Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble rørt av at du har hørt hjertelyden!!! :legrine:

Det er en fantastisk opplevelse og en betryggende lyd. Nyt vissheten om at din bittelille baby har det bra! :legrine:

Tenk at du skal bli mamma i år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: 12 uker i dag :legrine:

Jeg har vært så vanvittig sjuk. Holdt på i 1 1/2 døgn og fikk kun i meg litt vann :tristbla:. Det må være godt over 15 år siden jeg hadde noe tilsvarende, sist husker jeg at jeg lå i dobbeltsenga med mamma slik at hun kunne passe på meg. Merker at jeg er ganske så redusert ennå og i går hadde jeg en veldig dårlig dag gravidkvalmemessig. Jeg har gått ned over to kg også, så det er ikke så mye igjen av meg (ikke akkurat så kraftig fra før, sjølom jeg er ganske lang), stort sett bare muskler jeg har mista og det merker jeg godt. Vurderer veldig sterkt å begynne å trene litt styrke ( :trene: , prøver ny smiley), siden jeg ikke orker å holde på med utholdenhet, for det kjennes ut som om jeg er i ferd med å forsvinne :forvirret:.

Jeg har forresten fått mage. Ser veldig teit ut når beina og arma er som noen pinner og så står magen ut. Trodde aldri det villle skje, men magen plager meg faktisk. Synes det er litt pinlig at den har kommet så tidlig :forvirret:. Tenkte liksom at den skulle komme sånn ca halvveis og før det så trengte ingen å se det (ja, jeg har fått kommentarer av folk som ikke vet...).

Nå tror jeg at jeg har vært nok negativ :ler:, livet er ikke så ille som det høres ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smile: Heldigvis gikk det fort over. Kunne ikke vært sjuk så mye lengre tror jeg. :klem:

Impala*2: Kjempemorsomt at vi er så likt. :klem:

Lucky: Ja, jeg ble smitta :sur::klem:

Toblerone: Så koselig at du stakk innom dagboka mi en tur :legrine::klem:

LinKri: :klem:

magolia: Ja, det var helt fantastisk :legrine::klem:

Holly: Var litt som den endelige bekreftelsen, sjølom jeg kjente meg ganske så trygg før det også :). :klem:

Liljen: :klem:

miiip & kakao: :klem:

Petra: Frisk nå, sjølom jeg er redusert :klem:

Havfrua: Trodde aldri vi skulle få høre det så tidlig, veldig moro. :klem:

Epona: Nå bare nyter jeg :sjarmor::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du skal vaere stolt av magen din, jeg Pi@! Det er stilig aa vaere gravid! (hvertfall inntil du kommer til det stadiet jeg er paa naa...foeler meg som en hvalross paa land! :ler: ).

:hoppe: for 12 uker!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for 12 uker!!!! Endelig!!! :hoppe:

Magen min kom også plutselig rundt uke 12 så roet den seg ned igjen før den begynte å strutte for fullt!!! ;) Gled deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: GRATULERER MED 12 UKER!!!! :blomst:

Min mage kom sånn rundt uke 14. Ble veldig stolt. På kveldstid var den stoor! :) Ukene etterpå var den så flat igjen.. :sjenert: Og nå har den virkelig kommet seg! Er kjempestolt av magen. Skjønner ikke helt at det er plass til en krabat på 30 cm inni der, men..

Godt at du har blitt frisk igjen!! :klem:

Endret av Kakao
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Da jeg sto opp i dag ved 9-tida var det strålende sol, blå himmel og -29,7!!!!!!! grader :fryser:. Ny kulderekord her for i år.....

Begynte å jobbe igjen i går. Fortsatt 50% sjukemeldt, men det går fint. I dag har jeg så godt som ikke vært kvalm *bank i bordet* og det er veldig herlig. Kan ikke huske sist jeg var kvalmfri så mange timer i strekk, det er et par måneder siden i allfall. Ser ut til at det begynner å gi seg :).

Holly: Jeg synes gravidmager er superstilig jeg også, men det er litt rart å ha det sjøl :sjenert: og at den skulle komme så tidlig.... Jeg synes alle andre, spesielt her inne, ikke får mage før rundt halvveis. Selvfølgelig er den størst på kvelden, men jeg har en kul der om morran også, akkurat nå tenker jeg bare at det er en juksemage der :ler:, og gleder meg til den blir ordentlig (strengt tatt så er den vel ordentlig nå også). :klem:

miiip*2: :kyss:

Petra P: :klem:

iss*2 & smile: Jeg liker å høre at dere også fikk mage rundt uke 12 :sjarmor::klem:

kakao: Min mage er ikke flat om morran heller den :forvirret:, i den grad magen min noen gang har vært flat :ler:. Har alltid hatt en liten bul, men ikke slik som nå :). :klem:

Lucky: :klem:

Eeyore: Så koselig å høre. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg sto opp i dag ved 9-tida var det strålende sol, blå himmel og -29,7!!!!!!! grader  :fryser:. Ny kulderekord her for i år.....

Minus tredve grader?!!!! :overrasket:

:fryser: :fryser: :fryser: :fryser: :fryser:

Her kommer en kopp varm kaffe til deg: :kaffe:

Godt å høre at kvalmen har sluppet litt taket.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det var kaldt ja :overrasket:

Grattis med 12 uker forresten :hoppe:

Trøst deg med at jeg også har litt mage. Nå er ikke jeg sånn supertynn fra før av da, så det er mest flesk tror jeg, men kjenner godt at det er noe inne der helt nederst. Tror faktisk jeg begynte å merke det så smått allerede i uke 8.

Ingen som har kommentert noe enda da, så det syns nok ikke så godt på utsiden.

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med passerte 12 uker! :)

Og du, angående mage - jeg begynte med mammabukse i uke 8 jeg.. :sjenert: Da passet ikke mine vanlige bukser lenger.. Var veldig oppblåst i starten, og det er nok du også. Pluss at livmoren er jo adskillig større enn vanlig. Og større skal den bli! Magen blir du nok mer komfortabel med når det virkelig er synlig at du er gravid. Når folk faktisk tør å spørre, liksom ;) Vær stolt av magen og kroppen du!

Håper du nyyyyter at du er gravid! :legrine:

Blir nesten litt mistunnelig jeg... :sjenert: Gjenopplever en del ting når jeg leser her hos deg, og gleder meg veldig til neste gang jeg skal gå gravid, hvis jeg er så heldig å få oppleve det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...