iss Skrevet 16. mai 2007 #2682 Skrevet 16. mai 2007 Du er definitivt gravid du i ringene våre har vi skrevet : kort innpå "dato"
Gjest kaffedama Skrevet 16. mai 2007 #2683 Skrevet 16. mai 2007 Så utrolig koselig med forlovelse!!! :grine2: Og så Facebook-forlovelse, da!!!! Fantastisk idé. Veldig veldig koselig at det blei ordentlig! Det er så lenge siden jeg gifta meg at jeg ikke huska hva som står i ringen min! Måtte ta den av og sjekke! Men det står "Din ..." og så bryllupsdatoen. Vi hadde forlovelsesringer også men så mista mannen sin så vi kjøpte nye, og da droppa vi forlovelsesdatoen. (Da ville vi ha dem større og tjukkere også. Men jeg har jo pølsefingre, så det er vel motsatt av dine. ) Apropos gifteringer så leste jeg en gang (tror det må ha vært på samlivsforumet her) noen hvor både mannen og dama gifta seg for andre gang, de hadde "tvi tvi" som tekst inni ringene. Det passer selvfølgelig ikke første gangen (og vi satser på at det ikke blir noen annen gang), men det er en morsom historie, da... Nå tar jeg visst helt av her. Tenk at du skal bli mamma og gifte deg og alt!!! :grine2: :hoppe: :hoppe:
Pi@ Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #2684 Skrevet 16. mai 2007 iss: Bare et hjerte var smart . Får så mange fine innspill at det kanskje blir vanslige å bestemme seg . Sambo mente at det der mått jeg ta meg av . Ser nå at jeg muligens var en smule hysterisk .
Pi@ Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #2685 Skrevet 16. mai 2007 Kaffedama: Tar helt av om dagen jeg også . Omtrent umulig å konsentrere seg på jobb . Det skjer så mye bra i livet mitt for tida . Vi skal definitivt ikke ha "tvi tvi", men den var veldig vittig .
Toblerone Skrevet 16. mai 2007 #2686 Skrevet 16. mai 2007 Hektisk morgen i Pi@-heimen ja ha en fin dag
angelou Skrevet 16. mai 2007 #2687 Skrevet 16. mai 2007 Her går det unna med forlovelse, barn, klesskift, ringdiskusjon - ja - i det hele tatt Ha en fin 17.mai vennen
Eeyore Skrevet 16. mai 2007 #2688 Skrevet 16. mai 2007 (endret) Kos deg på 17. mai Endret 16. mai 2007 av Eeyore
Pi@ Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2690 Skrevet 17. mai 2007 Gratulerer med dagen til alle sammen Ble tradisjonell 17.maifeiring Måtte litt i stad fordi jeg føler meg som en elefant med pusteproblemer , som knapt orker å røre på seg. Har kommet veldig den siste uka. Er fryktelig tett i nesa fortsatt etter forkjølelsen, lurer faktisk på om jeg får en runde til , og så har det rett og slett blitt tyngre å puste. Må ganske ofte ta et dypt innpust for liksom å få nok luft. Er bare ca 3 cm før livmora når helt opp til ribbeina mine . Kan bli tungt lenge detta......
Kakao Skrevet 17. mai 2007 #2691 Skrevet 17. mai 2007 Gratulerer med forlovelsen!!!! Du slipper å ha pusteproblemer ut svangerskapet, hvis det er en trøst. Babyen skrur seg nedover i bekkenet på slutten, så da får en mer luft.
Pi@ Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2692 Skrevet 17. mai 2007 Tusen takk kakao . Godt å høre at det blir bedre. Var redd det skulle være slik fram til fødselen...
Pi@ Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2693 Skrevet 17. mai 2007 Stjeler denne fra angelou Første trimester 1-4 uker = 1mnd 5-9 uker = 2mnd 10- 13 uker = 3mnd Andre trimester 14-18 uker = 4mnd 19-22 uker = 5mnd 23-27 uker = 6mnd Tredje trimester 28-31 uker = 7mnd 32-36 uker = 8mnd 37-40 uker = 9mnd om drøye to uker er jeg over i 3. trimerster
Pi@ Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #2694 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har blitt fast inventar står det på meg
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2007 #2695 Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hei Pi@! Nå må jeg jammen G R A T U L E R E deg her... Gratulerer så mye med graviditeten! :rødme: Gratulerer så mye med forlovelsen!! ...og sist men ikke minst; Gratulerer med dagen i dag! :blomst: TT P.S. I ringene våre står det " XXX XXX dato", altså "Navn Navn Dato" Endret 17. mai 2007 av -TeddyToria-
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #2697 Skrevet 18. mai 2007 I dag har jeg nesten ingen ting jeg skal gjøre på jobb. Jeg er straks ferdig med en arbeidsoppgave og hovedkontoret er trege med neste oppgave. Passer meg egentlig helt utmerket for jeg er kjempetrøtt i dag. Føler meg skikkelig lyssky og bare går rundt og myser . Jeg var helt slått ut i går og var bare lei meg og sutrete på kvelden. Merka at jeg har vært sliten hele denna uka. Jeg MÅ ta det med ro i helga ellers kommer det til å gå dårlig med meg. Sjølom jeg bare sitter foran dataen hele dagen, så merker jeg at det er ganske så slitsomt å jobbe 100% og så skulle gjøre noe på ettermiddagen. TT: Så koselig besøk Havfrua: Jeg hadde en veldig koselig 17.mai, bortsett fra på kvelden da jeg ble litt for sliten...
Lucky? Skrevet 18. mai 2007 #2698 Skrevet 18. mai 2007 Hva er det jeg har gått glipp av Gratulerer så mye med forlovelsen da Så moro! Facebook kan brukes til mye det Jeg og sambo har arvet gifteringene til mormor og morfar vi da. De er helt enkle tynne gullringer. Akkurat slike jeg ville hatt om jeg skulle kjøpt nye Inni står det navn og dato. Hjelpes snart vært forlovet i 2 år vi Ha en super dag
Gjest kaffedama Skrevet 18. mai 2007 #2699 Skrevet 18. mai 2007 Du må passe på å slappe av nok, det er ingen pinglejobb å produsere et helt nytt menneske! Nei, ærlig talt: Bra du kjenner at du er sliten og trenger å slappe av mer. Grattis som fast inventar! Og ta deg en rolig dag på jobb. Det kan nok se ut som om jeg ikke akkurat har kjempelyst til å kaste meg over tidligere utsatte oppgaver. Utsette dem litt til, kanskje?
Pi@ Skrevet 18. mai 2007 Forfatter #2700 Skrevet 18. mai 2007 Hmmm ny look på forumet. Var fryktelig uvant det her . Jeg leser bok på jobb i dag, og så sitter jeg tilbakelent med beina oppi besøksstolen min . Leser ei fagbok da...... Tida har faktisk gått veldig fort i dag, sjølom jeg er trøtt. kaffedama: Er vist ikke bare bare å lage et Troll nei . Jeg synes "fast inventar" ikke høres så veldig bra ut. Litt sånn alkoholiker på pub aktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå