Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: :kyss:

Etter å ha vært på døra til to butikker fant jeg endelig garn på rema for å strikke lue til Trollet med dødningehuer på :sjarmor:. Det er omtrent ingen butikker som er åpne her i bygda i dag, godt rema har alt :ler:. Stått litt stille på strikkefronten om dagen, men nå er jeg i full gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig fått vaska, strøket og hengt opp kjøkkengardinene igjen..........har ikke vært noen gardiner der etter at julegardinene ble tatt ned :hoho:

Jeg skal ikke mobbe deg, mine kom ikke på plass før i forrige uke... :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Bare ta av i boka mi nårsomhelst du!! :klem: Heeelt iorden det! :ler:

Stor collegegenser ja...godt tips! Skal huske på det!! Skulle egentlig bare innom for å ønske deg god påske!! Kos deg i solveggen, og ikke ta for hardt i!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Dødningehuelua blir superkul. Jeg blir nødt til å lage matchende votter også. Eneste var at jeg klarte på ett eller annet vis å mikse svart og hvit slik at skallene ble svarte og ikke hvite :ler:, men synes ikke det gjorde noe. :klem:

Eeyore: :hoho: Trodde slike ting bare skjedde her i huset jeg :ler::klem:

Madden: :). :klem:

Jeg har vondt i hånda fordi jeg sprengstrikker :ler:. Blir litt overivrig og overkreativ i perioder, og da går ikke fingrene fort nok. Var og rana svigers for garn i dag og der fant jeg en ferdig bol til en genser. Yberkul, men med den værste 80-talls fasongen, hvis jeg lager den ferdig etter mønsteret. Den skal bli et skjørt :hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du koser deg med liv og spark du også ja :hjerter:

Det er utrolig koselig altså. Tror jeg kjente spark på utsiden på torsdagsmorgen, men har ikke kjent det på utsiden siden, så det spørs vel litt hvordan den ligger også når den sparker. Syns det er liv og røre inni der hele dagen nå jeg :)

Kos deg de siste fridagene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffedama: Tror gardinvask bare gjaldt for akkurat disse kjøkkengardinene, det gjelder i allfall IKKE for stuegardiner :ler::klem:

Impala: Merka stor forskjell de siste dagene, nå tar det støtt og stadig av i magen :legrine:. Jeg har bare kjent det på utsiden noen få ganger jeg også. Ikke lett å time det til akkurat når Trollet sparker, ennå verre å få sambo sin hånd på magen til riktig tid :ler::klem:

Eeyore: :klem:

19 uker i dag faktisk :hakeslepp:

I går kveld fikk jeg ikke sove. Lå bare og kjente på Trollet i magen som var helt vill :legrine: og tenkte på hvor utrolig fint jeg har det for tida. Jeg kjenner meg helt rolig og avslappa. Ikke noe antydning til rastløshet i kroppen. Det er helt utrolig, tror aldri jeg har kjent en slik ro inni meg tidligere. Jeg har en spennende jobb, noe jeg har satt veldig høyt, jeg har Trollet i magen og jeg har verdens beste samboer :).

Jeg gleder meg masse til å bli mamma, men jeg gleder meg nesten ennå mer til å se sambo som pappa :legrine:, og så gleder jeg meg til å bli kjent med Trollet. Lurer på om h*n får temperament som meg, eller blir rolig og sindig som pappaen sin. Sta blir h*n i allfall :ler:. Begynner virkelig å gå opp for meg at den lille greia i magen min som sparker og spreller skal komme ut og være vår baby, og at jeg skal være mammaen dens resten av livet mitt :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så glad å høre at du har det så fint om dagen :)

Det har du virkelig fortjent etter alt det du har vært igjennom i det siste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Tenk det da 19 uker!!!! :legrine: Ukene dine raser avgårde!!

Er så artig å lese her...for jeg ser hva jeg har i vente siden du er kommet endel lenger enn meg! :) Dessuten så ser det ut for at du har det UTROLIG bra for tiden...og det er herlig å lese om!! :hjerte:

Ha en flott mandagskveld!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du raser jo avgårde jo :overrasket:

Godt å lese at du har det så bra :legrine: Jeg har også begynt å glede meg til å se sambo som pappa, han har jo trena litt i det siste, men er nok annerledes med ett spedbarn ja...

Tenk nå er vi snart mammaer :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: :). :klem:

smile: Strikkinga mi går i litt rykk og napp, men når jeg står på som værst så gjør jeg knapt noe annet :ler:. :klem:

Madden: Ja, nå raser virkelig ukene avgårde for oss begge synes jeg :). :klem:

iss: Ja, tenk at vi snart er mammaer :overrasket::legrine::klem:

Havfrua: Jeg skal fortsatt til ul dagen etter deg ;). :klem:

I dag kommer jeg sikkert til å bli skamklipt :ler:. Ved 9-tida ringte frisøren og lurte på om jeg kunne flytte timen jeg har 1615 til før på dagen, men det kan jeg jo ikke pga jobben, og så spurte hun om jeg kunne ta den i morra, men da er jeg borte pga ul'en. Til slutt så lurte hun på hvor tidlig jeg kunne komme og sa at jeg kunne være der kl 16. Frisørdama hørtes ganske snurt ut fordi jeg ikke ville/kunne flytte timen. En time som faktisk ble bestilt ei god stund før påske, og så finner hun plutselig ut i dag at hun skal på kurs samme dagen jeg faktisk skal dit..... Jeg bruker ikke være vanskelig når det gjelder slike ting, men akkurat nå så kunne og ville jeg ikke flytte på den, og det må hun nesten bare respektere når hun spør og ikke bare sier at timen må avlyses. Så i dag har jeg vært både kranglete og vanskelig :hoppe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Madden

:ler: Synes ikke du var det spor vanskelig!!! Det var bare ikke mulig for deg å etterkomme hennes ønsker akkurat nå...og det får hun jaggu respektere spør du meg!! :ler:

Det blir kjempespennende i morgen....er spent på dine vegne jeg!!! :hoppe:

Kommer til å sitte her hele ettermiddagen og vente på rapport fra deg!!! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...