Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Brr, det var kaldt, du! :fryser:

Hvordan er formen i dag? Håper kvalmen har gitt seg. I hvert fall så er det jo lov å håpe nå. Sies det ikke at den skal gi seg rundt uke 12-14, mon tro?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så hadde jeg en venninne som måtte fortelle at hun var gravid lenge før 12 uker, fordi magen begynte å synes. Når hun kom til 12 uke hadde hun stooor mage allerede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Er du kommet til 12 uker allerede??!!

:legrine: GRATULERER!!!

Huff...jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke får fulgt med i det hele tatt mer...Du fulgte meg hele tiden da jeg gikk med Sondre og jeg får ikke med meg noen ting...Håper du sender sms hvis det er noe!Alle småting er koselige å høre om syns jeg... :sjenert:

Riktig riktig god helg snuppa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare bra med meg, men jeg har ikke vært i humør til å skrive noe de siste dagene. Det har tatt på å vente på svar angående den jobben. Pga vinterferie så blir ansettelsesmøtet på mandag, derfor har jeg ikke hørt noe. Snakka litt med en av de i dag og jeg har god sjans på jobben :sjarmor:.

Har gått kjempefint å jobbe denna uka, kvalmen er så godt som borte og det er herlig. Det som ikke er så herlig er at den har blitt avløst av trøtthet i stedet :forvirret:. Begynner å venne meg til magen også og i neste uke skal jeg kjøpe meg den første mammabuksa. Gleder meg veldig til det :hoppe:.

miiip*2: :klem:;)

Impala*2: Godt å høre at du også har fått litt mage. Jeg har alltid vært tynn, så det kommer til å bli en overgang det her. Føler meg litt mer komfortabel med magen nå enn for noen dager siden, så det går seg helt sikkert til :). :klem:

Epona: Jeg blir så glad når jeg hører at det ikke er unormalt og få "tidlig" mage. Jeg nyter å være gravid, ingen fare. :klem:

Lucky, iss*2, angelou, magolia, smile*2, Toblerone, Eeyore, Petra P : :klem:

Kakao: Kvalmen er heldigvis på retur :):klem:

Skytte: Jeg har kjempestor forståelse for at du har andre ting å tenke på enn å henge rundt i dagboka mi hele tida :). :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at formen , iallefall kvalmen gir seg. Men det er jo ikke godt å være trøtt heller da! :klem:

Masse lykke til med den jobben! Det blir spennende å høre altså! Håper du ikke blir altfor skuffet om den går i vasken!!! Du må huske på å tenke på babyen din også vettu ;)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi har passert 12 uker begge to!!! :hoppe:

Kjempemorro altså! :tommelsmil:

Blir spennende å høre ang den jobben da. Håper du får den.

Når det gjelder mammabukser så har jeg begynt å ta i bruk mitt første par allerede. Buksene var litt stramme fra før av etter jul så det skulle ikke så mye til før det ble ubehagelig å gå med. ;) Men har ikke fått så veldig stor kul enda altså, men en liten bulk er det nå der. Gleder meg til det ikke blir noen tvil om hva den bulken egentlig er jeg da. Nå føler jeg meg bare litt småtjukk.....

Høres ut som at kvalmen er i ferd med å gi seg også. Det må være deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...