smile Skrevet 25. mai 2007 #2761 Del Skrevet 25. mai 2007 Godt å høre at alt er bra med dere! Mannen min har også vært med på noen kontroller og det er veldig ålreit synes jeg også. Tror nok de skjønner litt mer av det de også. Kos dere i pinsen! Fjelltur hørtes fantastisk ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 27. mai 2007 #2762 Del Skrevet 27. mai 2007 Nå var det sannelig lenge siden jeg hadde vært her! Håper dere koser dere på fjelltur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #2763 Del Skrevet 29. mai 2007 Håper du har hatt det fint på fjellet i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2764 Del Skrevet 29. mai 2007 Vi hadde det supert på fjellet . Utrolig fint vær. Ble ei natt i ei enkel koie og 3 netter i telt . Gikk ca 3 mil, er ikke samme fart og utholdenhet på meg som vanlig for tida..... , og så begrenser bæringa seg veldig (jeg gikk med en dagstursekk). Ble litt ekstra for sambo, men vi hadde kløv på to av hundene så det ble levelig for oss alle. Det her blir nok siste ordentlige fjellturen før Trollet kommer tenker jeg . Det er noe med hva jeg føler er forsvarlig........tanken streifa meg og sambo litt om hva vi skulle gjøre hvis fødselen hadde starta 1-2 dagsmarsjer unna telefondekning..... Magen har vokst noe fryktelig i helga, nå kan jeg bruke den som bord for små ting , vekta har også vokst mye . Og akkurat nå holder jeg på å dø av halsbrann fordi jeg drakk en halv kopp svart kaffe . Tror jeg skal ta meg en tur på apoteket og høre om de har noe som kan hjelpe en plaga gravid dame. iss: I'm back Madden, Eeoyre, kaffedama og angelou: smile: Det tror jeg også. Regner med at sambo blir med på alle kontrollene så lenge han har mulighet. Holdt nesten på å glemme og fortelle om at vi skal på svangerskapskurs i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mai 2007 #2765 Del Skrevet 29. mai 2007 du får kjøpe deg gaviscone på apoteket - det funker mot halsbrann og kan fint tas av gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2766 Del Skrevet 29. mai 2007 Petra: Jeg var og kjøpte det i sta. Glad apoteket bare ligger 100m unna jobb for det var grusomt å gå. Det funka veldig bra, men var grusomt å ta . Aldri hatt SÅÅÅ halsbrann før, det var kjempevont. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 29. mai 2007 #2767 Del Skrevet 29. mai 2007 gaviscone er ganske ekkelt, ja. smaken er liksom som lovehearts, men konsistensen... men det funker, da! og det er jo viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 29. mai 2007 #2768 Del Skrevet 29. mai 2007 Er det pulver eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2769 Del Skrevet 29. mai 2007 Petra: Ja, det er konsistensen som er fæl. Smaken syntes jeg var helt grei. angelou: Det er tyggetabletter som skummer i munnen Måtte tømme ut lunsjteen min i dag fordi det begynte å svi igjen. Så utrolig fort den halsbrannen kom. Aldri mere svart kaffe, i allfall ikke før Trollet har kommet ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 29. mai 2007 #2770 Del Skrevet 29. mai 2007 Vet ikke hva halsbrann er jeg...... Men du er jo skammelig sprek da!!!! 3 mil og å ligge i telt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. mai 2007 #2771 Del Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde ALDRI klart å ta sånne tyggetabletter eller brusepulver eller sånn.. Spyr av å drikke farris, så jeg er ekstremt var på sånne ekle ting... Drakk litervis med melk, spiste mandler og lovehearts jeg da.. Og bygde meg opp på masse puter om nattan.. Nå knirker og veiver det ved siden av meg.. Og smatter Ei som skal ha mat se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 29. mai 2007 #2772 Del Skrevet 29. mai 2007 Kjedelig med halsbrann, men godt at du fant noe som hjalp da Lykke til på svangerskapskurs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #2773 Del Skrevet 29. mai 2007 Det er vanskelig det jeg holder på med på jobb . Plages skikkelig , og så har jeg mast om hjelp før i dag (må ringe rundt til folk for å få hjelp til akkurat det jeg holder på med nå) så da synes jeg at jeg burde få det til sjøl nå . Kanskje alt blir bedre med ei "vestlandslefse" eller to smile: Egentlig er jeg sprek , men jeg er ikke slik som vanlig . iss: Apoteket var det som var nærmest i dag, så da ble det slike tyggetabletter. Jeg tror apotekdama skjønte det var akutt da jeg kom stormene inn og sa "jeg MÅÅÅÅ ha noe for halsbrann!!!!!", hun var i allfall veldig rask med å finne fram . Eeoyre: Takk . Egentlig er jeg litt irritert fordi kurset skal gå akkurat i dag, fordi jeg går glipp av en o-trim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. mai 2007 #2774 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei Pi@, lenge siden sist jeg var innom naa! Synd du plages med halsbrann, det er kjipe saker. Men det er jo heldigvis ikke farlig. Fikk raad om ingefaerte, men jeg var ikke saa ille plaget at jeg proevet det. Kos dere paa svangerskapskurs i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 29. mai 2007 #2775 Del Skrevet 29. mai 2007 Gikk ca 3 mil, er ikke samme fart og utholdenhet på meg som vanlig for tida..... , og så begrenser bæringa seg veldig (jeg gikk med en dagstursekk). kjenner meg veldig godt igjen i dette! Godt at helgen ble bra, og så håper jeg at halsbrannen blir littegrann bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2776 Del Skrevet 30. mai 2007 Holly: Så koselig at du stakk innom meg Fjellrypa: Veldig godt å høre. Det er sikkert helt vanlig, men jeg hadde liksom tenkt at jeg skulle være supersprek så lenge bekkenet ikke krangler........... Litt skuffa over svangerskapskurset egentlig..... Var ingen ting nytt av info ang fødsel og så så vi film. Grunnen til at jeg ville på kurs var for å se om vi kunne møte noe å bli kjent med, men ingen potensielle trille/kafè venner som vi ikke kjenner fra før . Ble faktisk litt sur, irritert og skuffa etter kurset pga det og at det var strålende vær og jeg kunne gått ett o-løp i stedet for å sitte inne........ F**** jeg rakna strømpebuksa mi da jeg var på do . Synes langt under skjørtekanten . Jeg er alene på jobb i dag, så jeg gjør som jeg vil , så jeg får ta meg en tur på butikken og kjøpe en ny. Kan ikke gå rundt slik.... . Trollet har vært fullstendig turbo inne i magen i snart et døgn. Jeg blir faktisk litt bekymra . Lurer på om jeg skal lage et innlegg på gravidforumet og høre om det er farlig . Mye rart man skal bekymre seg over som førstegangsgravid. Enten for lite liv, eller for mye.... Jeg har ikke vært noe stressa eller gjort noe ekstra sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 30. mai 2007 #2777 Del Skrevet 30. mai 2007 Lykke til på strømpebuksejakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. mai 2007 #2778 Del Skrevet 30. mai 2007 tror ikke du skal bekymre deg for at det er for mye liv. lille sprett holder det gående i ett kjør, og alt ser ut til å være helt fint med henne nå har hun fått en kjempefin døgnrytme; sover om natta og turner hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2779 Del Skrevet 30. mai 2007 Toblerone: Takk. Kanskje jeg skal være litt skulkete i dag og gå til butikken (tar litt lengre tid, men det er fint vær ) Petra: Garantert jeg som er overhysterisk, men jeg måtte allikevel lage en tråd om det . Trollet har ikke så bra døgnrytme.......H*n turner MYE om natta. Er våken flere ganger pga kaos inni der . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 30. mai 2007 #2780 Del Skrevet 30. mai 2007 det er lov å være overhysterisk når man er gravid - det synes ihvertfall jeg lille sprett har faktisk vært veldig grei om natten hele veien - flink jente som sover og ikke vekker mamman sin. til gjengjeld er det fest hele dagen 7 dager i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå