Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Fremhevede innlegg

Skrevet

smile, LinKri, Fjellrypa, iss, kakao: :klem:

Impala: Takk for tipset. Hadde faktisk ikke tenkt på det :murvegg:. Var mange gode tips og lister med spørsmål der. :klem:

Eeoyre: Hvis jeg får jobben så slipper jeg trainee :sjarmor:. :klem:

Skal prøve å sove litt, må opp grytidlig i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innom og :hoppe: :hoppe: litt for 11 uker!!!

:klem:

Skrevet

iss: Så meldinga for seint, dessverre.

Håper du kom deg vel hjem, Pi@. Takk for besøket. :klem: og sov godt.

Skrevet
Impala: Takk for tipset. Hadde faktisk ikke tenkt på det  :murvegg:. Var mange gode tips og lister med spørsmål der. :klem:

Bare hyggelig :)

Gikk intervjuet bra??

Skrevet

Hei hei :)

Hvordan gikk intervjuet da? Håper du og Miiip hadde en koselig date ;)

:klem:

Skrevet

Masekopper :ler:. Jeg er veldig fornøyd med intervjuet. Det ble akkurat slik jeg håpet på :), var veldig god stemning, jeg føler jeg fikk fram hvem jeg er og tida gikk veldig fort. Nå må jeg bare vente å se. Skal få svar i løpet av neste uke. Funnet ut hvem den andre personen er, er faktisk en jeg vet så vidt om fra før. vedkommende er mye bedre kvalifisert enn meg og det jeg vet en rolig og trivelig person. Synes det egentlig er greit. Hvis jeg ikke får jobben så "tapte" jeg for en som er bedre.

Skal på første time hos jordmor i dag :). Sambo skal være med. Lurer litt på hva som skal skje, det er vel bare prating.

smile*2, Fjellrypa, LinKri*2, iss*3, kakao, Impala*2, Eeyore*2, miiip, Epona, Liljen, Lucky: :kyss: Dere er så søte :legrine:

Skrevet

Å nei glemte jeg deg Petra :grine:. Det var virkelig ikke meninga. Du er ikke bare søt, du er søtest :kyss:

Skrevet

Sniker meg med å for å bli søt jeg også :ler:

Nei, tenkte jeg skulle si lykke til hos jordmor og så flott at intervjuet gikk bra :klem:

Skrevet
Å nei glemte jeg deg Petra  :grine:. Det var virkelig ikke meninga. Du er ikke bare søt, du er søtest :kyss:

jippi!!!

*prøvedokka nyter å være søtest*

Skrevet

:ler:

Da venter vi masekopper spent til neste uke!!!

Jordmor? Tipper du får et lass av brosjyrer, hører på :hjerte: -lyden, måler blodtrykk, urin og vekt. De begynner ikke å måle mage før litt lenger ut i svangerskapet.

Så kan du ta opp ting du tenker på og du får sikkert tilbud om svangerskapskurs.

Det som er godt med å være hos jordmor er at hun har bedre tid enn legen.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...