Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Dumt det ikke ble slik som du hadde tenkt med fødested da :klem: Her har vi ikke så mange muligheter, så satser på at jeg får viljen min under fødselen og får bestemme det meste selv, så går det seg nok til :) Bra at alt sto bra til, spent på hvor stor unge du får ;)

Ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madden

Ja, det var kjedelig at du ikke kunne få benytte et slikt tilbud som du hadde tenkt deg! Vi har ingen mulighet til å benytte et slikt tilbud her, til tross for flere rimelig store sykehus i nærheten...litt trasig egentlig!! :sur:

Blir nok "vanlig" fødestue på meg også, og rett på barselhotellet! Synes forøvrig det høres skikkelig skummelt ut...rett på hotell liksom!! :ler: Det er jo personale der døgnet rundt da..så det skal nok gå helt fint! Blir sikkert mer beroliget etter at vi får omvisning der!

Riktig god helg Pi@, ikke slit deg helt ut nå da!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at alt stod bra til. Jeg ligger over den grønne kurven jeg da, så jeg får vel en monsterbaby :ler:

Dumt at fødselstilbudet ikke var som du hadde håper på da :klem:

Fortsatt fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har fått oppdatert meg her inne altså. Grattis med ny bil og bilstol. Vi har også kjøpt bilstol siden sist, men det ble dessverre for trangt i baksetet på bilen vår til bilstol med base. Endte opp med en Maxi Cosi-stol vi da, kampanje på Barnas Hus om dagen. Skal nok gå greit uten base også. ;)

Flink du er som går så mange o-løp og holder deg i form. skulle ønske at ryggen min var litt mere samarbeidsvillig også, men jeg får nå i det minste svømt ett par dager i uke og småturer orker jeg jo å gå heldigvis.

Kjedelig at det ikke er så mange tilbud å velge i på føden som du hadde håpet på.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg!!

Må jammen sende meg en pip når det begynner å skje ting for jeg reker jo aldri innom her mer...Og nå blir jeg å ta litt sommerferie herfra,men den kan jo fort bli lang....

Håper vi snakkes!Og håper du har det bra og får noen herlige uker fremover!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Hvor blir det av Pi@'n vår da? Lenge siden du var innom nå!!! :hallo:

Håper du har det bra, og at ferien snart nærmer seg for deg også!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fryktelig lenge siden jeg har vært her. Dagene går så fort her i heimen. Guttene har rukket å bli to måneder!

Synd at de ikke hadde det fødetilbudet du ønsket, håper du uansett får en fin fødselsopplevelse.

Lykke til med innspurten, skal prøve å skjerpe meg og komme innom igjen snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Har vært borte denna uka på jobbgreier og skal være borte ei uke til. Etter det blir det kontorjobbing fram til permisjon. For de som har lurt på hvor det har blitt av meg ;). Vært ganske slitsom uke med 10 timersdager med mye gåing, men gikk ganske greit helt til fredag. Da ble det så fryktelig varmt. Bestemte meg for å ta tidlig helg :tommel:. Stort sett slappa av i helga. Sykla litt på den nye sykkelen min :sjarmor:. Fått meg sånn "brelettsykkel". Ordentlig damesykkel med kurv, 7 gir, 28" hjul og navbrems. Den er burgunder og sølv med blomster på og er SÅÅÅÅ fin. Egentlig har jeg mer enn nok sykler fra før, men ingen jeg kunne sykle på i gravid tilstand :sjenert:. Og så har jeg vært på en liten "fjelltur" i dag.

Skal straks kaste meg i seng...

:kyss: til alle som har vært innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Du er så aktiv at jeg blir helt imponert altså!!! :tommel:

Må ikke slite deg ut på jobben nei...Er det lenge til du skal ha ferie?

Sykkelen hørtes forresten skikkelig flott ut...jeg drømmer også om en sånn skikkelig brelettsykkel med kurv fremme... :rødme:

Er lenge siden jeg har syklet nå, får se om jeg kan børste støvet av sykkelen i helga! Hadde vært gøy det! :)

Ha en flott uke Pi@!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...