angelou Skrevet 11. mai 2007 #2621 Skrevet 11. mai 2007 :rødme: Å, når jeg leser det du skriver så gleder jeg meg slik :rødme: Takk, Pi@ for at du får meg til å glede meg Ha ei fin helg!
iss Skrevet 11. mai 2007 #2622 Skrevet 11. mai 2007 Så herlig sambo din er da! Det er så søte de store sterke mennene som blir som myke teddybjørner Gleder meg til vi har de små jeg, og se de dikke og dulle med dem! Vi har vogna i en pappeske enda vi da
Pi@ Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #2623 Skrevet 11. mai 2007 Skytte: Hadde jeg hatt madrass, dyne og sengesett til vogga så hadde jeg nok reid opp den allerede . Foreløpig så har jeg strikkepleddene mine liggende i den, så det ikke skal se så tomt ut. Jeg kan tenke meg at det blir vondt etterhvert med sparkene... angelou: Å så koselig . Nå ble jeg riktig glad for at du ble glad. iss: Jeg gleder meg fryktelig til å se sambo som pappa. Han gleder seg fryktelig sjøl også :rødme: . Nå har jeg faktisk meldt oss på svangerskapskurs den 29. og 31. . Var vist nå eller aldri, siden neste kurs går i september. Var et annet par som var like langt som oss som skulle være med også, så ikke bare vi som er så "kort" på vei. Vet ikke riktig hva det går ut på. Er to kvelder a 3 timer. Sikkert informasjon og fødsel og forhåpentlivis om tida etterpå.
Gjest Madden Skrevet 11. mai 2007 #2624 Skrevet 11. mai 2007 Blir veldig :rødme: jeg også når jeg leser her.....Synes det er utrolig gøy å se hva jeg har i vente hos en annen førstegangsfødende som er kommet litt lenger enn meg!! Er jo UTROLIG spesielt første gangen vi opplever dette...det er rett og slett ubeskrivelig!! Gleder meg fælt til pappa'n også kan kjenne bevegelser fra lille knøtt...det må være herlig!!
iss Skrevet 12. mai 2007 #2626 Skrevet 12. mai 2007 Takk for at du er på msn Da blir det litt lettere da vettu! *pust pust*
Gjest kaffedama Skrevet 13. mai 2007 #2630 Skrevet 13. mai 2007 Åååå nå bare drømte jeg meg helt bort i det du har skrevet Det er så utrolig koselig med spark og leven i magen selv om det etterhvert kan bli sinnsykt vondt når de sparker fra seg! Nå fikk jeg nesten lyst til å bli gravid igjen! Godt at knekkern fikk fiksa på vondtene dine og at du geleida iss gjennom riene. Jeg skulle innom til henne for å sjekke når termin var, og så var sannelig prinsessa ute allerede! til deg og trollet.
Impala Skrevet 13. mai 2007 #2631 Skrevet 13. mai 2007 Er så koselig å lese mye av det samme som jeg opplever for tida Gud så mye moro det kommer til å bli fremover. Så spennende det blir å få vogna i hus da. Vet ikke når vi får vår jeg, men det haster jo ikke akkurat
Skytte Skrevet 13. mai 2007 #2633 Skrevet 13. mai 2007 Vi har blitt tanter!! Tenk at nå er det deg neste gang...!!!Weeee!!! Jeg blir litt vill jeg for jeg husker så godt hvor ubeskrivelig superdupert og sinnsykt spennede alt var! Enig med kaffedama,det frister å bli gravid igjen.... Det blir det blir!! Håper du har hatt ei fiiiin helg!!
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2634 Skrevet 14. mai 2007 25 uker i dag Er det i uke 28 3.trimester begynner :klø: Lurer på hvordan det skal gå, begynner å kjenne meg stor allerede jeg . Nå sier faktisk alle rundt meg at jeg ser så lita ut , men det er sikkert fordi det fortsatt ikke er noe mer sideflesk på meg. Magen står bare rett ut . Jeg tror faktisk min mage stikker like langt ut som venninna mi sin, og hun er 36 uker i dag. Hun har fått det mer i bredden. Tørr ikke tenke på hvordan det skal bli hvis det skal fortsette slik. Når jeg går tur på asfalten så kjenner jeg liksom et strekk/press under navlen. Akkurat som om det begynner å bli for tungt . Skrekk og gru angående hvordan jeg skal bli seende ut etter fødselen hvis magen har tenkt å bli stående en halvmeter rett ut , det kan aldri i verden ta seg inn igjen. Nå er det nok negativt rundt magen . Positive er at jeg har lagt på meg en normal halvkg forrige uke , og at den dumme muskelen er så godt som bra nå . Og selvfølgelig at det virker som om Trollet trives i magen (og vekker mammaen sin med masse spark kl 5 om morran ) og at jeg har verdens herligste samboer, som nå har slått fast at han virkelig begynner å få farsinstinkt :rødme:. Han er absolutt bare herlig for tida . Skikkelig tullerotete innlegg .
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2635 Skrevet 14. mai 2007 Madden: Det er helt fantastisk alt som skjer med kroppen og med den lille inni magen (både på godt og vondt...). Det er veldig moro når mannen kan kjenne spark på utsiden, tror det blir så mye mer virkelig for de også. Nå synes jeg sjøl at det er mer fasinerende og se på at magen rører på seg, enn å kjenne det. Petra P, Epona, shatika og smile*2: iss: Tenk at du er mamma Kaffedama: I går snakka sambo om nr 2 . Jeg sa at nå må vi først få ut Trollet i magen og så kose oss litt med h*n først! Han har blitt helt tullerusk . Impala: Det er kjempemoro at vi er helt likt og å lese om hvordan du opplever det . Nå står vogna vår i stua.Vi må prøvetrille litt rundt flere ganger om dagen begge to . Skytte: Ja, tenk at vi har blitt kg-tanter, og tenk på at neste gang er det min tur
Petra Prøvedokke Skrevet 14. mai 2007 #2637 Skrevet 14. mai 2007 høres ut som det står bra til hjemme hos familien Pi@ om dagen! :rødme:
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2638 Skrevet 14. mai 2007 Toblerone og Petra P: Muligens at jeg og sambo dro en facebookspøk litt for langt i går . Vi skrev at vi var forlova som en slags test på om det var noen som la merke til det.....og reaksjonene lot ikke akkurat vente på seg........nå lurer vi veldig på hvordan vi skal komme oss unna det her......spørs om vi bare blir nødt til å forlove oss . Det var veldig morsomt i går, og egentlig veldig morsomt i dag også, men det var ikke så veldig gjennomtenkt akkurat
Toblerone Skrevet 14. mai 2007 #2639 Skrevet 14. mai 2007 Så det var ikke en utspekulert Pi@-tanke for å få sambo på friertanker da...?
Pi@ Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #2640 Skrevet 14. mai 2007 Toblerone: Nei, det var faktisk ikke det. Det var ment som en helt uskyldig spøk . Tenk at jeg klarte å ikke være utspekulert med vilje .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå