Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir skippertak her i huset i helgene også. Umulig å få tid til alt midt i uka med full jobb og forsøk på fysisk fostring. Enig at det ikke spiller noen rolle hvor voksne og kjedelige vi er så lenge det er det vi har lyst til :). :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis med vel overstått.

Nok ei kjedelig og "gammel" ei her gitt :ler:

Skrevet

*oppdatert*

innom for å ønske deg en fin helg :klem:

Håper du hadde en fin bursdag i går :)

Gjest kaffedama
Skrevet

Kjære Pi@, gratulerer så masse med dagen som var i går! Jeg så det nærma seg på Facebook, og så plutselig var dagen gått gitt! :sjenert:

Jeg er helt enig med iss på forrige side om at du må passe på deg sjøl og trollet. Det at kroppen ikke orker er et signal fra trollet om at du må ta det med ro! Ikke tenk at det er nederlag, tenk at du er dobbelt så produktiv som du har vært noen gang! I tillegg til alt du får gjort på jobb og sånn LAGER kroppen din et helt nytt, lite, fantastisk menneske! Det er utrolig, det! :legrine:

Jeg har bestemt meg for å henge litt mindre her framover. (Men jeg skal nok innom for å følge med deg de siste ukene.) Lykke til med innspurten! :klem:

Skrevet

angelou, Toblis, Lucky og Eeoyre: :klem:

Kaffedama: :sjenert:. "Forsvinner" du fra KG :grine:, så utrolig leit :grine:

Hektisk helg denne også. Tar vist aldri slutt det her :ler:. Gått to o-løp i helga. Utrolig festlig at jeg faktisk ender opp på øvre halvdel i min klasse når jeg er i den tilstanden jeg er :ler:. Det må være pinlig for de andre :ler:. Det er o-løp i kveld også, men da skal jeg stå over. Det er frytelig varmt og jeg var litt øm i magen i natt. Vet ikke om det har noen sammenheng med aktiviteten i helga, men uansett greit å ro ned :). I morra avspaserer jeg og så skal vi på shopping. Tenkt å prøve å få handla inn det meste av det vi mangler. Jeg synes det er veldig greit å bli ferdig med det. Vi må kjøre i flere timer for å komme til en by med greie/gode shoppingmuligheter og da synes jeg det er greit å gjøre det nå i stedet for å vente til permisjonen, nå er jeg jo i fin form. Vi har rett og slett ikke tid noe senere. Når permisjonen begynner har jeg nemlig mest lyst til å kose meg hjemme og slappe av.

I dag er det 8 uker til termin :juhu: og 5 arbeidsuker til permisjon :hoppe:. Jeg ser veldig lyst på det i forhold til å jobbe helt fram til permisjon. Selvfølgelig kan det skje en del ting den siste tida, men jeg er i veldig fin form nå (sjølom jeg er litt sliten av og til og sover litt dårlig på natta) og så er jeg VELDIG innstilt på å jobbe :).

Skrevet

Tenk, bare 8 uker igjen :) Så bra at det funker så fint på jobb da, håper jeg er like heldig - er også veldig innstilt på å jobbe hele veien. Kommer aldri helt over hvor sprek du er, du kommer sikkert til å bli i kjempeform igjen med en gang etter fødselen :klem:

Skrevet (endret)

Hei Pi@. :vinke:

Jeg må si at jeg er bittelitt misunlig på den gode formen din altså. Skulle virkelig ønske at jeg kunne gå rundt i skogen i en times tid uten at det gjorde meg så mye.

Bare 8 uker igjen i dag. :hoppe:

Nå er det ikke lenge igjen altså.

:klem:

Endret av Havfrua
Skrevet

Greit å handle nå når du er i form! Husk at jeg brått fødte en uke etter permisjonen startet da, så kan være greit å gjøre noe før permisjonen også :ler:

Skrevet

angelou: Jeg ser litt på det som et privilegium å kunne jobbe så lenge som mulig. Det er IKKE noe moro å gå sjukemeldt :forvirret:. Håper virkelig jeg kommer meg fort etterpå, men jeg vet jo ikke hvilken fødsel jeg får...... :klem:

Havfrua: Jeg har vært kjempeheldig, sjølom jeg skulle få noen problemer eller vondter nå, så er det liksom så kort tid igjen. Jeg har faktisk blitt i bedre og bedre form for hvert trimester. Ganske utrolig. 1. trimester var desidert værts. Da lå jeg jo bare pga kvalmen og oppkast og var sjukemeldt. 2. trimester krangla ryggen en del, samt setemusklaturen. Kunne heldigvis være i bevegelse da, tror grunnen til at jeg klarer meg så fint nå (til tross for gedigen mage :ler:) er alle øvelsene jeg har holdt på med. Hittil i 3. trimester har jeg hatt minimalt med plager, sjølom jeg selvfølgelig merker at det begynner å bli tyngre :). Det er virkelig ikke lenge igjen nå. Er med litt skrekkblanda fryd jeg tenker på at det er helt normalt om Trollet kommer om 6 uker :overrasket:... :klem:

iss: Litt med det i bakhue at jeg vil være klar tidligst mulig. Kommer helt sikkert til å gå til september, men uansett. Kjempebra evaluering av utstyrslista :tommel:. Godt med slike drevne mødre ;). :klem:

Nå skal jeg dra ut å kjøpe meg lunsj. Var helt skrapa for brød hjemme i dag :sur:

Skrevet

8 uker til terminen alt :overrasket: Hvor blir tiden av da! moro det da ;) Kos dere på shopping, mye dere har igjen å shoppe da??

Skrevet

Høres egentlig ut som vi har det ganske likt for tida vi :)

Vi skal også handle inn det meste nå i nær fremtid, for som du sier man vet jo ikke om formen holder seg, og hvis det blir varmt her på slutten, så frister det ikke så veldig med shopping :forvirret:

Jeg har bare to jobbeuker igjen jeg da ;) :juhu:

Skrevet

Skal si du er aktiv og i beste klasse på o-løp!!! :overrasket: Det hjelper sikkert på fødselen at du er i så bra form!

Mangler dere mye utstyr enda eller?

Skrevet

Er nok lurt å ta shoppinga nå. Jeg ar veldig lad vi fulgte sånne råd og handlet en god stund før permisjonen. Det var nemlig begrenset hvor mye jeg orket å stå og gå på slutten.

Var veldig sprek og opplagt, men orket ikke gå så mye, så shopping ble det lite av.

Og det er en del ting det er greit å ha på plass, selv om det finnes butikker etter at du har født også.

Gjest kaffedama
Skrevet

Egentlig skulle den smileyen vært en person som satt med kaffekoppen foran PC-skjermen, altså en kombinasjon av :hallo: og :kaffe:. Men du kan vel tenke deg til den, kan du ikke? :ler:

Skrevet

Jeg har søvnunderskudd og det er hundre grader på kontoret :sprettoy:.

Nå er vi "ferdighandla" til Trollet kommer :tommel:. Mangler bare småting (bleier, sinksalve osv.) som vi kan kjøpe på butikken og apoteket + ammebh. Drøyer ammebh kjøpet litt til for jeg er inne i en ny vokseperiode tror jeg. Jeg har i allfall puppespreng og snart ramler hele stellet ut av mine 75C bh'er (og jeg som hadde A før jeg ble gravid :hakeslepp:). Tenkte jeg skulle kjøpe meg ny bh når det skjer :ler:, eller muligens litt før.

I går flotta vi oss litt på shoppinga..... :sjenert:. Vi har vært så flinke til å lete på finn.no og høre med venner og slekt angående brukt babyutstyr og så kjøper vi masse dyrt og fint i innspurten :sjenert:. Jeg unnskylder oss med at vi kunne gjøre det fordi vi har vært så flinke til å spare før.....

Lucky: Vi hadde egentlig ikke så mye igjen, men det ble noen tusen. Det er helt sjukt hvor fort tida går, men jeg vil at den skal gjøre det også. Gleder meg slik til å hilse på Trollet :hoppe::klem:

Impala: Godt å være ferdig med handlinga :). Det er uansett så mye som skal ordnes så jeg tror ikke vi får god tid. Det er jo mange mange dagers arbeid bare med vasking av utstyr og klær jo :sprettoy:. :klem:

smile: Vært med i amatørklassen da ;), men det er jeg til vanlig også :). Jeg håper at jeg kan komme meg ganske fort etter fødselen, hvis den blir normal. Vi hadde ikke så mye igjen. Det viktigste var i grunnen madrasser til senga og vogga og så var det selvfølgelig masse dill. :klem:

Susan: Det er akkurat slik jeg har tenkt jeg også. Shopping er noe av det mest slitsomme jeg vet om. :klem:

Kaffedama: Det kan jeg ;). :klem:

Nå skal jeg slenge beina på skrivebordet og sette igang å jobbe :ler:. Jeg kan ikke se at beina er hovne, men jeg synes de kjennes litt rare ut så jeg tar ingen sjanser. Prøver å drikke og drikke og drikke vann, men synes jeg blir tung i hue uansett. Får liksom aldri nok.

Skrevet

Så flinke dere har vært som er "ferdige" med handlinga da :)

Har igjen endel enda vi, men jeg vet hvor vi skal handle det forskjellige og hva det er , så det er bare å ta seg tid til det egentlig.

Fikk låne masse klær også, så det blir noen vaskemaskiner for å klargjøre det også ja.

Skrevet

Shopping! Deilig å være noenlunde i mål da, da roer en seg lissom ett par hakk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...