Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fjellrypa: Merker jo at jeg ikke har like mye energi som vanlig, men i forhold til 1.trimester så er alt mye bedre. Jeg tror ikke det går ann å forvente at energinivået skal være bedre som gravid enn ikke gravid. :klem:

Joda, det går fint an å forvente det. :rodme: Bare så synd at virkeligheten ikke lever opp til forventningene....

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arg nettet kræsja :sur:

Det er liv i meg, men jeg har vært borte i helga og er ellers vært fryktelig trøtt. Blir bare tull i mange dager når jeg sover dårlig ei natt :sur:.

Besøkte venninne med 5 dager gammel baby i helga. Hun var bare så utrolig søt og lita :rødme:. Det var til og med bare sjarmerende da hun gulpa omtrent en liter på meg :ler:.

Impala*2: Helt enig i at det viktigste er at du kjenner at det er liv, sjølom mannen din kanskje mener noe annet :ler:. :klem:

Evergood: Jeg rakk ikke å hilse på før du forsvant igjen :tristbla:, men jeg tror jeg vet hvem du var før ;). :klem:

angelou, Kaffedama, iss, Madden og smile: :kyss:

Fjellrypa: :ler: huff da. :klem:

Magen har forresten vokst noe enormt siste uka. Var STOR forskjell på magen forrige mandag og i går. Nå har jeg en skikkelig ball frampå magen, nesten så det begynner å se litt rart ut fordi jeg fortsatt ikke har lagt meg noe ut i bredda :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sprettoy: <-- meg

Er helt kokt i hue, etter å ha plagdes med det jeg holder på med i hele dag. Han som lærer meg opp mener jeg har godt av å plages, jeg er ikke like sikker på det :sjenert:

angelou, Petra P, Impala og iss: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt meg nye briller i dag :sjarmor:. To par :sjarmor:. Ett par lilla og ett par røde :sjarmor:. Eneste som er litt :forvirret: er at de er sterkere enn de gamle og jeg må venne meg til de. Ble litt kvalm da jeg tok de på :ler:. Skulle hatt sterkere glass siden 2005, så det var på tide og jeg fikk deala meg til en veldig god pris :sjarmor:.

Eeoyre: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...