Lucky? Skrevet 20. februar 2007 #2181 Del Skrevet 20. februar 2007 Jeg som synes det er veldig kaldt her når det er -7 Bra kvalmen har planer om å gi seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. februar 2007 #2182 Del Skrevet 20. februar 2007 Men det må være mer i effektiv kulde her altså! For det er helt sinnsykt kaldt å stikke nesa på utsiden av døra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. februar 2007 #2183 Del Skrevet 21. februar 2007 Gratulerer så veldig mye med 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 21. februar 2007 #2184 Del Skrevet 21. februar 2007 Innom for å oppdatere meg og for 12 uker!! Gleder meg sammen med deg Pi@! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. februar 2007 #2185 Del Skrevet 21. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. februar 2007 #2186 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 22. februar 2007 #2187 Del Skrevet 22. februar 2007 Brr, det var kaldt, du! Hvordan er formen i dag? Håper kvalmen har gitt seg. I hvert fall så er det jo lov å håpe nå. Sies det ikke at den skal gi seg rundt uke 12-14, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. februar 2007 #2188 Del Skrevet 22. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. februar 2007 #2189 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvordan går det med deg i kulda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. februar 2007 #2190 Del Skrevet 22. februar 2007 Om det er noen trøst så hadde jeg en venninne som måtte fortelle at hun var gravid lenge før 12 uker, fordi magen begynte å synes. Når hun kom til 12 uke hadde hun stooor mage allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 23. februar 2007 #2191 Del Skrevet 23. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. februar 2007 #2192 Del Skrevet 23. februar 2007 Er du kommet til 12 uker allerede??!! GRATULERER!!! Huff...jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke får fulgt med i det hele tatt mer...Du fulgte meg hele tiden da jeg gikk med Sondre og jeg får ikke med meg noen ting...Håper du sender sms hvis det er noe!Alle småting er koselige å høre om syns jeg... Riktig riktig god helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. februar 2007 #2193 Del Skrevet 23. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 23. februar 2007 #2194 Del Skrevet 23. februar 2007 Hvor er du??? Går det bra med deg??? God helg!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #2195 Del Skrevet 23. februar 2007 Det er bare bra med meg, men jeg har ikke vært i humør til å skrive noe de siste dagene. Det har tatt på å vente på svar angående den jobben. Pga vinterferie så blir ansettelsesmøtet på mandag, derfor har jeg ikke hørt noe. Snakka litt med en av de i dag og jeg har god sjans på jobben . Har gått kjempefint å jobbe denna uka, kvalmen er så godt som borte og det er herlig. Det som ikke er så herlig er at den har blitt avløst av trøtthet i stedet . Begynner å venne meg til magen også og i neste uke skal jeg kjøpe meg den første mammabuksa. Gleder meg veldig til det . miiip*2: Impala*2: Godt å høre at du også har fått litt mage. Jeg har alltid vært tynn, så det kommer til å bli en overgang det her. Føler meg litt mer komfortabel med magen nå enn for noen dager siden, så det går seg helt sikkert til . Epona: Jeg blir så glad når jeg hører at det ikke er unormalt og få "tidlig" mage. Jeg nyter å være gravid, ingen fare. Lucky, iss*2, angelou, magolia, smile*2, Toblerone, Eeyore, Petra P : Kakao: Kvalmen er heldigvis på retur Skytte: Jeg har kjempestor forståelse for at du har andre ting å tenke på enn å henge rundt i dagboka mi hele tida . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 24. februar 2007 #2196 Del Skrevet 24. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 24. februar 2007 #2197 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei hei gratulerer med 12 uker Så morro da Krysser fingrer for den jobben altså. *krysse krysse* Ha en strålende helg. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 25. februar 2007 #2198 Del Skrevet 25. februar 2007 Så godt å høre at formen , iallefall kvalmen gir seg. Men det er jo ikke godt å være trøtt heller da! Masse lykke til med den jobben! Det blir spennende å høre altså! Håper du ikke blir altfor skuffet om den går i vasken!!! Du må huske på å tenke på babyen din også vettu Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 25. februar 2007 #2199 Del Skrevet 25. februar 2007 Tenk at vi har passert 12 uker begge to!!! Kjempemorro altså! Blir spennende å høre ang den jobben da. Håper du får den. Når det gjelder mammabukser så har jeg begynt å ta i bruk mitt første par allerede. Buksene var litt stramme fra før av etter jul så det skulle ikke så mye til før det ble ubehagelig å gå med. Men har ikke fått så veldig stor kul enda altså, men en liten bulk er det nå der. Gleder meg til det ikke blir noen tvil om hva den bulken egentlig er jeg da. Nå føler jeg meg bare litt småtjukk..... Høres ut som at kvalmen er i ferd med å gi seg også. Det må være deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. februar 2007 #2200 Del Skrevet 26. februar 2007 Alt jeg har er i kryss! Pip på meg når du vet noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå