Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Lucky, Havfrua, Skytte, Kaffedama, Eeoyre og Petra P: :klem:

24 uker i dag :hoppe: og opp nesten 2kg på ei uke :overrasket:. Trengte det egentlig fordi jeg gikk ned over en halv kg uka før det igjen, men det var litt ekkelt fordi det var så mye. +4kg nå.

Jeg har blitt helt psykoopphengt i klær og hva jeg har på meg for tida. Det er helt greit egentlig, fordi jeg føler meg vel og liker meg sjøl (til tross for ukontrollert vektoppgang :redd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke er helt dum og har misforstått alt så får jeg 9000kr i lønnsøkning etter mellomoppgjøret :danse:. Det innebærer et kronetillegg og opp et lønnstrinn :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra :)

-og hvis 4 kg er det du har gått opp på 24 uker så er jo ikke det noe å bekymre seg for.

det er jo igrunn fint lite :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi liker lønnspålegg :) Særlig når man nærmer seg permisjon :)

Du, 4 kilo er jo ikke veldig mye akkurat, så det kan du nok ta helt med ro ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 24 uker, og lønnstillegg :hoppe:

Og hvis du vil vite det, så har jeg lagt på meg 8 kg, men syns ikke det syns andre steder enn på magen, så det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Ja, jeg har lagt på meg 4kg fra utgangsvekta før jeg ble gravid, men jeg har gått litt opp og ned under svangerskapet så langt. Hadde liksom håpet og ikke gå opp mere enn 5kg før uke 30 jeg da :sjenert:, hørt rykter om at kg kommer fort på slutten..... :klem:

iss: :hoppe:

angelou: Lønnspålegg liker vi :sjarmor:. Det er nok bare mage, pupper og blod som er vekttillegget for hoftene og rompa er helt likt som før graviditeten.....og i teorien så skjønner jeg at jeg MÅ legge på meg for jeg har bare det jeg må ha fra før ;). :klem:

Eeoyre: :klem:

Fjellrypa: Takk :klem:

Impala: Takk. Fint å vite hva andre har lagt på seg som er like lang, synes det ikke er noen som legger på seg jeg... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Jeg har fått så usannsynlig vondt i den muskelen som jeg har snakka om. Det kom etter rakinga på lørdag og har bare blitt værre og værre. Når jeg går er det bare litt ømt, men hvis jeg skal gjøre andre bevegelser som feks kle på meg, fòre hunder eller rydde ut i oppvaskmaskina så holder jeg på å dø. I går kveld gikk jeg rundt og småhylte da jeg måtte gi hundene mat og ellers er det mye stønning. Typisk at sambo skal være borte hele uka når det blir slik..... :tristbla:. Håper virkelig ikke at jeg har fått betennelse i den dumme muskelen. Jeg skal ringe kiropraktoren nå og klage min nød. Heldigvis er det ingen problemer med å sitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkern er fullbooka hele uka :grine:, men han skulle ringe hvis han plutselig fikk en ledig time. Han sa jeg bare måtte være i bevegelse, så lenge det ikke var en akutt betennese (akkurat som om jeg kan vite det.... :forvirret: ) så da prøver jeg å gå et orienteringsløp i dag. Han mente også at jeg ikke burde sitte så mye, men det er lettere sagt enn gjort.

Takk for trøsten iss, føler jeg trenger den i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Toblerone :klem:

Var inne i angelou sin dagbok da det plutselig slo meg at det i dag er nøyaktig 3mnd til jeg går ut i permisjon :overrasket::hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*tar på meg skylda for å ha skremt Pi@*

:ler:

Dumt knekker`n var fullbooka da, håper noen blir akutt syke og må avbestille :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: Ja, bare pass deg, plutselig blir jeg mamma før deg :ler:. :klem:

angelou: Det går veldig fint for jeg gleder meg fryktelig til å hilse på Trollet :). Forhåpentligvis så kommer det en eller annen avbestilling ganske snart. Det er litt vondt å sitte i dag faktisk :tristbla:. :klem:

Under lunsjen så var Trollet helt gal i magen slik at jeg tydelig så det på utsiden :legrine:. Magen dunka noe fryktelig :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så dumt kiropraktoren var fullbooka :sur: Når fikk du time da?

Ha en strålende kveld

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...