Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi har vanlig glatte ringer i gull vi. Inni står det "Din ..... forlovelesdato  :hjerte: bryllupsdato"

Vi også, og det er skrevet med håndskriften vår. Så min mann skrev teksten som skulle i min ring, og omvendt :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi også, og det er skrevet med håndskriften vår. Så min mann skrev teksten som skulle i min ring, og omvendt :hjerte:

Det har jeg også lyst på. :klem:

Gjest Madden
Skrevet

Gratulerer så mye med forlovelsen!!!! :hoppe::hjerter::smilyblomst::hjerter_rundt:

Utrolig festlig opptakt til den også da...Facebook tar liksom heeeelt av!! :legrine:

Vi har også helt glatte gullringer...litt brede (men avrundede inni liksom...for at de er mer behagelige...de veier en hel del og kostet skjorta og litt til... :ler: )

og er såpass ordinære at vi valgte evig din som tekst inni.. :rødme:

Hadde kjempelyst til å kjøpe nye ringer da vi giftet oss..for jeg er også en mer hvitt gull /sølvfarge person...men siden vi betalte så innmari mye for forlovelsesringene så følte vi at det ble litt råflott å kjøpe nye..de var jo bare 3 år gamle! :ler:

Får se engang senere...kanskje jeg får meg en ring i hvitt gull til å erstatte den! ;)

:klem:

Skrevet

GRATULERER MED FACEBOOK-FORLOVELSE!!!! :legrine::hoho:

Det er det vittigste jeg ha rhørt på lenge, men utrolig koselig at det ble noe seriøst ut av det da!!! :ler:

Vi har glatte, gullringer i gult gull med buet innvendig. Buet anbefaler jeg virkelig for det er mye mer behagelig å ha på seg. Vi har Din.... + dato for forlovelse og bryllup. Har også hørt om noen som hadde "Du og jeg Pi@...+dato" og "Jeg og du ..xxx.+dato" Den likte jeg godt. Det er fra Emil i Lønneberget... Du och jäg Alfred..." :hjerte:

Ha en super dag Pi@!!!!

Skrevet

Vu har også buede ringer. Anbefales! Våre er vel 5 (eller var det 6)mm brede, men er veldig behagelige på siden de er bua.

Skrevet

Hei hei :)

Og GRATULERER MED FORLOVELSE :hoppe: :hoppe:

Så morro da :) :)

Vi har gifteringer i gult gull som er buet inni. Inni står det Evig din ... og datoen vi giftet oss på. Kjøpte nye ringer til bryllup. Forlovelsesringene var i gult og hvitt gull. :)

Spent på hva dere velger.

Ha en strålende dag

stor :klem:

Skrevet

Skjønner at bua inni er noe å satse på ;).

Madden: Takk. Det er mange fine dyre ringer :sjenert:. Jeg tror vi må sette oss et tak når det gjelder pris.... hvis vi går for helt enkle ringer, som ikke er altfor breie, så blir det nok ikke så ille. Ikke bare bare å velge rette ringer, kjedelig hvis man går helt lei også :ler: (ringen altså :ler:). :klem:

smile: Takk. Jeg synes også det var en veldig morsom historie :ler:. Det var heller ikke noe dumt alternativ til skrift inni. Jeg er spent å høre hva sambo har lyst til at det skal stå :). :klem:

Toblerone: Sånne breie ringer er stilig, men jeg har så tynne fingre at det nesten ser groteskt ut på meg :ler:. :klem:

Liljen: Tusen takk. Vi har bestemt oss for at vi skal ha de samme ringene etter at vi har gifta oss. Bruker du begge ringene eller bruker du bare gifteringen? Jeg er også veldig spent på hva vi velger :hoppe::klem:

Ringdiskusjonen tar helt av her :ler:. Det er så moro :hoppe:. Greit å diskutere litt med dere, for sambo tar ikke akkurat helt av når det gjelder de forlovelsesringene :ler:.

Skrevet

Grattis så mye med forlovelsen Pi@. :klem:

Vi har 4mm brede ringer i hvitt gull og inni står det Evig din X + dato da vi giftet oss. :hjerte:

Skrevet

Jeg har også smale fingre altså Pi@, uten at det ser grotesk ut ;)

Du må nesten bare prøve å butikken og se hva du liker med tanke på bredde tenker jeg. Og lett det er det jammen meg ikke. Men morro da :sjarmor:

Skrevet

Har du helt glemt at du er gravid nå? :ler:

Skrevet

Havfrua: *finner fram linjalen min og ser hvor breit det er* Ikke sikkert det er noen dum bredde :), må kikke i butikken. :klem:

Toblerone: Jeg synes det er SÅÅ stilig med brei ring, men når jeg har prøvd breie ringer tidligere (ikke forlovelsesring da, men....) så har det ikke sett fint ut i det hele tatt :grine:. Ser ut som en knokkel med klump på :forvirret:. Ser liksom altfor stort ut, sjølom jeg har ganske lange fingre. Ikke noe annet å gjøre enn å prøve litt forskjellig :hoppe:. :klem:

Toblerone: Gravid????? er jeg gravid?????? :klø: :hoho::klem:

Skrevet

Bruker du samme mail som adressen på msn? Tentke jeg kunensende deg et bilde jeg har der ringen synes, så kan du se selv ;)

Gjest Madden
Skrevet

Har du sååå tynne fingre? Jeg har nemlig også smale, lange fingre..og synes det er utrolig stilig med brede ringer!!! :sjenert:

Sikkert en smakssak også da..og så har det kanskje noe med formen på selve hånden å gjøre?!..hånden min er nemlig ikke så veldig smal direkte..så hvis du har kjempesmal hånd i tillegg til kjempetynne, lange fingre så kan jeg skjønne hva du mener altså!! :)

Blir uansett spennende å høre hva dere kommer frem til!!! :):klem:

Skrevet

våre ringer er også buede inni (såvidt jeg kan huske, den er ikke i bruk om dagen. har fått pølsefingre ;) )

du kan gjerne få vite hva det står i våre også, men det får du såfall få på PM!

Skrevet

:legrine: HOHOO!!!!!GRATULERER!!!!!!!!

Dette hadde jeg ikke akkurat forventa å lese når jeg skulle slumre innom i full fart før Sondre spiser i seg hele pckabelen :ler:

Så utrolig bra!!!Hehehe!! Skal si det har skjedd ting den siste tiden!

Men jeg unner deg det av hele mitt hjerte,du fortjener det virkelig!

:klem::klem::klem:

Skrevet

Havfrua: :klem:

Toblerone: Jeg bruker den mailadressen litt, men den bruker ikke å være helt stabil. Gikk bra i går da :). De bildene deres er bare såå utrolig fine :hjerte:. Det slo meg i går etter at jeg hadde lagt meg at dere passer så utrolig godt sammen sånn utseendemessig :). :klem:

Madden: Jeg har skikkelig knokkelfingre :ler:. Nederste leddet er den desidert tjukkeste delen av fingern og bortsett fra leddene så er fingeren like tjukk hele veien. Skikkelig forklaring av fingra mine :ler:. Problemet blir at jeg må ha en stor nok størrelse for å få den over leddet, men når den har kommet over der så slenger ringen liksom rundt fordi den da blir for stor. Hvis ringen er veldig kraftig så blir det litt rart. Blir spennende å se om jeg klarer å finne en størrelse som passer. Jeg synes også at det er utrolig stilig med breie ringer. :klem:

Petra P: Kan du sende meg PM :). Jeg smugtitta litt i går og det virker som alle ringene jeg så på i allfall var bua inni :klem:

Skrevet

Skytte: Tusen takk :legrine:. Det kom i grunnen like uventa på meg også :ler::klem:

Skrevet

Hadde en skikkelig dårlig start på dagen i dag :sur:. Begynte egentlig i natt da Trollet holdt meg våken. Makan til romstering og sparking. Nå begynner h*n og bli så sterk at jeg rett og slett våkner av romsteringa og det er umulig å sovne før det har gitt seg. Visste ikke helt om jeg skulle :sur: eller :grine: eller :legrine:. Jeg trenger virkelig all søvn jeg kan få. Pga dette var jeg så trøtt i dag at jeg sto opp 20min senere enn vanlig. Hadde dusja i gårkveld så tenkte det skulle gå greit. Kasta på meg noe klær og skulle løpe ned for å smøre mat. Da finner jeg ut at jeg hadde glemt å ta opp brød i går, så det var ingen ting å smøre på :forvirret: og så fant jeg også ut at dagens antrekk var fullstendig overkill dagen før 17.mai. Da var det bare å gå opp for å skifte. Raska med meg det første skjørtet jeg fant og en tights. Skjørtet passa selvfølgelig ikke til brillene, så da måtte jeg ta på meg linser, og så fant jeg ikke noen lang svart singlet til å ha under tskjorta så da prøvde jeg med en hvit. Det ble litt kræsj med skjørtet, men tenkte jeg skulle kompansere med et hvitt hårbånd. Det gikk heller dårlig, fordi hårbåndet var offwithe og singleten var helt hvit :sur:. Da var det bare å ta av seg alt jeg hadde på overkroppen og finne fram en svart langarma genser, og det kommer sikkert til å resultere i at jeg dør av heteslag i løpet av dagen. Og som om ikke det var nok, så hadde jeg laget meg to hårsnurrer bak i nakken og bare ene av dem ble bra :sur:. Vel nede igjen måtte jeg løpe ut med hundene og se om jeg fant noe brød i fryseren. Heldigvis var det et ferdig oppskjært et der, så gadd ikke begynne å tine i mikroen. Smurte bare på og håper det ordner seg til lunsj. Alt i alt så ble jeg bare 10 min forsinka i forhold til vanlig på jobb :).

Ser nå hvor komisk det hele var :ler:, men jeg har blitt helt håpløs med de klærne. De skal liksom stemme 100% ellers får jeg sammenbrudd :ler:

Skrevet
Skjørtet passa selvfølgelig ikke til brillene, så da måtte jeg ta på meg linser

:ler:

her skal det matche, ja :ler:

har sendt deg PM!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...