Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lykke til på UL i morgen. :kose:

Jeg fikk beholde min egen termin så nå må ikke du snuble det til da slik at du havner bak meg i køen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må komme med rapport fra frisøren i dag. Det var veldig festlig sjølom jeg fortsatt har vondt i huebunnen :overrasket::ler:. Kom til frisøren og ble møtt av den sure dama, satte meg ned i stolen og jeg hadde så vidt fått sagt hvordan jeg ville ha det og spurt om hun hadde noen forslag til hvordan panneluggen kunne være før hun satte i gang. Hun gikk helt amok i håret mitt og lugga meg noe fryktelig. Det var et par småtover hun bare røska ut, og da hun klippet så dro hun liksom saksa igjennom håret mitt så det også lugga. Pina tok 15min og da presterte hun og rive ut ene øredobben min også :ler: og ikke sa hun et ord :ler:. Klippen er jeg fornøyd med da, men aldri i verden om jeg slipper løs det beistet i håret mitt igjen :hoho:. Tror ikke hun har skjønt så veldig mye når det gjelder service og at jeg faktisk går dit FRIVILLIG og BETALER for en tjeneste. Uansett en morsom histore.

iss: :hoppe:

Madden: Jeg har alliert meg med iss angående referat etter UL'en fordi jeg kommer til å bli litt sen hjem :). :klem:

Eeyore: se ovenfor :ler::klem:

Havfrua: Jeg blir sikkert flytta tilbake :ler::klem:

Toblerone og kaffedama: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Trollet er perfekt :legrine:

Alt var i orden med Troll, og h*n sprellet og koste seg masse i mammas mage!! Terminen ble flyttet en uke frem, så nå er pi@ plutselig 20+2 idag!! :overrasket:

Tror pi@ tar meg igjen snart jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

:legrine: Så HERLIG!!!! :legrine:

Det var fantastiske nyheter Pi@! Så glad på dine vegne at alt gikk fint...og tenk for en luksus å få en hel uke gratis da!!! :sjarmor::ler:

Skulle ønske det var meg...for da var jeg enda nærmere!!! :ler:

:hoppe: må bare hoppe litt for deg og lilletrollet!!! :hoppe::ler:

...og du...Hun frisøren er jo bare helt :overrasket: ....jeg tror jeg hadde kommet til å sagt henne et par ord eller tre... :frustrert::ler: Du skulle brukt hormonene dine kjære deg!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg utrolig sliten og veldig lykkelig. For en dag :legrine:. Klarer ikke helt å beskrive hvor fint det var å se Trollet :legrine:. Klarer ikke helt å skrive så mye i dag jeg :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du stikker av med en hel uke......vet ikke helt om jeg likte det altså. ;)

Nei da, bare tuller jeg altså! Er selvsagt kjempeglad for å høre at alt står bra til med magetrollet og så morro at mannen din kjenner spark på utsiden av magen. Det er det en her hjemme som gleder seg veldig til skal jeg love det.

Endret av Havfrua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Her var det mye god lesning!!! :hoppe: :hoppe:

Kos dere videre med spark og en uke fram i tid da! Så deilig det må være!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...