Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bra intervjuet gikk bra da, da er det bare å krysse fingerne for Pi@mor :sjarmor:

Lykke til hos jordmor, venter spent på rapport :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:Vi har hørt hjertlyden :hjerte:

Var en veldig koselig time hos jordmora. Hun hadde veldig god tid og vi fikk spurt om alt vi lurte på og hun kom med en del informasjon. Fikk også kjenne livmora. Jeg har kjent på totalt feil sted :ler:, har kjent like over symfysen jeg, men den ligger nå godt over der. JM skrev på papiret "uterus 1/3 mellom symf/umb". Aner ikke hva umb er for noe, navelen? :klø:. Ikke rart om det har vært ubehagelig med buksene da, når trollet har sneket seg så langt opp allerede :). Jeg er så supergira og så veldig glad for at sambo var med og også fikk høre.

Nå skal jeg legge meg på sofaen og kjenne på livmorkanten :sjarmor:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!!! Trodde ikke dere fikk høre :hjerte: -lyd så tidlig jeg!!! Vi prøvde men fikk det ikke til og hun sa bare at det var et skudd i blinde.

Nyyyyt graviditeten!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smile: Jeg trodde heller ikke vi kom til å få høre noe, derfor var det desto mer stas :legrine:. Nå kan jeg virkelig begynne å nyte, ja :sjarmor:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått spysjuken :grine:. Kom bare plutselig i kveld og jeg som er alene til lørdag. Går greit å være alene, men det er så slitsomt med hundene når jeg spyr så fort jeg rører på meg :tristbla:.

Kakao, LinKri og miiip: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg!!!! Som om du ikke har vært nok kvalm og uggen en stund nå!!! :troest:

Håper du får sove godt! Det som er bra emd spysjuken er at det heldigvis går fort over!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da stakkars Pi@ :troest:

Så koselig at dere fikk høre hjertelyden. Jeg så hjertet banke i går jeg og, og det holder leeeenge for meg :hjerter:

Syns det er så gøy at vi er så likt :)

Ha en fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bare innom på en sjelden tur for å oppdatere meg litt jeg.

SÅ utrolig stas å få høre :hjerte:-lyden :legrine:

God bedring med spysjuka. Tenker du allerede er i mye bedre form jeg ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:legrine: Saa bra at dere fikk hoere hjertelyden! Kan tenke meg det er beroligende, ja!

Haaper du har en fin loerdagskveld uten spying og kvalme!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...