Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt med noen fordeler ved å bo i distriktet også :)

Skrevet

Jeg har blitt forkjøla :grine:. I løpet av gårdagen fikk jeg ordentlig vond hoste og i dag er det ennå værre. I tillegg så er det vondt nedover mot lungene (ikke så lett å forklare). Håper ikke jeg får bronkitt :tristbla:. Jeg har fått merkbart dårligere imunforsvar som gravid :sur:.

smile: Jeg tror også at det tar litt tid før vi klarer å kjenne hva slags kroppsdel det er. Stort sett så tror jeg det enten er hue (når det er noe lite som stikker opp helt øverst i livmora) og ryggen vi kjenner. I går kveld etter at jeg hadde lagt meg tror jeg Trollet lå tvers over magen for da kjente vi noe langsmed hele overkanten av livmora og ingen ting nederst :). I tillegg så var magen uvanlig brei :ler:. Jeg har ei venninne som er omtrent like langt som deg og hun kan nå kjenne tydelig at det er en fot feks :legrine:. :klem:

Kaffedama*2: I dag har jeg på meg de røde brillene :sjarmor::klem:

iss: Jeg trodde egentlig dagboka mi var stengt på den tida av døgnet du har vært innom :overrasket::ler:. :klem:

Nå er jeg glad for at det er fredag. Har vært litt sliten og trøtt hele uka. Bestemt meg for å bare ta det helt med ro.

Skrevet

angleou: Ja, noen må det jo være............ lett tilgang på jordmortimer og lite å bruke pengene på :hoho::klem:

Skrevet

Hihi - ja, jeg har flytta fra bygda til byen jeg da :) Og har litt for mye å bruke pengene på, men har fått bra oppfølging så langt (på sykehuset da :sjenert: )

Skrevet

Jeg også kjenner tydelig hva som er hva nå ja. Men så flytter den ikke noe særlig på seg lenger heller så det er ganske lett å kjenne. Jeg kjenner at foten er mye sterker og større enn hånda f.eks. Hånda kiler meg på hoftebeinet når jeg sitter :hjerter: mens beina kiler ribbeina :ler:

Ønsker deg en super helg med magetrollet ditt!!! :klem:

Skrevet

Nei nei ikke godt å lese at ydlingspi@ mi er forkjøla :tristbla:

*bli friskvibber sendes nordover*

Hmm..jeg husker faktisk ikke hvordan sparkene i magen kjentes ut...

Men jeg kan love deg det gjør vondt når han sparker nå :ler: Kravler over hele oss og spreller og sparker villt for å komme seg fremover!De er nå gode selv om de har voldelige tendenser :ler:

Jeg driver forøvrig å forklarer sambo at vi snart må prøve på en til......... :sjenert:

De blir jo så fort stor.....!

Håper du får slappet godt av i helga og koser deg mye!

:klem::klem::klem:

Skrevet

Får håpe formen din er mye bedre nå da :troest:

Håper alt er bra med deg! Ha en super søndag :klem:

Gjest Madden
Skrevet

:klem: Håper du er frisk igjen vennen!! Ikke no moro å være sjuk nei! Jeg føler jeg har sluppet rimelig unna...har nemlig vært bittelitt uforsiktig i klesveien i det siste...jeg er overbevist om at sommeren er i ankomst, og nekter å innse at jeg burde ha fotside bukser til tross for blåfrosne legger i capri! :ler: Jakker er også overvurdert når man kan gå i fine sommertopper...den skumle vinden har nemlig ikke klart å påføre meg noe nevneverdig av sykdom nemlig...så enn så lenge så lever jeg litt farlig kan man trygt si! :sjarmor: er det vår, så ER det vår! :ler:

Skrevet

Jeg har fått den ultimate forkjølelse :grine:, den har alt :forvirret:. I går var jeg sengeliggende, har dratt meg en liten tur på jobb i dag, bare fordi jeg MÅTTE ordne noe. Fatter ikke hvorfor det er nødvendig at jeg skal bli SÅ sjuk når jeg blir sjuk :sur:. Håper jeg får tilbake mitt gamle immunforsvar etter svangerskapet....

:kyss: til alle som har vært innom

Skrevet

:troest: Stakkars Pi@

Sender over en :kaffe: og Muffin du kan kose deg med :klem:

Skrevet

Stakkars Pi@ mor da, sender en kjempestor godbedrings :klem: til deg

Skrevet

Stakkars Pi@, håper du blir frisk snart igjen :klem:

Tror faktisk jeg har bedre immunforsvar nå jeg, for dette er første vinteren på mange år jeg ikke har hatt en tre-dagers forkjølelse :overrasket:

Gjest kaffedama
Skrevet (endret)

God bedring og masse :klem:-er og en :klappe: fordi du klarer å nyte livet (når du ikke er syk da).

Endret av kaffedama

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...