angelou Skrevet 27. april 2007 #2522 Skrevet 27. april 2007 Godt med noen fordeler ved å bo i distriktet også
Pi@ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #2523 Skrevet 27. april 2007 Jeg har blitt forkjøla . I løpet av gårdagen fikk jeg ordentlig vond hoste og i dag er det ennå værre. I tillegg så er det vondt nedover mot lungene (ikke så lett å forklare). Håper ikke jeg får bronkitt . Jeg har fått merkbart dårligere imunforsvar som gravid . smile: Jeg tror også at det tar litt tid før vi klarer å kjenne hva slags kroppsdel det er. Stort sett så tror jeg det enten er hue (når det er noe lite som stikker opp helt øverst i livmora) og ryggen vi kjenner. I går kveld etter at jeg hadde lagt meg tror jeg Trollet lå tvers over magen for da kjente vi noe langsmed hele overkanten av livmora og ingen ting nederst . I tillegg så var magen uvanlig brei . Jeg har ei venninne som er omtrent like langt som deg og hun kan nå kjenne tydelig at det er en fot feks . Kaffedama*2: I dag har jeg på meg de røde brillene iss: Jeg trodde egentlig dagboka mi var stengt på den tida av døgnet du har vært innom . Nå er jeg glad for at det er fredag. Har vært litt sliten og trøtt hele uka. Bestemt meg for å bare ta det helt med ro.
Pi@ Skrevet 27. april 2007 Forfatter #2524 Skrevet 27. april 2007 angleou: Ja, noen må det jo være............ lett tilgang på jordmortimer og lite å bruke pengene på
angelou Skrevet 27. april 2007 #2525 Skrevet 27. april 2007 Hihi - ja, jeg har flytta fra bygda til byen jeg da Og har litt for mye å bruke pengene på, men har fått bra oppfølging så langt (på sykehuset da )
smile Skrevet 27. april 2007 #2527 Skrevet 27. april 2007 Jeg også kjenner tydelig hva som er hva nå ja. Men så flytter den ikke noe særlig på seg lenger heller så det er ganske lett å kjenne. Jeg kjenner at foten er mye sterker og større enn hånda f.eks. Hånda kiler meg på hoftebeinet når jeg sitter mens beina kiler ribbeina Ønsker deg en super helg med magetrollet ditt!!!
Skytte Skrevet 27. april 2007 #2529 Skrevet 27. april 2007 Nei nei ikke godt å lese at ydlingspi@ mi er forkjøla *bli friskvibber sendes nordover* Hmm..jeg husker faktisk ikke hvordan sparkene i magen kjentes ut... Men jeg kan love deg det gjør vondt når han sparker nå Kravler over hele oss og spreller og sparker villt for å komme seg fremover!De er nå gode selv om de har voldelige tendenser Jeg driver forøvrig å forklarer sambo at vi snart må prøve på en til......... De blir jo så fort stor.....! Håper du får slappet godt av i helga og koser deg mye!
Lucky? Skrevet 29. april 2007 #2532 Skrevet 29. april 2007 Får håpe formen din er mye bedre nå da Håper alt er bra med deg! Ha en super søndag
Gjest Madden Skrevet 29. april 2007 #2534 Skrevet 29. april 2007 Håper du er frisk igjen vennen!! Ikke no moro å være sjuk nei! Jeg føler jeg har sluppet rimelig unna...har nemlig vært bittelitt uforsiktig i klesveien i det siste...jeg er overbevist om at sommeren er i ankomst, og nekter å innse at jeg burde ha fotside bukser til tross for blåfrosne legger i capri! Jakker er også overvurdert når man kan gå i fine sommertopper...den skumle vinden har nemlig ikke klart å påføre meg noe nevneverdig av sykdom nemlig...så enn så lenge så lever jeg litt farlig kan man trygt si! er det vår, så ER det vår!
Pi@ Skrevet 30. april 2007 Forfatter #2535 Skrevet 30. april 2007 Jeg har fått den ultimate forkjølelse , den har alt . I går var jeg sengeliggende, har dratt meg en liten tur på jobb i dag, bare fordi jeg MÅTTE ordne noe. Fatter ikke hvorfor det er nødvendig at jeg skal bli SÅ sjuk når jeg blir sjuk . Håper jeg får tilbake mitt gamle immunforsvar etter svangerskapet.... til alle som har vært innom
Eeyore Skrevet 30. april 2007 #2536 Skrevet 30. april 2007 Stakkars Pi@ Sender over en :kaffe: og Muffin du kan kose deg med
Lucky? Skrevet 30. april 2007 #2537 Skrevet 30. april 2007 Stakkars Pi@ mor da, sender en kjempestor godbedrings til deg
Impala Skrevet 30. april 2007 #2538 Skrevet 30. april 2007 Stakkars Pi@, håper du blir frisk snart igjen Tror faktisk jeg har bedre immunforsvar nå jeg, for dette er første vinteren på mange år jeg ikke har hatt en tre-dagers forkjølelse
Gjest kaffedama Skrevet 30. april 2007 #2539 Skrevet 30. april 2007 (endret) God bedring og masse -er og en fordi du klarer å nyte livet (når du ikke er syk da). Endret 30. april 2007 av kaffedama
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå