Pi@ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #2281 Skrevet 12. mars 2007 Vi har hatt det kjempekoselig i helga . På fredag raste vi rundt og så på babyutstyr. Greit å begynne titterunden tidlig for det er mye å sette seg inn i og bestemme seg for. Foreløpig er vi helt enige om vogn. Vi likte begge simo kombivogna veldig godt. Vi bor jo langt mot nord, med kalde vintre med mye snø, så vi trenger ei stor vogn. Jeg hadde i utgangspunktet lyst på ei joggevogn, men det kan vi kjøpe senere (siden vi blir sponsa med den andre vogna). Da har jeg lyst på en GT safari. På fredagskvelden var vi på superfancy og dyr resturant for å feire jobben. Veldig god mat, men det ble litt for mye dessert . Ellers tok vi det rolig resten av helga. I dag har jeg vært kos knekker'n (kiropraktoren). Foreløpig så kjennes ryggen værre ut, men det går seg til, det samme med nakken. Han kan ikke behandle meg like mye av gangen nå som jeg er gravid som til vanlig, men jeg trengte nok ikke mer en ett par behandlinger til. Han undersøkte også ene hofta mi som har vært litt vond i det siste når jeg har vært i ro, men det var bare et muskelfeste som var litt irritert. Heldigvis..... plaga meg veldig fordi jeg har vært så redd for at det skulle være begynnende bekkenløsning.
Pi@ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #2282 Skrevet 12. mars 2007 (endret) iss, smile*2, Liljen, Eeoyre*2, Impala*2, Skytte, Lucky, miiip og angelou: Endret 12. mars 2007 av Pi@
Impala Skrevet 12. mars 2007 #2283 Skrevet 12. mars 2007 Så bra at dere har kost dere sånn i helga Og grattis med 15 uker Har ikke begynt å titte på utstyr enda vi, men etter påske blir det nok tenker jeg. Kan jo være greit å ordne det meste i god tid, for man vet jo aldri hvor god form man vil være i på slutten.
Toblerone Skrevet 12. mars 2007 #2284 Skrevet 12. mars 2007 Så spennende at dere har begynt å titte på utstyr da
Pi@ Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #2285 Skrevet 12. mars 2007 (endret) Impala: Vi tenkte at vi kan begynne å kjøpe litt etter påske og ul vi også, men det var veldig moro å titte litt og se litt på hva man trenger og ikke trenger. Det er så utrolig mye å sette seg inn i . Klarte ikke å la være å kjøpe et par søte små klesplagg da . Og gratulerer med 16 uker til deg Toblerone: Det begynner å bli skikkelig virkelig dette her nå Endret 12. mars 2007 av Pi@
Pi@ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #2286 Skrevet 13. mars 2007 Jeg har blitt helt magefiksert. Tenker og kjenner på den hele tida. Av og til er jeg litt lei meg fordi den har blitt så stor allerede, men jeg koser meg mer og mer med den. Sambo synes jeg er litt dum som klager og synes den er bare fin, det hjelper på. Føler meg ganske så sprengt allerede, nesten så jeg gruer meg litt til hvordan det skal bli. Spesielt på kvelden er det ubehagelig, jeg har ingen "fleskemage" alt er bare beinhardt og så sprenger det. Kan være sulten uten at jeg klarer å spise fordi det kjennes ut som det ikke er plass. Håper magen snart skjønner at den kan velte ut som sideflesk, slik at det blir mere plass. Til nå har jeg blitt minimalt breiere, bare fått en kul utover. Jeg er ganske smal sett forfra, og jeg mener det ikke er plass hvis jeg ikke skal legge meg ut på sidene . Lurer veldig på om jeg har kjent Trollet siden i forrige uke. Av og til er det små dunk og kilinger på innsiden av magen i riktig sted i forhold til livmora. Tørr ikke tro helt på det før jeg kjenner det litt tydeligere og så er det så veldig tidlig ennå.
Eeyore Skrevet 13. mars 2007 #2287 Skrevet 13. mars 2007 Så moro med magen og babyshopping Og nå er det ikke lenge til du begynner i ny jobb heller Men jeg har et spm til orakelet: Hadde ikke du en teori om at det var progesteron som skapte ømme pupper? Jeg har snikende misstanker om at jeg har lavt progesteronnivå, grunnet mye spotting, og jeg har aldri ømme pupper... Kos deg videre med magen
Toblerone Skrevet 13. mars 2007 #2288 Skrevet 13. mars 2007 Interessant teori det der... Kos med mage da, selv om du ikke alltid er like komfertabel med den
Pi@ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #2289 Skrevet 13. mars 2007 Eeyore: Ja, nå er det bare to dager til jeg begynner i jobben . Jeg gleder meg. Stemmer at jeg hadde den teorien (hva du husker ) og hørtes ikke ulogisk ut det du sier. Håper virkelig du får en legetime snart og får sjekka ut om det er noe som ikke stemmer med deg. Toblerone: Stryker på Trollet nå . Nå skal jeg legge meg på sofaen og lese litt i "Frihet i fødselen -yoga for deg og ditt ufødte barn" som jeg lånte på biblioteket i stad og spise berlinerbolle. Eneste som er drit nå er at jeg har drukket kaffekvota for i dag allerede så jeg må nok klare meg uten. Eller jeg har bare drukket 1 1/2 kopp når jeg tenker etter, jeg har fortsatt en halv kopp igjen . Etterpå kanskje jeg kan gjøre noen øvelser fra boka. Har vært ute og gått meg svett i dag og i går var jeg ute på ski, så nå føler jeg at jeg er igang igjen .
Petra Prøvedokke Skrevet 13. mars 2007 #2290 Skrevet 13. mars 2007 du får kose deg med magen så godt du kan - den har kommet for å bli en god stund min var bare fleskete i starten - det var ikke noe gøy... men nå er den blitt stor, og lille sprett sparker som bare det ha en super-duper dag. kos deg meg yogabok. jeg begynner på gravideyoga i midten av april - skal bli spennende!
Impala Skrevet 13. mars 2007 #2291 Skrevet 13. mars 2007 Lurer veldig på om jeg har kjent Trollet siden i forrige uke. Av og til er det små dunk og kilinger på innsiden av magen i riktig sted i forhold til livmora. Tørr ikke tro helt på det før jeg kjenner det litt tydeligere og så er det så veldig tidlig ennå. ← Det tror jeg også jeg har gjort ett par uker, og da er jo det samtidig som deg Blir gøy å se om det er den lille vi har kjent når vi virkelig begynner å kjenne det. Jeg har faktisk også hatt litt kynnere den siste uka
Gjest Madden Skrevet 13. mars 2007 #2292 Skrevet 13. mars 2007 Var så koselig med besøk, at jeg stikker rett innom med en god tilbake!! Så kjekt med energi til å trene! Jeg håper at jeg snart kan komme meg ut av dvalen og få energi til sånt jeg også!! Det er så herlig å komme seg ut! Så koselig med handling...jeg har også kjempelyst til å begynne litt tidlig, men venter enda noen uker! Du er jo over en mnd. lenger kommet enn meg..så du kan jo trygt begynne å handle inn litt! Det er jo greit å spre utgiftene over flere mnd også da! Vi holder på med oppussing av hus i tillegg, så for vår del tror jeg rett og slett vi blir NØDT til å handle litt etter litt... Anyway, kommer nok til å følge nøye med her inne så jeg ser hva jeg har i vente!! Du er jammen heldig som har fått mage altså! Jeg har ikke annet enn en kosemage jeg selv har spist på meg...så det drøyer nok enda noen uker før det kommer babymage her! Ha en kjempefin tirsdagskveld!!
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2007 #2293 Skrevet 14. mars 2007 Kos deg med yogaen. Du, hvis du er interessert så har jeg en CD som baserer seg på det programmet der. Du må gjerne låne den.... Lykke til med jobbestart!
Holly Hobbie Skrevet 14. mars 2007 #2294 Skrevet 14. mars 2007 Bare innom med en diger Saa fort tiden gaar, over i andre trimester allerede!
Lucky? Skrevet 14. mars 2007 #2296 Skrevet 14. mars 2007 *oppdatert* Deilig å kose seg med magen da og moro at det begynner å komme litt liv der inne Ikke lett å sette seg inn i jungelen av utstyr heller nei, gruer meg til jeg skal inn i den jungelen Ha en super dag
Pi@ Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #2297 Skrevet 14. mars 2007 I dag er dagen før dagen . I morra begynner jeg i jobben. Gleder meg . Ikke gjort en dritt i dag. Tenke jeg skulle trene, men er så vanvittig støl etter yogaen i går . Petra P: Jeg gikk rett på gravidkul og ville gjerne ha fleskemage først. Vi blir aldri fornøyde . Jeg begynner også på gravidyogakurs etter påske. Holdt på med yoga i flere år så jeg bruker det nå og tilpasser litt. Er nok ikke bare bare og lære seg øvelsene bare ved hjelp av en bok hvis man ikke har holdt på med det før. Uansett liker jeg kurs best fordi det er så behagelig å ha noen til å si hva jeg skal gjøre og hjelpe meg til å gjøre det riktig, i stedet for å finne ut av det sjøl. Ikke lat jeg Impala: Tenk om det er det vi tror vi har kjent . Hvordan kjennes kynnerne ut, det har ikke jeg hatt ennå. Bare følelsen av at livmora skal presse seg ut av magen . Den ligger bare 1/2cm innenfor huden kjennes det ut som. Madden: Så koselig besøk . Først de siste 2-3 ukene jeg har klart å gjøre noe som helst. Før det lå jeg på sofaen og var kvalm eller hang over doskåla..... Superdeilig å få energien tilbake, sjølom jeg ikke er helt som før. Vi kommer ikke til å kjøpe noen store ting før etter UL'en 11.april. Sambo synes det er litt kjedelig, men jeg føler jeg trenger den tryggheten. Foreløpig har det bare blitt litt klær og en god del strikking . Siden det blir første barnebarnet på begge sider blir vi sponsa ganske hard, men vi tenkte uansett å spre utgiftene litt utover. Fjellrypa: Jeg vil veldig gjerne låne den CD'en av deg, hvis jeg kan. Tenkte jeg skulle kjøpe den, men hvis jeg hadde sluppet hadde det vært genialt. Holly: Så koselig med besøk av den nybakte mammaen Eeoyre: Lucky:
Fjellrypa Skrevet 14. mars 2007 #2298 Skrevet 14. mars 2007 Send meg adressen din på PM du, så ordner vi det!
Toblerone Skrevet 14. mars 2007 #2299 Skrevet 14. mars 2007 Tenk at det er alt i morgen du skal begynne å jobbe da! Det blir gøy vettu. Og sikkert slitsomt
smile Skrevet 14. mars 2007 #2300 Skrevet 14. mars 2007 Oi-så spennende Pi@!!!! Håper du vil trives i den nye jobben din!!! Jeg mente også jeg kjente spark så tidlig som dette selv om det ikke kjentes ut som spark... men små bobler og små rare bevegelser! Ha en fin onsdagskveld!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå