Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

iss: Ja, også er det så lett å få inntrykk av at man MÅ ha alle mulige dippedutter. :klem:

Petra P: Vi kommer også til å lete til vi finner noe brukt, derfor er det greit å være i ute i god tid. :klem:

smile: Tror det alltid vil være slik at man tenker at man har valgt feil. :klem:

Liljen: :klem:

Fjellrypa: Det er sikkert den jeg så. :klem:

kakao: Jeg tror også at bilsete er noe av det letteste fordi vi er veldig opptatt av at sete skal være mest mulig sikkert. Vi kan ikke kjøpe isofix da, fordi vi ikke har slikt feste i bilen, men jeg har sett på den testen jeg også og det finnes gode alternativer med vanlig base. Er ikke ei dyne ei dyne :redd:. :klem:

Madden: Det er veldig moro å kunne for alvor begynne å se på ting og kjøpe de inn. Det er helt anderledes å handle inn babyklær med mage enn før den kommer :ler:. :klem:

smile: :klem:

Impala: Som om jeg skulle sagt det sjøl. Bilstol ville vi aldri kjøpt brukt eller spart penger på, men det er mye annet som ikke trenger være det dyreste eller nyeste. Og ikke minst det er masse man ikke trenger i det hele tatt. Vi skal heller ikke ha bleiebøtte f.eks. Tenk nå er vi 21 uker på vei :legrine::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg snuppa!!

Gratulerer så mye med uke 21!!!Nå er du over halvveis tenk på det!

Åh,det er så kos med utstyrsinnkjøp :sjarmor: Så herlig å få på plass litt etter litt av alt det den lille trenger!

Men det er så sant så sant at det er jammen meg mye den ikke trenger også :ler:

Alle ler når de ser bleiebøtta vår!For det er ei helt vanlig hvit bøtte med lokk til 40,- Det morsomme er at jeg har satt den på en gammel hvit plastpidestall(sånn som andre folk har blomster på!)Syns det ar så himla kjekt for da kunne jeg pakke bleia boms i bøtta med en gang,jeg slapp å bøye meg og søla slapp å stå på varmekablene!

Jeg kjøpte vogndyne på kid,very billig!De er også billige hos sparkjøp!Og der har de billigst gulpekluter!Jeg sydde en del vaskekluter selv,resten kjøpte vi på europris.De er kjempegode for de er helt tynne og ganske store!

Er bare å spørre hvis det er noe du lurer på eller vil sammenligne etc!

Kan hende jeg husker litt :ler:

Kos deg masse med go`magen din!Du er så fin så fin!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Smarte tips. Godt at du minner meg på at du finnes der med masse mer erfaring enn det jeg har når det gjelder innkjøp og hva som trengs/ikke trengs. :klem:

smile: Det går utrolig fort nå synes jeg, nesten for fort :sjenert:. Hos meg har 2. trimester hittil vært akkurat slik det beskrives i bøkene. "Full" av energi, det synes at jeg er gravid men jeg er ikke hemma på noe måte av magen :). Med andre ord, helt fantastisk :legrine:. :klem:

Trollet har vært så stille i helga, bare kjent noen få spark en to tre ganger om dagen. Tok det veldig rolig og tenkte ikke noe over det i helga, men i dag ble jeg litt bekymra pga mareritt om å miste igjen, men de siste to timene har det vært masse romstering :hjerter:. Snille søte Trollet mitt beroliger mammaen sin :). Vet at det bare er tull å bekymre seg, men det er ikke så lett å la være :sjenert:. Jeg har jo morkaka på høyre side foran, og kjenner derfor bare de små bevegelsene på venstre side (de store over hele magen) og hvis trollet ligger slik at h*n ikke sparker/rører på seg på den sida så kjenner jeg det knapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Jeg kan tenke meg det.... :klem:

Jeg har fått nye kontormøbler på jobb i dag. Det ble überstilig :sjarmor:, ikke lyst til å dra hjem i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir litt mer slitsomt i 3. trimester :sjenert: Husker da jeg spratt rundt og struttet med magen og hadde masse energi! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 21 uker :hoppe:

Tenk at vi virkelig er halvveis :grine2:

Det har vært mindre spark her også noen dager, men idag har h*n tatt det igjen tror jeg. Kjenner også godt at den snur seg :)

Kan da ikke være lenge til vi kjenner spark på utsiden oftere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lever også veldig godt uten bleiebøtte!

:)

Godt at formen er så bra om dagen! Husker jeg var skuffet over andre trimester, syntes ikke jeg fikk så mye mer energi. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vært på konferanse i går og på onsdag. Slitsomt, men interessant. Og så har jeg kurert meg sjøl for Trollklærshopping :ler:. Tror jeg har det meste vi trenger av klær til starten nå.

Ellers vokser magen noe så vanvittig for tida. Går rundt med konstant magespreng, noe som er ganske så ubehagelig. Jeg har ikke navle igjen :ler:, den er blitt helt flat og er i ferd med å komme utover. Huden rundt navlen ser litt sprengt ut, men ingen strekkmerker foreløpig :).

Smile: :klem:

iss*2: :klem:

Impala: Nå kjenner jeg spark på utsida hver dag :legrine:, og hadde ikke sambo jobba så mye for tida så hadde nok han også kjent det hver dag...... (eller kanskje det er jeg som jobber mye :ler:). :klem:

Kaffedama*2: Sendt deg sms jeg ;). :klem:

Eeyore: Det går veldig fint med hundene :). :klem:

Fjellrypa: Merker jo at jeg ikke har like mye energi som vanlig, men i forhold til 1.trimester så er alt mye bedre. Jeg tror ikke det går ann å forvente at energinivået skal være bedre som gravid enn ikke gravid. :klem:

Epona: Ja, det går fryktelig fort :klem:

Angelou: Trollet virker veldig snill.....foreløpig i allfall :ler:. :klem:

Petra P: :klem:

Toblerone: Jeg sitter forran dataen hele dagen på jobb, så jeg har ikke orka og skrudd på maskina når jeg kommer hjem....og så har jeg vært borte et par dager også denna uka. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers vokser magen noe så vanvittig for tida. Går rundt med konstant magespreng, noe som er ganske så ubehagelig. Jeg har ikke navle igjen :ler:, den er blitt helt flat og er i ferd med å komme utover. Huden rundt navlen ser litt sprengt ut, men ingen strekkmerker foreløpig :).

Impala: Nå kjenner jeg spark på utsida hver dag  :legrine:, og hadde ikke sambo jobba så mye for tida så hadde nok han også kjent det hver dag...... (eller kanskje det er jeg som jobber mye :ler:). :klem:

Magespreng har jeg ikke merket noe til, og navlen er enda som den alltid har vært.

Heldig du som kjenner spark på utsiden hver dag da. Men nå er nok du endel tynnere enn meg også, så hos meg har den nok litt mer å sparke gjennom, men så lenge jeg kjenner at den sparker og at det er liv, så er det viktigst syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...