Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:ler: Du er definitivt gravid du ;)

i ringene våre har vi skrevet :

:hjerte: kort innpå "dato"

Gjest kaffedama
Skrevet

Så utrolig koselig med forlovelse!!! :grine2: Og så Facebook-forlovelse, da!!!! :hoho: Fantastisk idé.

Veldig veldig koselig at det blei ordentlig!

Det er så lenge siden jeg gifta meg at jeg ikke huska hva som står i ringen min! Måtte ta den av og sjekke! :ler::ler2: Men det står "Din ..." og så bryllupsdatoen. Vi hadde forlovelsesringer også men så mista mannen sin :sjenert: så vi kjøpte nye, og da droppa vi forlovelsesdatoen. (Da ville vi ha dem større og tjukkere også. Men jeg har jo pølsefingre, så det er vel motsatt av dine. :ler:)

Apropos gifteringer så leste jeg en gang (tror det må ha vært på samlivsforumet her) noen hvor både mannen og dama gifta seg for andre gang, de hadde "tvi tvi" som tekst inni ringene. :hoho: Det passer selvfølgelig ikke første gangen (og vi satser på at det ikke blir noen annen gang), men det er en morsom historie, da...

Nå tar jeg visst helt av her.

Tenk at du skal bli mamma og gifte deg og alt!!! :hjerte: :grine2:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

iss: Bare et hjerte var smart :hoppe:. Får så mange fine innspill at det kanskje blir vanslige å bestemme seg :ler:. Sambo mente at det der mått jeg ta meg av :ler:. Ser nå at jeg muligens var en smule hysterisk :sjenert::ler:. :klem:

Skrevet

Kaffedama: Tar helt av om dagen jeg også :hoppe:. Omtrent umulig å konsentrere seg på jobb :sjenert:. Det skjer så mye bra i livet mitt for tida :hoppe:. Vi skal definitivt ikke ha "tvi tvi", men den var veldig vittig :ler:. :kyss:

Skrevet

:ler:

Hektisk morgen i Pi@-heimen ja :ler:

ha en fin dag :klem:

Skrevet

Her går det unna med forlovelse, barn, klesskift, ringdiskusjon - ja - i det hele tatt :ler: Ha en fin 17.mai vennen :klem:

Skrevet (endret)
:flagg: Kos deg på 17. mai :klem: Endret av Eeyore
Skrevet

Gratulerer med dagen til alle sammen :flagg:

Ble tradisjonell 17.maifeiring :)

Måtte :grine: litt i stad fordi jeg føler meg som en elefant med pusteproblemer :tristbla:, som knapt orker å røre på seg. Har kommet veldig den siste uka. Er fryktelig tett i nesa fortsatt etter forkjølelsen, lurer faktisk på om jeg får en runde til :sur:, og så har det rett og slett blitt tyngre å puste. Må ganske ofte ta et dypt innpust for liksom å få nok luft. Er bare ca 3 cm før livmora når helt opp til ribbeina mine :forvirret:. Kan bli tungt lenge detta......

Skrevet

:legrine: Gratulerer med forlovelsen!!!! :hoppe:

Du slipper å ha pusteproblemer ut svangerskapet, hvis det er en trøst. Babyen skrur seg nedover i bekkenet på slutten, så da får en mer luft.

Skrevet

Tusen takk kakao :). Godt å høre at det blir bedre. Var redd det skulle være slik fram til fødselen... :klem:

Skrevet

Stjeler denne fra angelou

Første trimester

1-4 uker = 1mnd

5-9 uker = 2mnd

10- 13 uker = 3mnd

Andre trimester

14-18 uker = 4mnd

19-22 uker = 5mnd

23-27 uker = 6mnd

Tredje trimester

28-31 uker = 7mnd

32-36 uker = 8mnd

37-40 uker = 9mnd

om drøye to uker er jeg over i 3. trimerster :overrasket:

Skrevet

Jeg har blitt fast inventar står det på meg

Skrevet (endret)

Hei Pi@!

Nå må jeg jammen G R A T U L E R E deg her...

Gratulerer så mye med graviditeten! :rødme:

Gratulerer så mye med forlovelsen!! :legrine:

...og sist men ikke minst; Gratulerer med dagen i dag! :flagg:

:blomst: :blomst: :blomst:

TT

P.S. I ringene våre står det " XXX :hjerte: XXX dato", altså "Navn :hjerte: Navn Dato"

Endret av -TeddyToria-
Skrevet

I dag har jeg nesten ingen ting jeg skal gjøre på jobb. Jeg er straks ferdig med en arbeidsoppgave og hovedkontoret er trege med neste oppgave. Passer meg egentlig helt utmerket for jeg er kjempetrøtt i dag. Føler meg skikkelig lyssky og bare går rundt og myser :ler:. Jeg var helt slått ut i går og var bare lei meg og sutrete på kvelden. Merka at jeg har vært sliten hele denna uka. Jeg MÅ ta det med ro i helga ellers kommer det til å gå dårlig med meg. Sjølom jeg bare sitter foran dataen hele dagen, så merker jeg at det er ganske så slitsomt å jobbe 100% og så skulle gjøre noe på ettermiddagen.

TT: Så koselig besøk :legrine::klem:

Havfrua: Jeg hadde en veldig koselig 17.mai, bortsett fra på kvelden da jeg ble litt for sliten... :forvirret::klem:

Skrevet

Hva er det jeg har gått glipp av :overrasket:

Gratulerer så mye med forlovelsen da :hoppe::hoppe: Så moro! Facebook kan brukes til mye det ;)

Jeg og sambo har arvet gifteringene til mormor og morfar vi da. De er helt enkle tynne gullringer. Akkurat slike jeg ville hatt om jeg skulle kjøpt nye :) Inni står det navn og dato. Hjelpes snart vært forlovet i 2 år vi :overrasket:

Ha en super dag :klem:

Gjest kaffedama
Skrevet

Du må passe på å slappe av nok, det er ingen pinglejobb å produsere et helt nytt menneske! ;)

Nei, ærlig talt: Bra du kjenner at du er sliten og trenger å slappe av mer.

Grattis som fast inventar! :ler:

Og ta deg en rolig dag på jobb. Det kan nok se ut som om jeg ikke akkurat har kjempelyst til å kaste meg over tidligere utsatte oppgaver. Utsette dem litt til, kanskje? :sjenert:

:klem:

Skrevet

Hmmm ny look på forumet. Var fryktelig uvant det her :ler:.

Jeg leser bok på jobb i dag, og så sitter jeg tilbakelent med beina oppi besøksstolen min :sjarmor:. Leser ei fagbok da...... Tida har faktisk gått veldig fort i dag, sjølom jeg er trøtt.

kaffedama: Er vist ikke bare bare å lage et Troll nei :ler:. Jeg synes "fast inventar" ikke høres så veldig bra ut. Litt sånn alkoholiker på pub aktig :sjenert::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...