Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Andre dag på jobb. Det går kjempefint :hoppe:. Får til og med jobbe for meg sjøl med oppgaver som faktisk skal brukes til noe :). De andre på kontoret virker veldig hyggelig og jeg har blitt godt tatt imot. Det sto blomster på pulten min da jeg kom i går, med en hyggelig hilsen på og alt var gjort i stand på kontoret mitt. Til og med eget skilt ved døra. Jeg er et enkelt vesen og henger meg opp i slike småting, og synes det er kjempestas.

I går er jeg så godt som sikker på at Trollet gikk bananas i magen. Satt og prøvde å lese noe litt uinteresante greier på engelsk og da kom det mange små dunk fra magen. Ble helt satt ut jeg :legrine:.

I natt hadde jeg skikkelig mareritt. Drømte at jeg mista igjen og jeg var så ufattelig lei meg og syntes at verden var utrolig urettferdig siden jeg har kommet så langt nå og at det skulle gå galt igjen. Etterhvert våkna jeg og kunne ikke helt fatte at jeg fortsatt er gravid. Kjenner ennå en litt uggen følelse. Prøver bare å tenke på at jeg aldri før har vært sanndrømt og at jeg mest sannsynligvis kjente Trollet i går.

Tusen takk for alle lykkeønskningene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madden

Åååå!! Så herlig å kjenne liv da!! :hjerter::legrine:

DET gleder jeg meg til!!

Du..den drømmen altså...jeg har dusinvis sånne selv! Tror det bare er en del av det å ha "gamle krigsskader"...pluss at man drømmer så innmari mye rart når man er gravid!! Sånne ekle drømmer er vanskeligere å riste av seg med det samme, men vi må bare prøve!! :klem:

Ikke lenge til UL heller nå!!! :danse: Det blir kjempespennende!! Vil dere vite kjønnet på lille knøttet??

Så herlig med så fin mottagelse på jobben da!! Det har ALT å si!! :legrine:

Håper du får en kjempefin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker faktisk at jeg hadde en sånn drøm selv, da jeg var gravid. Drømte at jeg våknet av at det kom masse blod, og at jeg da visste at jeg hadde mistet babyen.

Og jeg hadde da hverken blødninger i svangerskapet eller tidligere skumle opplevelser.

Sannsynligvis er det jo bare hjernen som bearbeider tankene våre, og for de fleste gravide er jo frykten for å miste veldig tilstedeværende.

:hoppe: for at du kjenner trollet i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du kjenner liv! :hjerter_rundt: Det hjelper på urolige mammaer det ja.

Det er fint at du blir tatt godt imot på den nye arbeidsplassen din, gratulerer foresten!

Ha en kjempefin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Så godt med en ordentlig velkomst! Det betyr mye når man skal begynne i jobb!

Og KJEMPEKOSELIG å kjenne liv. :hjerter:

:klem: fra regn og vind på Sunnmøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo ut som en flott velkomst da! Jeg hadde også satt pris på blomster på plassen min.

Huff, så kjipt med sånne teite drømmer. Jeg hadde også en periode der jeg drømte helt snodige ting. Sltisomt! Heldigvis forble alt drømmer!

Ha en god helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impala: Tenk om det er det vi tror vi har kjent  :legrine:. Hvordan kjennes kynnerne ut, det har ikke jeg hatt ennå. Bare følelsen av at livmora skal presse seg ut av magen :ler:. Den ligger bare 1/2cm innenfor huden kjennes det ut som. :klem:

Jeg er ganske sikker på at det må være den lille jeg kjenner innimellom ja. Litt som sommerfuglvinger, noen ganger lette dunk.

Kynnere er bare at livmoren trekker seg sammen og blir hardt. Har det innimellom hvis jeg f.eks har sittet på huk og reiser meg brått opp.

Så utrolig gøy å bli tatt så godt i mot på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme-hjemme og det er bare styr....som vanlig. Merker at jeg blir skikkelig sliten og trøtt fordi jeg ikke klarer å få slappa noe av og at jeg irriterer meg veldig mye. Prøvd å kutte programmet mest mulig mens jeg er her (kom natt til i går og drar i morra tidlig), men det går i grunnen bare på bekostning av de koselige besøkene og tinga. Ja, ja jeg får vel ofre meg ei helg, det er så sjelden. I morra tidlig drar jeg på seminar, blir veldig spennende. Handler om noe jeg kan litt lite om, så jeg har masse og lære. Blir til onsdag.

Har kjent Trollet hver dag nå :), men ikke fått noen dunk siden fredag, har vært små sommerfuglvinger. Livmora mi er helt oppe ved navlen :overrasket:, men så har jeg tenkt at det er veldig individuelt hvor navlen sitter og at det ikke er noe godt mål.

Madden: Det er ganske så uvirkelig at det jeg kjenner er Trollet :legrine:. Skjønner at du gleder deg. Vi vil vite kjønnet på UL (hvis vi får), men jeg tror vi ikke kommer til å si det til noen andre. :klem:

Susan: Jeg hadde en del slike drømmer i starten at jeg begynte å blø, men synes det var litt rart jeg hadde slik mareritt nå siden jeg ikke bekymrer meg noe. :klem:

Felixia: Så koselig å "se" deg igjen. Håper det går bra med deg. :klem:

miiip: :klem:

iss: Jeg har vært så fryktelig opptatt siden jeg begynte i jobben, men etter at jeg kommer hjem fra seminaret så regner jeg med å få litt bedre tid :). :klem:

smile: :klem:

Impala: Høres ut som vi kjenner det samme :hoppe:. :klem:

Blir nok ingen runde i dag. Sitter på supertregt ADSL-linje så det vil ta hundre år :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Susan: Jeg hadde en del slike drømmer i starten at jeg begynte å blø, men synes det var litt rart jeg hadde slik mareritt nå siden jeg ikke bekymrer meg noe. :klem:

Det var akkurat det jeg husker som rart også, at jeg hadde en sånn drøm langt ut i svangerskapet. (Er ganske sikker på at det var etter UL.) Da skulle jeg jo liksom ha blitt forsikret om at alt var bra og helt i orden.

Husker det var veldig deilig å kjenne liv i magen da jeg våknet. :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter til du har tid jeg vettu, bare uvant at du har begynt å jobbe :ler:

Ta vare på deg selv da vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Det er så utrolig koselig å lese her inne om dagen!!! Alt går jo på skinner! Ny jobb med supergod start, og Trollet som vokser og spreller i magen! :legrine::legrine: Du kjenner liv, det er jeg sikker på! Du beskriver det akkurat sånn som da jeg kjente liv de første gangene! En vidunderlig følelse, nyt den Pi@! :legrine: Men det gjør du jo! ;) Blir nesten litt verpesyk igjen jeg, av å lese her... :sjenert:

Så synd at du var så kort hjemme-hjemme... Kanskje du skal hjem-hjem en annen gang så jeg får se deg med mage? Hadde vært så kos!!! :hoppe:

Ha noen fine seminardager! :vinker:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...