Pi@ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2341 Skrevet 26. mars 2007 I dag er det 17 uker . Synes nesten det går for fort jeg nå , nærmer meg jo halvveis med stormskritt. Ser at telleren min er på en liten snurr, får prøve å ordne det etterhvert. Skjønner ikke hvorfor den plutselig ligger en dag foran når den har vært rett før :klø: Har vært ordentlig vår i helga. Veldig deilig. På lørdag gikk jeg på ski i bare superundertøytrøya og så ble jeg solbrent også. Impala: Sambo har tilbudt seg å snakke med henne om det, tror det kan være smart. Når jeg er som mest sint tenker jeg ikke det som en god løsning i det hele tatt, da vil jeg bare være ekkel tilbake, gjerne tre ganger så fæl . Blir så glad av å høre at du har gått opp litt, det hjelper, og så moro at du har fått ordentlig gravidmage. Liljen: smile*2: Strutte gjør magen, det er det som er "problemet" . Magen ble veldig tidlig ordentlig gravidmage. Jeg har ikke lagt meg ut noe i bredden, bare utover. Toblerone: Jeg er veldig glad i magen når jeg får være i fred med den, uten noen kommentarer. Det er jo veldig stas. Vektoppgangen synes jeg er litt værre og takle. Lucky: Eeyore: Det er bare mage, ikke noe annet som er anderledes ved meg , kanskje bortsett fra at jeg nok desverre har mista litt muskler pga kvalmen i starten og mindre trening. Tror nok Valla/Yssen saken kan ha vært bra i forhold til jobb og graviditet.
Pi@ Skrevet 26. mars 2007 Forfatter #2342 Skrevet 26. mars 2007 Nå har jeg fresha opp tikeren min med litt vårfarger og ordna den så den stemmer
iss Skrevet 26. mars 2007 #2347 Skrevet 26. mars 2007 *sniker meg til kg mens pcen står i vinuet* Desperat jeg?
Eeyore Skrevet 26. mars 2007 #2348 Skrevet 26. mars 2007 ps. trykk på 17 uker ← Aha... Takk skal du ha! Trodde hele linken gikk til dagboka jeg...
Fjellrypa Skrevet 26. mars 2007 #2349 Skrevet 26. mars 2007 Gratulerer med 17 uker! Hva synes du om gravid-yogaen?
angelou Skrevet 27. mars 2007 #2350 Skrevet 27. mars 2007 Gratulerer med 17 uker Da er det vel snart UL tid også Veldig koselig at nyheten ble så godt mottatt på jobben da. svigers - vet akkurat hvordan min kommer til å bli også Sikker på at du er kjempefin med gravidmage
Gjest Madden Skrevet 27. mars 2007 #2351 Skrevet 27. mars 2007 Grattis med 17 uker!!!! Det raser avgårde her!
Skytte Skrevet 27. mars 2007 #2352 Skrevet 27. mars 2007 Oh heavens!!17 uker allerede Jøj meg...du kommer til å føde før jeg får sukk for meg...Må bare forte eg allerede nå å tigge om en bitteliten sms når det hele skjer siden jeg sikkert ikke får mer tid til å være her fremover...... Govær er kanondeilig ja!Hehe,så bra du har kosa deg på ski i undertrøya!Da snakker man sol ja Kjenner det faktisk litt i kjakene idag enda je ikke har vært så veldig lenge ute,men det er bare herlig! Stoooor til deg og den i magen!
Pi@ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2353 Skrevet 27. mars 2007 Jeg har holdt foredrag for 50 gamle gubber om fagfeltet mitt, på et seminar i dag. Fikk kjempebra respons, sjølom det var siste foredrag på en lang dag. Det var kjempemoro og jeg blir så gira. Jeg skulle til og med få honorar Impala, miiip, Eeoyore*2, iss*2: Fjellrypa: Jeg kunne ønske den var litt mere fysisk, men den funka veldig bra da jeg var litt sliten. Likte avspenningene veldig godt, for det synes jeg er vanskeligst å gjøre alene. angelou: Det nærmer seg ul med stormskritt nå ja . To uker i morra. Tror det er noe spesielt med svigermødre.... Madden: Det gjør det. Og du som har passert 12 uker Skytte: Du må ikke forlate oss . Du trenger ikke være her så ofte, bare du er innom dagboka di sånn innimellom.
iss Skrevet 27. mars 2007 #2354 Skrevet 27. mars 2007 Honorar I like! Snart UL!!! Vil dere vite kjønn??
Toblerone Skrevet 27. mars 2007 #2355 Skrevet 27. mars 2007 Tenk at du allerede er 17 uker på vei! Så stas med skryt for foredraget da
Pi@ Skrevet 27. mars 2007 Forfatter #2356 Skrevet 27. mars 2007 iss: Vi vil vite kjønn, men tenkte å holde det hemmlig Toblerone: Det er helt vilt, synes ukene går unna i et rasende tempo. Tror det har mye med den nye jobben og alt i forkant av den. Nå synes jeg nesten det kan stoppe litt opp .
Impala Skrevet 28. mars 2007 #2360 Skrevet 28. mars 2007 Så gøy at det går så bra med deg for tiden Det er virkelig fortjent!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå