Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Må også si at nye KG var litt rart. Trist egentlig med alt det grå... Men det er vel en vanesak.

Tenkte på det med ringene deres her forrige dagen. Husk på at du er gravid og at fingrene kanskje er litt større enn vanlig ;) Da jeg var forlovet for noen år siden kjøpte vi ringer på sommeren og den var litt stor på vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og når vi er inne på ringer igjen, så er det ikke noe problem å ta den inn en størrelse om du vil det. Jeg gjorde det da vi leverte de inn til ny gravering og puss før bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har en etter en av damene her på huset jeg jobber kommet og sagt at jeg er så lita (magen altså). Jeg synes det er fryktelig vittig siden jeg føler meg som en elefant og jeg sannsynligvis ligger i øvre halvdel av sjemaet forsatt.

Har helt glemt å oppdatere angående ringene. Vi var å så på og prøvde på fredag, men vi klarte ikke å bestemme oss. Stakkars sambo som har altfor tjukke fingre i forhold til prøveringene, han hovna opp og ble helt rød av all prøvinga. Jeg har ikke akkurat samme problemet. Hun dama i butikken fant en ring (av alle i hele butikken) som jeg kunne prøve i min størrelse :ler:. Litt greit å prøve en ring live og ikke bare plastikmålet. Og for de som lurer, etter alle beskrivelsene av henda mine, så endte jeg opp med str 50. Aner ikke hva det står for og det sier meg ingen ting. Håper vi rekker å se mere i morra og at vi kanskje klarer å bestemme oss :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Jeg vil ha gamle kg tilbake :sur::ler:. Blir sikkert vant til det..... Er foreløpig ikke noe hoven, men det kommer sikkert, så det spørs hvor lenge jeg kan bruke den nå framover :). :klem:

Toblerone: Svigerfar måtte også ta inn ringen, så jeg har hørt at det ikke er noe problem :).

I morra drar jeg på hyttetur med to venninner :hoppe:, fikk spørsmål for 20 min siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venner meg ikke helt til nye KG jeg heller, men det blir vel - hvor er smileyène? Uansett - morsomt med ringprøving da, str 50 er ganske lite, så da har du smale fingre, personlig synes jeg det er veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Måtte :ler: litt av den klesepisoden din her om dagen...Litt som å lese om meg selv..men jeg er kanskje litt mer moderert utgave?! :lol:

Ha ei riktig god helg Pi@!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får det koselig på hyttetur da! Selv om det blir trist å ikke ha deg på msn ;)

Forresten, TUSEN TUSEN TUSEN takk for den flotte blomsten! Har tatt bilde av den, og den er nydelig! Og lukter helt fantastisk godt!

Må bare si at jeg setter utrolig pris på deg, og jeg ble helt rørt da jeg fikk blomsten på døra... Man blir litt sentimental som nybakt mor, og dere varmet virkelig hjertet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ringer, men str.50, da har du tynne fingre ja.

Jeg har faktisk måtte ta inn ringen min 2 ganger for ringen lager ett lite søkk etterhvert og det verste som er er å ha stor ring. Men nå får jeg jo ikke den på meg selvfølgelig...

Kos deg masse på hyttetur!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

angleou: :klem:

Madden: Bare vent til du er like langt på vei som meg, kanskje du også er sjukt opphengt i "dagens antrekk" så: :erter: tilbake :ler:. :klem:

Epona: Du har vent tilbake :hoppe::danser::klem:

iss: Så koselig at du ble så glad :legrine:. Jeg setter veldig stor pris på deg også :klem:

smile: Jeg er veldig spent på om vi har truffet rett med størrelsen, kommer sikkert ikke til å kunne bruke ringen så lenge framover jeg heller tenker jeg....men det går seg til når Trollet har kommet ut :klem:

Liljen: :klem:

Toblerone: 47 :redd:. Jeg må gå inn og se på bildene dine en gang til for å se på de tynne fingrene dine :ler::klem:

Impala, kaffedama, Eeoyre: :klem:

Jeg har hatt det veldig koselig på hyttetur og fått slappa bra av :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forresten bestilt ringer :hoppe:. Vi endte opp med min favoritt :sjarmor:, sambo hadde den som nr to (men jeg likte overhode ikke hans førstevalg). Ringene er i hvitt gull og var de eneste vi fant som ikke likna forlovelsesringer :ler:. Passer vår stil perfekt egentlig, litt sånn uhøytidelige. Som inskripsjon tok vi :hjerte: navn dato (med håndskrift). Herma etter iss :sjenert:. De skulle komme på tirsdag så gullsmeddama, men det drøyer sikkert til onsdag.... alltid treg post hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Impala: Det tror jeg virkelig. Jeg gleder meg så veldig til de kommer. :klem:

Jeg synes det begynner å bli litt tung å gå gravid jeg :sjenert:. Hadde virkelig ikke trodd at det skulle komme så "tidlig". Jeg må gå saktere og saktere fordi jeg blir så fort anpusten, og så strekker det og er litt vondt i magen. I min naive verden så hadde jeg tenkt jeg skulle "jogge" rundt fram til terminen og ikke gå rundt og ha pusteproblemer over 3mnd før terminen :sjenert::grine:. Tenkte det var bare bekkenproblemer som evt kunne stoppe meg jeg :murvegg:. Jeg har blitt en udugelig asmatisk flodhest :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker det også på pusten, særlig hvis jeg går trapper, men jeg føler ikke at det plager meg noe særlig enda.

Møtte ei som hadde termin dagen før meg her tidligere i uka, og hun klagde også på at det strammet/strakk i magen. Det har jeg heller ikke merket noe til. Men når tror jeg også hun hadde litt mer utstikkende mage enn meg, så kanskje det er derfor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...