Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å, deilig å være ferdig med handling da! Har faktisk ikke så mye igjen vi heller, for vi har arvet det meste, får ny vogn av svigers og bilstol fra mine foreldre. Det eneste vi trenger sånn med en gang er stellebord faktisk, og så sprinkelseng etterhvert. Men, jeg har liksom vært merkelig avslappet til alt med handling, og jeg pleier å ta helt av :ler: Merkelig :)

Skjønner godt det blir for varmt for deg, men en bordvifte kan du da få sikkert - det hjelper en del det, har det selv jeg. Her regner det og er ganske kaldt, men det er egentlig litt godt når man må være på jobb likevel :sjenert:

Håper du ikke smelter helt bort i varmen da :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tærne mine så litt rare ut i stad :sprettoy:, men bedre nå når jeg har hatt de på skrivebordet ei stund. Ikke like lett å jobbe med beina der oppe, men ser vist ut til at jeg ikke har noe valg. I tillegg bøller Trollet med ribbeina på høyre side. Gjort det lenge nå, men i dag var det skikkelig ille. Må liksom sitte på skjeva for å gi plass, eller prøve å presse h*n ned. Når jeg prøver på det siste er det ekstra moro å presse og sparke :ler:.

Impala: Du har jo straks ferie og god tid så handlinga går garantert strålende :). Jeg skal jo jobbe, så det var ikke bare bare å finne en anledning. :klem:

iss: Veldig fint å være "ferdig". Føler meg ikke stressa, men det er sikkert fordi vi har god tid ennå :). :klem:

angelou: Vi skal bruke samme sprinkelseng som sambo hadde :). I stad kom det litt vind gjennom vinduet og det var bare superdeilig. Jeg er helt enig med deg at det er best med regn og kjølig vær når man må sitte inne. Noe annet når man har ferie/fri. :klem:

Smile: :klem:

Glemte å si at vi skal til legen på svangerskapskontroll i morra. Regner med at alt er i orden, kjennes slik ut i allfall :). Gleder meg litt til å "vise meg fram", har ikke vært hos legen eller snakka med henne siden jeg var så kvalm og var sjukemeldt, og det har jo gått så fint etter det :).

Endret av Pi@
Skrevet

Da blir det jo litt stas å komme til legen! Og det er like stas å komme tilbake etter Trollet er på utsiden skal jeg si deg ;)

Skrevet

iss: Det kan jeg tenke meg.

Endelig er den dagen her ferdig. Nå gleder jeg meg vilt til å sette meg i bilen og skru på ac'en. Måtte ta meg pause og kjøpe is i stad, holdt på å gå fra forstanden min. Da viste gradestokken i bilen 27 grader (på utsida altså...) :overrasket:. Kom noen skikkelige tordenskrall for litt siden, så det blir sikkert tordenvær i kveld. Ikke rart det er varmt og trykkende.

Skrevet

Hei hei vennen :)

Jøsses så varmt og godt dere har det da. :overrasket:

Håper du får en flott torsdag. :)

stor :klem:

Skrevet

Liljen: Tror jeg vil kalle det varmt og vondt heller jeg :hoho:. Plagdes virkelig med varmen i går. Foreløpig litt bedre i dag. :klem:

iss: Skal vi bytte? :klem:

angelou: :klem:

Svangerskapskontrollet gikk bra. Fant nitritt i urinen for andre gang på rad så nå ble den sendt til dyrking. Har ikke merka noen UVI symptomer, men veldig greit å få det sjekka ordentlig ut. Blodtrykket ligger som vanlig bittelittegranne høyt fordi jeg har angst for å måle det :forvirret:, men likt som alle andre ganger. Hjertet til Trollet slo med 140-144 slag og hue lå ned og var bevegelig. H*n lå faktisk helt likt som kontrollen for 3 uker siden :), med ryggen på venstre side. Nå har jeg tatt helt av på kurven og ligger OVER det grønne feltet :overrasket:, men legen kommenterte at jeg har veldig smal mage. Ellers fikk jeg veldig mageskryt da :sjarmor:, hun syntes den var veldig fin :legrine:. Slike ting en gravid liker å høre. Gått opp ca 8 kg.

Skrevet

8 kilo er jo ingenting! Like heldig som meg du :sjarmor:

Ja vi kan godt bytte vær, for vi skal i ute-selskap til helga :overrasket:

Skrevet

Bra at kontrollen gikk bra da :)

Skal til jordmor i morgen jeg . Spent på blodtrykket jeg også, hadde litt proteiner i urionen sist også, men veldig lite. Oog SF-målet da. Har jo ligget over den grønne hele tiden jeg da :sjenert:

Skrevet

iss: Ja, kanskje. Spørs hvor mye vann jeg får i kroppen på slutten :sprettoy:. Uansett, vann forsvinner raskt :).

Impala: Hadde regna med at kontrollen gikk bra :). De sier ingen ting på blodtrykket mitt, bruker bare å måle det noen ganger. Jeg er ganske så sikker på at det er helt normalt til vanlig. Jeg synes SF-målet er det mest spennende med hele kontrollen jeg :ler:. Regna med at du skulle på kontroll nå du også. Blir spennende å høre hvordan det går. Håper bt er normalt :klem:

Nå er det på tide å slenge beina på skrivebordet. Må få ringt til sjefen snart og hørt om jeg kan dra og kjøpe ei bordvifte. Han er ikke så lett å få tak i for tida.

Skrevet

:juhu: Nå skal jeg på bordvifteshopping. Snakka med sjefen og han sa "bare kjøp!" :hoppe:

Skrevet

:juhu: Det var bra! Enser at det ordner seg for snille piker! ;)

Kjøpte ikke du simo-vogn forresten? Vil bare si at vi er storfornøyd med vår! Deilig å trille med god fjæring (dog jeg har ikke trillet mange metrene) og den bagen ville jeg aldri vært foruten. Lillesmile sover i den om natta for da er det litt tettere for henne og når hun sovner i den på dagtid er det bare å bære henne rett ut! :sjarmor:

Skrevet

Blir deilig for deg med bordvifte kan jeg tenke meg :)

Gjest kaffedama
Skrevet

Jeg husker i fjor sommer, jeg fikk en USB-vifte av mannen til bursdagen. Så satt jeg med Sigurd ved puppen, den ene hånda på PCen og med USB-viftebris i ansiktet. :ler:

Tenk at det bare er et år siden... Både at S var så liten og at det var så varmt... :ler2: I år er det visst nord som har fått sommeren... ;)

Godt at alt utstyret er på plass! Kos deg i innspurten! :klem:

Skrevet

smile: Vi endte opp med emmaljunga, men hadde tenkt å kjøpe simo. Vennepar av oss har simo og de virker fornøyd :). Den bagen virker veldig lettvinn å ta ut og inn av vogna.

Eeoyre: :klem:

Impala: Det hjalp veldig. Det er jo fortsatt ikke kjølig, men den varme lufta er i allfall i sirkulasjon. Nå er det heldigvis helg snart :hoppe:.

Kaffedama: Det husker jeg :ler:. Nå gleder jeg meg vilt til å ordne istand utstyret. Re opp vugga og senga og slikt. Må være første gangen i livet mitt jeg gleder meg til å vaske og fikse og ordne :ler:. Kanskje jeg må sette en dato da det er lov til å begynne med slikt, ingen vits ennå da støver det jo bare ned :ler:. Når jeg kommer inn i terminmåneden kanskje? :klem:

Ikke noe nytt og spennende å melde fra den her fronten i dag.

Skrevet
Jeg husker i fjor sommer, jeg fikk en USB-vifte av mannen til bursdagen. Så satt jeg med Sigurd ved puppen, den ene hånda på PCen og med USB-viftebris i ansiktet. :ler:

Tenk at det bare er et år siden... Både at S var så liten og at det var så varmt... :ler2: I år er det visst nord som har fått sommeren... ;)

Godt at alt utstyret er på plass! Kos deg i innspurten! :klem:

:ler: Det husker jeg også, at du fikk en sånn vifte :ler:

1 år siden allerede :overrasket:

Skrevet

Må visst på kontorshopping i dag også og kjøpe meg ei ny mus. I allfall se på. Fryktelig vanskelig å vite hva jeg skal velge. Skal holde på med finmotorisk musearbeid fram til permisjonen. Forslag mottas med takk. Kanskje jeg skal lage en tråd og høre om gode forslag :).

iss: :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...