Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest Madden

Helt enig med Impala!! Utrolig fortjent at du seiler i sånn fin medvind nå!!! :klem:

Her skinner solen fortsatt....og livet er bare herlig når våren er i anmarsj!! :ler:

Vi har da vitterlig lov til å sveve på rosa skyer innimellom!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har et eksperient gående. Leste på i-am-pregnant.com at fra uke 18 var det mulig å høre hjertelyden med stetoskop. Vi har faktisk et liggende, så vi har prøvd ett par dager, men selvfølgelig har vi ikke hørt noe :ler:. Synes det er veldig rart at det skal være mulig å høre så tidlig, uansett er det moro å prøve :).

Impala og Madden: :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kjenner du/dere nok spark paa utsiden, og da blir det uansett ikke saa spennende med hjertelyden (syntes jeg da jeg var gravid, hvertfall). ;)

Gratulerer med ny jobb, forresten! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at de går så bra for deg på jobb om dagen. :kose:

Når skal du på UL forresten?

Hadde håper jeg skulle få det før påske jeg da, men det fikk jeg jo selvsagt ikke. Ble tirsdag etter påske istede.

Så dere skal vite kjønnet og ikke fortelle det til oss???? :overrasket:

Går det an da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss og Eeoyre: :klem:

Holly: Takk. Jeg har forstått at det ikke nødvendigvis er trenger å være så lenge til vi kjenner spark på utsiden. Livmora mi ligger veldig langt fram og det hjelper muligens på. Uansett så tror jeg Trollet er veldig genert fordi jeg har aldri kjent spark eller bevegelse mens jeg har holdt på magen :). Neste gang jeg kjenner noe må jeg prøve å legge hånda på. :klem:

Havfrua: Jeg skal på UL dagen etter deg :), så jeg må vente ennå lengre i forhold til terminen :sur::ler:. :klem:

Har vært hos knekker'n en tur i dag. Plagdes veldig med huepine og stiv nakke i forrige uke, mens denna uka her har det vært ryggen som har vært plagsom. Vært utrolig stiv, og i går da jeg gikk tur var hofta litt dum. Den kjentes stiv ut den også. Så nå har jeg vært å retta på det :). Det med hofta var heldigvis bare en spent og stiv muskel. Var vist veldig vanlig under graviditet og ble ofte feildiagnostisert med bekkenløsning. Dagens gladmelding er at jeg ikke har antydning til noe bekkenløsning i allefall, det var heller motsatt veien :forvirret:. At jeg var veldig stiv i rygg og bekkenområdet. Hvis det holdt seg slik, mente kiropraktoren at jeg kom til å klare meg veldig fint i svangerskapet med bare noen behandligner innimellom :).

Etter jobb i dag skal jeg til optikkeren på linsetime, synes synet har blitt dårligere etter at jeg ble gravid. Er det flere som har lagt merke til det? Etterhvert som jeg får lønning skal jeg kjøpe meg nye briller også :hoppe:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noen forverring i synet nei. Men det kan jo bare være den generelle utviklingen det. Hos meg var det en periode jeg endret hver gang jeg var hos optikeren, men nå er det faktisk lenge siden jeg ahr endret styrke.

Bra at du ikke har tendens til bekkenløsning da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Jeg var slik jeg også, til jeg ble 20. Måtte opp i styrke hvert halvår, nå er jeg ganske så nærsynt. Tenkte jeg skulle spørre optikeren i dag om det var vanlig at det ble endra med graviditeten, eller om det bare er snakk om normal endring. Veldig glad stivheta ikke var bekkenløsning, men det sier vel seg sjøl at stivhet ikke kan være løsning :ler:. Blir litt paranoid... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trollet kommer nok til å gi seg til kjenne etterhvert, både på innsiden, utsiden og IRL. Liker nok bare å holde mor litt på pinebenken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ønske den var litt mere fysisk, men den funka veldig bra da jeg var litt sliten. Likte avspenningene veldig godt, for det synes jeg er vanskeligst å gjøre alene. :klem:

Veldig enig.

Og så hadde jeg en tendens til å sovne under avspenningene, da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eeoyre: På innsiden gir den seg til kjenne mange ganger om dagen, men du har nok rett i at det andre kommer snart. Nå er det jo straks UL også :legrine:. :klem:

Fjellrypa: Flere som har gjort det :sjenert:. Før jeg ble gravid hadde jeg aldri problemer med at jeg sovna under avspenning, men nå...... :forvirret::ler::klem:

Det snør :overrasket::sur::grine:

Vi har hatt strålende påskevær helt til i dag, og nå skal det vistnok bare bli dritt framover. Typisk :frustrert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snør det? :overrasket:

jeg husker hvor misunnelig jeg var på deg da det snødde tidlig i vinter - her var det jo ikke et snøfugg før langt uti det nye året. :ler: men akkurat nå er jeg glad vi slipper snø!

så moro at du kjenner spart allerede!

ha en super dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest miiip
Jeg har holdt foredrag for 50 gamle gubber om fagfeltet mitt, på et seminar i dag. Fikk kjempebra respons, sjølom det var siste foredrag på en lang dag. Det var kjempemoro og jeg blir så gira. Jeg skulle til og med få honorar  :sjarmor:

:klappe: Du er dyktig, Pi@! :Nikke:

Det er lov å sveve på skyer innimellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Huff...ja snø kan vi vel egentlig vente oss en måneds tid til...men DA er det definitivt stopp for denne våren!! får vi håpe!! :ler:

Når er det du skal til ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør i dag også :frustrert: og det skal snø resten av påska :frustrert:. Ikke nok med det, det skal bli mange kuldegrader også :frustrert:. Ser ut til at jeg skal vinne mye i geni :ler:.

Petra P: Nå er det skikkelig kjedelig med snø, sjøl for et vintermenneske som meg. JEG VIL HA VÅR :sur:. Jeg har vært veldig heldig og kjenne liv så tidlig :legrine:. :klem:

iss: Ja :grine:. :klem:

Havfrua: Det vil jeg også :tristbla:. :klem:

Miiip: Takk :):klem:

Madden: Samme her... Vi har jo fått så mye snø i vinter at det kommer sikkert til å ligge til st. Hans. 13 dager til UL i dag :). :klem:

I sta fikk jeg akutt angst for Trollet. Hadde ikke kjent noen ting siden i går. Bruker alltid å være liv på morran, men like etterpå så begynte det å sprelle :). Jeg tror Trollet er tankeleser fordi jeg alltid synes h*n begynner å røre på seg når jeg blir bekymra eller tenker på at jeg ikke har kjent noe på lenge.

Endret av Pi@
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...