Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med nye briller!! Deilig å føle seg fresh og ny!

Msn :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skytte: :klem:

iss: I dag har jeg på meg de lilla brillene :briller:. De er skikkelige kontorbriller :ler:. Veldig morsomt med nye briller, jeg digger det :sjarmor:. :klem:

I dag fikk jeg mail angående honorar for foredraget jeg holdt før påske. Tenkte at hvis jeg fikk 400-500kr så skulle jeg være storfornøyd, og så spurte de om det var greit nok med 1500kr :hakeslepp:. Tror jeg skal bli profesjonell foredragsholder, er vist lønnsomt det :).

Skrevet

Jeg er så superfasinert av magen. Tror jeg kunne fylt en 100% stilling med å studere den, kjenne på den og føle den :ler:. I omtrent ei uke nå så har både jeg og sambo klart å kjenne Trollet i magen. Klarer ikke helt å kjenne hva slags kroppsdel ennå, men det er unnsett veldig moro. Når jeg kjenner h*n så kan jeg dytte på den lille kroppen, og dytter jeg for mye så sparker h*n sint tilbake :legrine:. Jeg innbiller meg at h*n blir litt irritert i allfall :ler:. I går da sambo snakka inntil magen og sa "hallo" så kom det et kjempespark tilbake, og så snakka han litt med Trollet og dytta litt så fikk han respons :rødme:. Det er første gang vi har følt vi har kunnet kommunisere med Trollet litt på ordentlig :legrine:.

Skrevet

Impala: Takk :klem:

Toblerone: Ja, det var veldig overraskende. Virker som om de var fornøyd i allfall :). :klem:

Skrevet
Jeg er så superfasinert av magen. Tror jeg kunne fylt en 100% stilling med å studere den, kjenne på den og føle den :ler:. I omtrent ei uke nå så har både jeg og sambo klart å kjenne Trollet i magen. Klarer ikke helt å kjenne hva slags kroppsdel ennå, men det er unnsett veldig moro. Når jeg kjenner h*n så kan jeg dytte på den lille kroppen, og dytter jeg for mye så sparker h*n sint tilbake  :legrine:. Jeg innbiller meg at h*n blir litt irritert i allfall :ler:. I går da sambo snakka inntil magen og sa "hallo" så kom det et kjempespark tilbake, og så snakka han litt med Trollet og dytta litt så fikk han respons  :rødme:. Det er første gang vi har følt vi har kunnet kommunisere med Trollet litt på ordentlig :legrine:.

Så koselig :hjerter:

Gleder meg :)

Skrevet

Så koselig å lese om magen og den lille inni der som kommuniserer med dere :)

Profesjonell foredragsholder ja - det skal jeg blir når jeg blir stor :ler:

Skrevet

:vinke:

Er sååå dårlig til å følge med på KG om dagen :( Allerede over halvveis! Tida flyr fra meg, tror jeg... :ler:

så koselig å lese om magen din og lille gullet inni der :hjerter: og så herlig å kjenne liv da! Savner det litt jeg..... :sjenert:

:klem:

Gjest Madden
Skrevet

:hjerter: ååå så herlig!!! Jeg gleder meg bare sånn til jeg også kjenner skikkelige spark...og ikke minst til pappa'n også kan kjenne!!! :rødme:

Du er jammen heldig altså!!! :)

Og for en avkastning på det foredraget da!!! *gisp* :ler: Tror jeg hadde tatt på meg flere hvis de betalte så bra ja!! :sjarmor:

Skrevet

moro med masse liv i magen!!

:klem:

Skrevet

Så herlig å kjenne liv i magen! :hjerter_rundt: Enig i at det er altoppslukende å følge med på det som skjer i magen. :Nikke:

Koselig å ligge sammen og kjenne på magekrabaten. :rødme:

Skrevet

Så herlig å lese om dagene dine og tankene rundt magen og Trollet inni der! Det er så utrolig deilig å være gravid, nyt det! Og så deilig å kjenne liv både inni og utenpå! Husker godt første gang jeg kjente liv utenpå også, og første gang sambo fikk kjenne det - herlig! :legrine: Mimrer tilbake jeg nå, når jeg leser hva du forteller om, for man glemmer ting så altfor fort. Sånne 100% stilinger med magenyting og magestudering skulle det jammen ha vært! :ler:Høres forresten ut som du begynner å bli litt venn med magen din, det er jeg glad for å lese! :smilorange:

God klem til deg og Trollet!

Skrevet

I dag har vi vært på 2. jordmorkontroll. Alt sto bra til med både meg og Trollet. Symfysemålet lå helt i øverkant av det grønne området, så det er nok ikke feil at jeg ble flytta ei hel uke :), og ikke rart magen ser ut som den gjør :ler:. Jeg fikk snakka litt med JM om tankene rundt vektøkning og dumme kommentarer. Hvis jeg ville kunne jeg komme tilbake om to uker å snakke mer, men jeg satte ikke opp noen time da. Venter de vanlige 4 ukene til neste gang. Godt å vite at jeg kan få time hvis jeg føler for det.

Impala: Det er helt fantastisk og sikkert ikke lenge til du opplever det samme :). Det blir mer og mer stas å være gravid når vi kan få mere kontakt med Trollet. :klem:

angelou: Spørs om vi må finne noe veldig interesant og holde foredrag om også da..... :sjenert::klem:

Leonessa: Ja, det er helt utrolig hvor fort det går :legrine::klem:

Madden: Det er ikke lenge til du også kjenner spark nå. Jeg kjente spark på utsiden like før jeg var 20uker og sambo kjente det 20+1 :). :klem:

Eeoyre: :klem:

Petra P: :klem:

Kakao: Det er veldig koselig å ligge sammen å kjenne og trykke på magen og kjenne på spark :). :klem:

Epona: Jeg tror nok også jeg kommer og savne å være gravid. Det er helt fantastisk :legrine:. Jeg har blitt venn med magen min nå, synes den er veldig fin sjølom jeg godt kan legge meg litt ut i bredda også :ler:, men vekta er jeg ikke helt venner med ennå :forvirret:. Kjennes ut som om det bedrer seg sakte, men sikkert :). :klem:

Skrevet

Så koselig å lese om magen, og så bra at du blir mer komfortabel med den og vekta også - gravide damer er jo helt nydelige :)

Gleder meg til å bli nydelig :ler:

Skrevet

angelou: :klem:

Jordmora sa faktisk at jeg måtte ta kontakt hvis jeg ikke kjente liv en dag, fordi jeg har kjent så mye så lenge :overrasket:. Vanligvis sa hun det fra uke 24, men det er jo snart :). Trodde ikke det gjaldt før uke 28 jeg. Varierer sikkert litt fra sted til sted, og hvor stor kapasitet jordmora har. Fint og bo i distrikt når det betyr litt ekstra oppfølging :).

Skrevet

Deilig med så masse liv! Jeg kjente også fra hver dag i den perioden du er i nå! :hoppe: (men du kommer nok enda til å slite noen uker med å finne ut hvilken kroppsdel som stikker ut hvor for den slår kollbøtter hos deg enda ;) Men om en del uker tipper jeg det blir lettere! :hjerter: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...