Pi@ Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #2581 Del Skrevet 7. mai 2007 Lucky, Havfrua, Skytte, Kaffedama, Eeoyre og Petra P: 24 uker i dag og opp nesten 2kg på ei uke . Trengte det egentlig fordi jeg gikk ned over en halv kg uka før det igjen, men det var litt ekkelt fordi det var så mye. +4kg nå. Jeg har blitt helt psykoopphengt i klær og hva jeg har på meg for tida. Det er helt greit egentlig, fordi jeg føler meg vel og liker meg sjøl (til tross for ukontrollert vektoppgang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #2582 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvis jeg ikke er helt dum og har misforstått alt så får jeg 9000kr i lønnsøkning etter mellomoppgjøret . Det innebærer et kronetillegg og opp et lønnstrinn . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 7. mai 2007 #2583 Del Skrevet 7. mai 2007 så bra -og hvis 4 kg er det du har gått opp på 24 uker så er jo ikke det noe å bekymre seg for. det er jo igrunn fint lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. mai 2007 #2584 Del Skrevet 7. mai 2007 Det var morro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. mai 2007 #2585 Del Skrevet 7. mai 2007 Vi liker lønnspålegg Særlig når man nærmer seg permisjon Du, 4 kilo er jo ikke veldig mye akkurat, så det kan du nok ta helt med ro ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. mai 2007 #2586 Del Skrevet 7. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. mai 2007 #2587 Del Skrevet 7. mai 2007 Gratulerer med lønntillegg! Og 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. mai 2007 #2588 Del Skrevet 7. mai 2007 Grattis med 24 uker, og lønnstillegg Og hvis du vil vite det, så har jeg lagt på meg 8 kg, men syns ikke det syns andre steder enn på magen, så det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2589 Del Skrevet 8. mai 2007 Petra P: Ja, jeg har lagt på meg 4kg fra utgangsvekta før jeg ble gravid, men jeg har gått litt opp og ned under svangerskapet så langt. Hadde liksom håpet og ikke gå opp mere enn 5kg før uke 30 jeg da , hørt rykter om at kg kommer fort på slutten..... iss: angelou: Lønnspålegg liker vi . Det er nok bare mage, pupper og blod som er vekttillegget for hoftene og rompa er helt likt som før graviditeten.....og i teorien så skjønner jeg at jeg MÅ legge på meg for jeg har bare det jeg må ha fra før . Eeoyre: Fjellrypa: Takk Impala: Takk. Fint å vite hva andre har lagt på seg som er like lang, synes det ikke er noen som legger på seg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2590 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har fått så usannsynlig vondt i den muskelen som jeg har snakka om. Det kom etter rakinga på lørdag og har bare blitt værre og værre. Når jeg går er det bare litt ømt, men hvis jeg skal gjøre andre bevegelser som feks kle på meg, fòre hunder eller rydde ut i oppvaskmaskina så holder jeg på å dø. I går kveld gikk jeg rundt og småhylte da jeg måtte gi hundene mat og ellers er det mye stønning. Typisk at sambo skal være borte hele uka når det blir slik..... . Håper virkelig ikke at jeg har fått betennelse i den dumme muskelen. Jeg skal ringe kiropraktoren nå og klage min nød. Heldigvis er det ingen problemer med å sitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2007 #2591 Del Skrevet 8. mai 2007 Håper knekkeren kan hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2592 Del Skrevet 8. mai 2007 Knekkern er fullbooka hele uka , men han skulle ringe hvis han plutselig fikk en ledig time. Han sa jeg bare måtte være i bevegelse, så lenge det ikke var en akutt betennese (akkurat som om jeg kan vite det.... ) så da prøver jeg å gå et orienteringsløp i dag. Han mente også at jeg ikke burde sitte så mye, men det er lettere sagt enn gjort. Takk for trøsten iss, føler jeg trenger den i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toblerone Skrevet 8. mai 2007 #2593 Del Skrevet 8. mai 2007 Så syne knekkeren var fullbooka... God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2594 Del Skrevet 8. mai 2007 Takk Toblerone Var inne i angelou sin dagbok da det plutselig slo meg at det i dag er nøyaktig 3mnd til jeg går ut i permisjon . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. mai 2007 #2595 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror du snart har tatt meg igjen jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. mai 2007 #2596 Del Skrevet 8. mai 2007 *tar på meg skylda for å ha skremt Pi@* Dumt knekker`n var fullbooka da, håper noen blir akutt syke og må avbestille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #2597 Del Skrevet 8. mai 2007 iss: Ja, bare pass deg, plutselig blir jeg mamma før deg . angelou: Det går veldig fint for jeg gleder meg fryktelig til å hilse på Trollet . Forhåpentligvis så kommer det en eller annen avbestilling ganske snart. Det er litt vondt å sitte i dag faktisk . Under lunsjen så var Trollet helt gal i magen slik at jeg tydelig så det på utsiden . Magen dunka noe fryktelig . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. mai 2007 #2598 Del Skrevet 8. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 8. mai 2007 #2599 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei hei Så dumt kiropraktoren var fullbooka Når fikk du time da? Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 8. mai 2007 #2600 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei. Og og håper vondtene blir skremt vekk av orienteringsløpet. Du er kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå