Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

For en unødvendig svigermor-kommentar! :fy_fy:

Magen vokser akkurat slik det passer den. Eneste vi kan gjøre er å kose oss over forandringene som skyldes en elskverdig liten krabat i magen. :hjerter_rundt:

Ønsker deg en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg også var litt tvilende til magen da den først dukket opp. Så syntes jeg det var veldig stas en stund (20-30 uker, kanskje) og så følte jeg meg bare veldig, veldig stor på slutten. Men det hører jo med, og du hadde sikkert bekymret deg eller savnet den hvis den ikke var der også. :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 14 uker :hoppe:

Magen min er bare litt sånn fleskete for tia, ikke noe fin akkurat. Gleder emg til den blir fastere. Men jeg kjenner jo godt at det er noe inne der under navlen da, men mannen min kjenner det ikke. Eller han vil ikke kjenne ordentlig, for han er redd for å ødelegge den lille inni der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med 14 uker :hoppe:

Magen min er bare litt sånn fleskete for tia, ikke noe fin akkurat. Gleder emg til den blir fastere. Men jeg kjenner jo godt at det er noe inne der under navlen da, men mannen min kjenner det ikke. Eller han vil ikke kjenne ordentlig, for han er redd for å ødelegge den lille inni der :ler:

:)

ingen fare å ødlegge den. her kjennes det med dype fingrer overalt på magen.

jeg er nå helt sikker etter vi var hos jordmor att den kommer ut med bulker.

jm. trykket hardt og prøvde å kjenne inni på baksiden av pip :overrasket:

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

ingen fare å ødlegge den. her kjennes det med dype fingrer overalt på magen.

jeg er nå helt sikker etter vi var hos jordmor att den kommer ut med bulker.

jm. trykket hardt og prøvde å kjenne inni på baksiden av pip  :overrasket:

:legrine:

Jeg prøver å si det til ham jeg også :ler:

På baksiden :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Jeg begynte i forrige uke så det var ikke så forskjell. Kanskje jeg ikke er så unormal :ler:. :klem:

Havfrua: Jeg har alltid vært tynn og alltid vært veldig redd for å legge på meg. La på meg litt for ett års tid siden, fikk helt panikk, men klarte etterhvert å ta det av igjen. Sikkert derfor jeg liker så dårlig å få magen og spesielt å få slike kommentarer. Ingen vits i å gå rundt i de vanlige buksene og lide når jeg har gravidbuksene :sjarmor:. Fine i fasongen er de også. :klem:

Eeoyre: Jeg har ikke fortalt noe på den nye jobben. Jeg gjør det så fort jeg begynner. Gruer meg veldig til det...... :klem:

iss, angelou og Toblerone: :klem:

Kakao: Den gjør vist det :). :klem:

Fjellrypa: Sikkert slik jeg kommer til å føle det også. :klem:

Impala*2: Magen min er helt fast den. Spesielt under navlen. Livmora mi ligger veldig langt fram så det er bare å stryke over magen og så kjenner jeg den. Trenger ikke dytte fingrene inn i magen i det hele tatt :ler:. Sambo var litt skeptisk i starten, men nå kjenner han ofte. :klem:

kort innpå: Stakars *piiiiip* :overrasket: på baksida, og ikke minst stakkars iss. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Impala: Var veldig trivelig. Venninna mi er også gravid og har bekkenløsning, men jeg dytta alle tingene vi trengte oppi pulken og satte en hund forran og så gikk vi et lite stykke på flatmark utpå ei myr og satt i skogkanten i sola og grilla pølser. Hun syntes det var veldig fint å komme seg ut :). Nå er formen veldig bra. Kan av og til bli litt kvalm med noen dagers mellomrom, men det er helt levelig :).

smile: Begynner i den nye jobben den 15. så 9 dager til :).

Lucky: Veldig fint nå som sola begynner så smått og varme :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes veldig koselig ut med tur, bål og pølsegrilling *drømme*

Men det frister ikke akkurat i det triste været vi har om dagen :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Godt å høre du føler deg fin i formen :)

Hørtes kjempekos ut med tur med hundene.. Det savner jeg med di hundene jeg hadde..

Ha en strålende dag

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Jepp :klem:

Impala: Har helt glemt hvordan det var å være kvalm nå :ler:. Veldig godt å ha overskudd til å trene igjen :), men merker at jeg blir litt fortere sliten. :klem:

kakao: :klem:

Eeoyre: Vi har hatt fint vær vi :briller2::klem:

Liljen: :klem:

I dag kom mammaklærne jeg kjøpte fra ei på finn.no. Fikk ei pakke på 13kg :overrasket:. Jeg er veldig fornøyd. Av 44plagg var det bare 5 jeg ikke likte/passa. Resten kommer jeg til å bruke, noe likte jeg supergodt. Følte meg fin gravid i dag da jeg sto og prøvde klærne. Det hjelper at sambo stryker meg på magen og sier jeg ser bra ut :). Tror jeg kommer til å ha klær til langt ut i svangerskapet, var en del plagg som var litt store ennå, ingen var i nærheten av trange. En del sommerklær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...