eller sitter, det kan man jammen meg lure på :ler:

Skrevet

Jeg lurer veldig på det :ler:. Jeg vet at en del av de sitter som en kjempeball på magen, men resten :klø:. Lagt minimalt på meg på lår og rumpe, bruker de samme buksene som i starten og de er knapt merkbart trangere over de stedene. Problemet er bare at den delen som dras over magen har blitt for trang på alle buksene :forvirret:, så jeg må bare ha den under magen i en krøll. Gidder ikke kjøpe nye bukser nå så lenge de passer ellers.

Skrevet

Tror også jeg har lagt på meg minimalt utenom magen, men litt er det sikkert.

Den delen over magen passer greit enda, men ikke sikkert den gjør det på slutten :)

Skrevet (endret)

Hei hei, vennen :)

Syns det er imponerende at du bruker de samme buksene enda jeg. De fleste kiloene dine kommer nok til å forsvinne allerede på sykehuset tenker jeg :)

Har du vært svimmel etter den episoden??

Ha en flott dag

stor :klem:

Endret av Liljen
Skrevet

Impala: Kan sikkert ikke regne med at den vil passe helt på slutten nei, men det varierer jo så veldig med magefasongen. Magen min står så mye ut :ler:. Nå venter jeg bare på strekkmerkene..... :klem:

Liljen: Jeg håper det, men magen kommer ikke til å se ut regner jeg med :ler:. Jeg har vært helt fin etter den episoden, ikke merka noe som helst. :klem:

Skrevet

Har ikke merket noen strekkmerker enda jeg heller :)

Skrevet

Så spennende med modning da, det hadde jeg i mange uker før termin også.

Kiloene vil nok forsvinne ganske så fort hvis du ikke har lagt på deg annet enn magen, jeg var 20 kg lettere etter to uker, masse vann.

Jeg er bare litt nysgjerrig på om det er en liten Pi@ gutt eller jente der inne, tipper gutt.

Ta det mye med ro den siste tiden. :klem:

Skrevet

Impala: Ja jeg også :juhu: :ironi:. Venninna mi som nettopp fikk hadde det på den måten. Hun var så fornøyd fordi hun ikke hadde fått strekkmerker og så plutselig et par uker før hun fikk........bang masse over hele magen :forvirret:. :klem:

Felixa: 20kg :hakeslepp:. Når kom guttene dine i forhold til terminen? Måtte du settes igang tidligere pga svangerskapsforgiftningen? Det ble plutselig veldig virkelig at det ikke er så altfor lenge til jeg skal føde da disse "menssmertene" kom :overrasket:. Skal sette deg opp på tippelista. Litt ensidig foreløpig :ler:

:babygutt: : angelou, Impala, Felixa og Toblerone.

:babyjente: :

Skrevet

Tror jeg venter litt med egen tippeliste. Har jo 4 uker til termin når vi kommer tilbake fra ferie, så da har jeg masse tid til å være her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...